Agossie, arme Brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.
Al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef Yavido het volgende:
Eric: "Ik heb wel weer genoeg voer voor de komende dagen weer..."
Dat beloofd wat
lekker laten kijken. Laat ze maar beven. Het gaat er om wat deze 4 er mee gaan doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Heb zo een naar gevoel dat B. en A. mee kunnen kijken achter wat er allemaal wordt besproken in kantoor...
- edit -quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Ceessie het volgende:
Ik word soms zo moe van de verhalen van 1 of andere muts hier. kunnen we die niet naar bonaire sturen zonder internet!!
Nee hoor, er heeft al een paar keer een waarschuwing op de plasma gestaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd zeg, Eric ontmaskert Brian en Amanda, misschien wordt de FEBO wakker.
Ik ook..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
ik wil 1 stream op B&A...
Ik begin me nu ook af te vragen waar die rattenclan isquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
Nouja, bijna danquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
TT:
nou, niet "freedom of speech" echt.
Eric mag niet zeggen wat Mike gedaan heeft ( DE USB-STICK) maar "ik mag er wel zelf iets mee doen"
ze hebben geen streams bij de redactie achterquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
En Jaap is juist degene die Mike niet wil gaan negeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
TT:
nou, niet "freedom of speech" echt.
Eric mag niet zeggen wat Mike gedaan heeft ( DE USB-STICK) maar "ik mag er wel zelf iets mee doen"
Ik neem mijn woorden terug. SL omdat Eric begint over Brian en het gevecht.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, die riri begon ineens te trillen en daarna deed ze helemaal niks meer...
Sl op 3&4. Brian wordt ws gevuld met pammetjes nuquote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Ligt het koningskoppel al te bed, trouwens?
klopt, kloptquote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nouja, bijna danHet moet wel spannend blijven, toch?
Sjips man ik wilde haar nog wel even mijn pijpen op laten rollen..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, die riri begon ineens helemaal te trillen enzo...
en ben jij je schoenen kwijt...........quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, die riri begon ineens helemaal te trillen enzo...
Zo is het ookquote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef Lady-night het volgende:
Jongens niet zo euforisch, morgen worden die twee gewoon weer uit de wind gehouden, is iedere keer zo....ze geven ons een avond hoop en morgen zitten we allemaal te balen.
Waar gaat ie heen bellen dan? Het Leger des Heils? Ik bedoel hij kent toch voor de rest helemaal geen mensen die een telefoon hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat bellen, soundlock
Geeft niet. T gaat toch wel ontploffen nuquote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Kaat38 het volgende:
Brian en Amanda zitten het hele gesprek van Huub enz achter af te luisteren
Sorry Gert zal het niet meer doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Frasier en Ceesie: graag even gedeisd houden, dergelijke "grapjes" tegen een andere user gaan te ver.
zit wat in, zo worden nu alleen maar nog meer gestressed!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Geeft niet. T gaat toch wel ontploffen nu
Toen het beeld inzoemde op het huis zag ik Amanda heel hard door de kamer rennen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoorde een auto..en nu autodeur die dicht werd gegooid..beelden van het huis..Mike zit alleen aan tafel..
Gaat nu bellen..we mogen het niet horen..
Die zijn al een tijdje niet in beeld. Ik hoorde een auto binnenrijden, misschien is Flens nu in gesprek met een boze Brian en Amanda.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Ligt het koningskoppel al te bed, trouwens?
Hahaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Frasier en Ceesie: graag even gedeisd houden, dergelijke "grapjes" tegen een andere user gaan te ver.
Fam. Kubatz zal nu wel al aan de telefoon hangen met de redactie en ja, maatregelen zullen volgenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef jassy het volgende:
WAT HEERLIJK! B & A gegarandeerd over de zeik, en ik krijg het gevoel dat Eric morgen naar huis wordt gestuurd. J & H en C wordt preventief de mond gesnoerd en dan is alles weer koek en ei!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef yvonne het volgende:
Snel en mooi!
Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef jassy het volgende:
WAT HEERLIJK! B & A gegarandeerd over de zeik, en ik krijg het gevoel dat Eric morgen naar huis wordt gestuurd. J & H en C wordt preventief de mond gesnoerd en dan is alles weer koek en ei!
Denk ook dat Eric eruit vliegt.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef jassy het volgende:
Je moest eens weten hoeveel auto's daar komen en gaan ...... 'Achter' werken per dag 180+ man ! En rond 23:00 wisselt de ploegquote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde tijdens de SL een auto , Flens komt speciaal B en A steunen?
Nou, dan gaat ie toch lekker naar hui.... uhhh... weg ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef Yavido het volgende:
[..]![]()
![]()
Mike ziet het even niet meer zitten
[ [url=
Mike zal nu wel beseffen dat Eric weet van de USB-stick. Daarover is Mike vast al wel een keer 'achter' aangesproken !quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Mike bijt weer nagels.
Waskebeurt????
[ afbeelding ]
En 'die anderen' zijn te dom om dit spel te spelenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: morgen houden we onze bespreking over wat we voor de rest zelf nog gaan uitvoeren
Volgens Amanda zijn ze wanhopig in t andere kamp. Ze weten niet meer wat ze moeten doen
vieze bloedvlekken in dat bed bij brian...bah, bloedhond.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Rat: Morgen houden wij onze bespreking, wat we voor de rest gaan uitvoeren nog.
Hij mag morgen zeker WEER weg???
Ik zat ook al te kijken. Amanda doorgelekt?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
vieze bloedvlekken in dat bed bij brian...bah, bloedhond.
Wat loopt ie te krabben? Ik mag hopen dat ie door een of andere kwaadaardige Malariamug gestoken is.quote:
inderdaad. Het is niet van de wedstrijd, in ieder geval.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft een zeer been.Zal hij weer effe uit zijn plaat zijn gegaan.
Nope, het was nog rauw.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad. Het is niet van de wedstrijd, in ieder geval.
Ze hebben Mikey alquote:Op maandag 18 februari 2008 23:20 schreef Meganog1 het volgende:
Ze zullen er nu toch heel snel een gastspeler voor B&A moeten inzetten, voordat ze het weer op elkaar gaan afreageren.
Die kans zit er in. Maar ze kunnen zo ook wel bedenken, dat het andere kamp nu bevestigd heeft gekregen dat Brian nog steeds persoonlijke eigendommen steelt, dat Amanda zo'n slechte band met haar familie heeft dat het eigenlijk gewoon sneu is, en dat Mike een marionet van Brian is.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef jassy het volgende:
Amandel is btw ook echt over de pis nu. Ik weet zeker dat ze de beelden hebben gezien als ik ze zo hoor praten!
Precies, voelt eindelijk een beetje als gerechtigheid, toch ?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk dit.
Niet op VOL volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hahahah en hij heeft niet op Fok gekeken![]()
Standaard...een piepklein beetje druk en de stoppen slaan door bij die twee. Zeker als ze op elkaar aangewezen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
Hel apart, paniek bij B&A terwijl er nog geen ruk tegen ze gedaan is.
Typisch toch.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
3 dagen, en toen kwam er weer een gastspeler, of 2... of, wat was t nou/quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef Charmian het volgende:
Goh eigenlijk nog nooit eerder meegemaakt dat het Brian-kamp in de minderheid was...of heb ik ooit iets gemist?
Zeker. Ik weet ook wel dat deze euforie van korte duur is. Maar toch ff lekker.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, voelt eindelijk een beetje als gerechtigheid, toch ?
hij zit gewoon fok te fokkenquote:
Klopt. Hij heeft Fok al een paar keer bedankt voor ZIJN topicquote:
ze vinden het waarschijnlijk zóóó oneerlijk!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
Dat IS brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mike kopieerd Brrr.
De ultieme adoratie
[ afbeelding ]
Een beetje redelijke zwerver heeft tegenwoordig wel een telefoonquote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar gaat ie heen bellen dan? Het Leger des Heils? Ik bedoel hij kent toch voor de rest helemaal geen mensen die een telefoon hebben.
Dat mag nu even. Die stoken elkaar alleen maar verder op.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef BuffyJan het volgende:
Lekker praten onder de douche Brain en Mannie
Je bedoelt toen Selene een paar dagen weg was? Toen was LL er toch nog?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef Liess het volgende:
[..]
3 dagen, en toen kwam er weer een gastspeler, of 2... of, wat was t nou/
Wat bekijk jij dingen toch vreemd.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit gewoon fok te fokken
hij weet nu ook wel hoe de vlag er op deze afdeling bijhangt
heerlijke valse nichten humor
Selene is niet goed bij d'r paasei.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ze vinden het waarschijnlijk zóóó oneerlijk!!!
Zoals Selene zei "iedereen die binnen komt is voor huub"
yeah... right...
ik ben geen fan van eric, maar nu wil ik hem echt niet missen!!
nee volgens mij kwamen die russen toen ze in de minderheid waren ofzo. Don't know...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Selene een paar dagen weg was? Toen was LL er toch nog?
Dat gevoel heb ik ook, en aan Brian zijn reactie te zien komen er rattenverdelgers aan...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef Sug4r het volgende:
Komt er nog iemand?
Hij liegtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft rode wangen.
Japio is soms best wel een zeikerd wat dat betreft, Huub daarentegen soms weer te open. Die gasten moeten elkaar gewoon aanvullen en niet moeilijk tegen elkaar doen en allebei for the win gaan. Daarna kunnen ze snode plannen tegen elkaar aanvoeren maar nu ff nog niet, alsjeblieft dankuwel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:32 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap heeft snode plannen maar wil t niet out in the open
Huub: wat is dit voor bullshit we vertellen alles en eerlijk tegen elkaar
Jaap: op de lange termijn
Huub: waarom raak je nu afgepist
Jaap: je weet best hoe t zit, bespreek t off stream met me
Een snood plan om iemand weg te krijgen. Hij zegt uit t B&A kamp
Poort in beeld
ga wat vaker met vals nichten om dan begrijp je me welquote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat bekijk jij dingen toch vreemd.
Hij heeft al verschillende keren verteld dat die op Fok is geweest. Dat daar speciaal voor hem een topic is gemaakt met informatie.
Waar zie jij dat als fokken dan?
Eric kan voor mij niet meer stuk na vanavondquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ga wat vaker met vals nichten om dan begrijp je me wel
Goedkopere winnaar he, daar heeft ie het met Cora ook over gehad laatst.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zit ermee dat Huub 8 ton boete heeft
Jaap: dat was ook mn insteek
Ik durf het bijna niet te zeggen...........................quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef Kinga het volgende:
Claire begint op Dennis te lijken.... morgen.....
Die twee moeten veel meer met elkaar praten...dat maakt ze veel sterker in het spel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap is mooi eerlijk nou tegen Claire.
Volgens mij denkt hij dat het off-stream is, ze waren nl eventjes weg van de streams.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap is mooi eerlijk nou tegen Claire.
Oh, Super dat je dat post. Ik snapte hem al niet. Had dit niet mee gekregen...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Goedkopere winnaar he, daar heeft ie het met Cora ook over gehad laatst.
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die twee moeten veel meer met elkaar praten...dat maakt ze veel sterker in het spel.
Zoals ze nu doen...heel goed.
Bij Lieke had ik nooit het idee dat het gemeend was. Bij Claire heb ik dat wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Lieke had ik nooit het idee dat het gemeend was. Bij Claire heb ik dat wel.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
huub ziet er weer goed uit de laatste tijd.
Ik vind de normale gesprekken die Jaap met iemand heeft altijd leuk om naar te luisteren, zelfs die toen hij met Nadia had.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..
Waarom wordt ze niet gewoon vervangen voordat DGK helemaal is doodgebloed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...........................
Bij Claire vergeleken was Dennix een 'leuke speler'
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...
Bedoel je die gesprekken waar ze zich zo kon inleven in de gewichtsproblemen van Jaap dat ze spontaan in huilen uitbarstte, omdat ze zich er zo mee kon vereenzelvigen? Dat waren juist de eerste gesprekken waaruit bleek hoe verknipt ze was...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...
Al die typetjes heeft hij ook helemaal niet nodig. Heel cliche, maar jezelf blijven is toch altijd het beste. Zoals hij nú is vind ik hem zo leuk!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.
En als hij weg zou zijn uit de kooi, dan zou de kooi een stuk saaier zijn.
Hij is gewoon leuk.
Zoals die ook die russen steeds in de maling zat te nemen, prachtig!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.
En als hij weg zou zijn uit de kooi, dan zou de kooi een stuk saaier zijn.
Hij is gewoon leuk.
Zoals die ook die russen steeds in de maling zat te nemen, prachtig!!
hij is weer hersteld van de energie zuigende ice-bitch lieke.quote:
About what?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer effe een ingreep, te veel info aan Huub van Eric ..
Hij staat bij mij ook hoog. En die switch naar dat groepje van brian, amanda, natasja, nix en nada, daar zat volgens mij ook een luchtje aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zeker was dat leuk![]()
Jaap moest wel van kamp wisselen als eenling tussen die stelletjes, hij is nog steeds mijn favoriet.
Ik heb audio-streams meelopen, geen beelden helaas .......quote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Taurus het volgende:
Ik wil héél graag een filmpje van dat doorvertellen van Eric aan Huub & Jaap, heeft iemand die al (gevonden)?![]()
![]()
Op vol zie ik niks en hier ook niet..
Okee, dat dat niet al te best is en Talpa daar hard heel hard z'n best voor doet om dat zo te houden?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Over het imago van Huub buiten op de fora en op de TV.
Hij had het over het gesprek dat Huub had vanmiddag met Raspoetin. Huub zei tegen die rus dat hij beter dan hem was, beter dan de hele mensheid, zelfs beter dan God.quote:
Heb je die audio file van Jaap van PeterNB niet gehoord paar COS-en terug? Dat ie dacht at ie off stream was en 1 minuut ff allemaal geheimpjes vertelde, wat we ook al grotendeels wisten....quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat bij mij ook hoog. En die switch naar dat groepje van brian, amanda, natasja, nix en nada, daar zat volgens mij ook een luchtje aan.
Op het moment heeft die eigenlijk ook geen andere optie meer dan bij Huub te blijven.
Ik hoop dat die twee samen in de finale zullen staan, en dan kan het me niets schelen wie er wint
Ook goed!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb audio-streams meelopen, geen beelden helaas .......
Nee, die heb ik gemistquote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je die audio file van Jaap van PeterNB niet gehoord paar COS-en terug? Dat ie dacht at ie off stream was en 1 minuut ff allemaal geheimpjes vertelde, wat we ook al grotendeels wisten....
Huub begon er over dat hij zich een beetje zorgen maakte over de komende PoPoll,quote:Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Okee, dat dat niet al te best is en Talpa daar hard heel hard z'n best voor doet om dat zo te houden?
http://www2.evilshare.com/758a5432-2fb0-102b-8d56-00a0c993e9d6quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je die audio file van Jaap van PeterNB niet gehoord paar COS-en terug? Dat ie dacht at ie off stream was en 1 minuut ff allemaal geheimpjes vertelde, wat we ook al grotendeels wisten....
OK, is ook onhandig. Dat wordt gretig door Talpa uit z'n context getrokken om hem af te schilderen als de grootste boeman van DGK.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had het over het gesprek dat Huub had vanmiddag met Raspoetin. Huub zei tegen die rus dat hij beter dan hem was, beter dan de hele mensheid, zelfs beter dan God.
![]()
Hij mag het niet over de streams hebben.
Hij heeft grotendeels alles verteld, behalve dat van de USB stick dus. Dat mocht ie niet van de FEBO.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef Tokina het volgende:
Even op een rijtje:
Welke info heeft Eric precies doorgegeven. En heeft Eric ook aan Jaap over die USB-stick verteld?
Bedankt voor je reply!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft grotendeels alles verteld, behalve dat van de USB stick dus. Dat mocht ie niet van de FEBO.
Het valt best mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef Tokina het volgende:
Even op een rijtje:
Welke info heeft Eric precies doorgegeven. En heeft Eric ook aan Jaap over die USB-stick verteld?
Dank, duidelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Huub begon er over dat hij zich een beetje zorgen maakte over de komende PoPoll,
Eric vertelde dat hij wel een soort van imago probleem krijgt, Huub begon toen over fora en
Eric noemde nogmaals het spel-info topic hier op het forum. Toen ging de telefoon ........
Ja, wat dom he, ze leren het nooit.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:55 schreef Lady-night het volgende:
Dom dat die twee nu weer in de keuken staan te lullen...onbegrijpeleijk hardleers....Brian hoort weer alles
Dank je wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www2.evilshare.com/758a5432-2fb0-102b-8d56-00a0c993e9d6
Die dus.
Heeft hij ook nog geadviseerd om op een lager niveau (hetzelfde niveau als Brian en Amanda) te bashen en dat herhaaldelijk te doen?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft grotendeels alles verteld, behalve dat van de USB stick dus. Dat mocht ie niet van de FEBO.
Nee, dit niet gehoord. Zal later wel proberen de soundclips te uploadenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft hij ook nog geadviseerd om op een lager niveau (hetzelfde niveau als Brian en Amanda) te bashen en dat herhaaldelijk te doen?
Volgens Amanda had Briain geen schrammetje dus....quote:Op maandag 18 februari 2008 23:59 schreef STAP01 het volgende:
Die wond op Brian zn been he. Was die niet door het kickboksen ontstaan?
Nou, dat denk ik welquote:Op maandag 18 februari 2008 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dit niet gehoord. Zal later wel proberen de soundclips te uploaden
als er behoefte aan is ......
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www2.evilshare.com/758a5432-2fb0-102b-8d56-00a0c993e9d6
Die dus.
Goed Huubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Nou word er een wakker hoor.
Jaap wil Claire op de stoel zetten om zn loyaliteit te tonen
Huub: Nee hoor zet Amanda maar ns n keer erop.
Eric: de ontslagstoel moet je altijd voor je tegenstander gebruiken
Claire: maar misschien is t wel goed als ik erop kom
Huub: waarom, ze zeggen de hele tijd tegen je wat ze van je vinden
Brian de sloperquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens Amanda had Briain geen schrammetje dus....
Die liggen aan het infuusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel frapant dat B en A weer niet op de streams te zien zijn ......
Niet dat ik ze mis hoor ......
Nee ik mis ze ook niet maar ben wel achterdochtig, we kijken nu al een tijdje naar een leeg bed op stream 4 en ik denk dan waaromquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan daar zo boos om wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb jij 5 streams??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:12 schreef Kinga het volgende:
mooie analyse van Brian
Voornamelijk wat Eric zei was top: Ontslagrondes alleen voor je tegenstanders gebruiken.... en zo is het.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Scandalous het volgende:
Eric heeft B&A goed door. Hij zegt dat ze nu vanzelf onderling ruzie krijgen, meer hoeft hij niet te doen
Welke verhaallijnen, dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
E: Trusten poepie
J: Trusten, bedankt voor het ruineren van mijn verhaallijnen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Kinga het volgende:
Eric zegt nou ook, dat ze wat passiever moeten doen, gewoon ff afwachten en ze laten zweten...
Wacht maar totdat ie dat van die USB stick te horen krijgt. Remember, pak, briefje, cora?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor Jaap.
B en A proberen al een hele tijd Jaap bij Huub weg te krijgen, en te koppelen aan Claire.quote:
De vorige ontslagronde was echt een aanfluiting, zo zwak. Goed advies van Eric en ik hoop dat Jaap en Claire zich er ook in kunnen vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voornamelijk wat Eric zei was top: Ontslagrondes alleen voor je tegenstanders gebruiken.... en zo is het.
Zou me niks verbazen, ze zijn vast pissigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef neehe het volgende:
Waar zijn B&A, achter aan het meeluisteren ?
nou ben ik echt boos op Ericquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Kinga het volgende:
Eric zegt nou ook, dat ze wat passiever moeten doen, gewoon ff afwachten en ze laten zweten...
Kan Claire die ook lezen dan? Zij weet toch niet wat ERik allemaal gezien/gehoord heeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:23 schreef Kinga het volgende:
My god, waar maakt die Claire zich druk om, een of ander gesprek met haar pa wat Eric gezien zou moeten hebben? Als het BOEIEND was geweest, stond het wel in het spel info topic...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga eens even mijn film afkijken. Die staat door Eric al weer een paar uur op pauze
Why? Hij heeft gelijk toch? Huub en Jaap werken zich kapot, laat ze ook maar es re-actief zijn... Brian en Amanda laten het toch wel voor zichzelf ontploffen, hoeven ze zelf niet veel voor te doen...quote:
Waarschijnlijk is hij zichzelf weer aan het slaan. Fysiek geweld mag niet in de kooi. Hokje is beschermengel van Brian.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain is nu para aan het zijn vanwege zijn nederlaag?
Daarom niet in beeld?
ze slapen gewoon hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij zichzelf weer aan het slaan. Fysiek geweld mag niet in de kooi. Hokje is beschermengel van Brian.
Die krijgt dan van de FEBO te lezen om dit uit zijn hoofd te laten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk toch dat B en A echt wel in bed liggen, anders was Eric dat vast wel even
komen melden aan Huub, denk ik.
En Eric is mijn held vanavond
Ik heb nog niets gezien. Zij zijn bijna altijd onstream 's nachts.quote:
Heb er al een klaarstaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben met een nieuwe COS bezig, of zijn er andere liefhebbers ?
En Claire is schaamteloos dom. wat een leeghoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:31 schreef schatje het volgende:
Huub is wel schaamteloos eerlijk.
Ja, voor 90% .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:31 schreef schatje het volgende:
Huub is wel schaamteloos eerlijk.
Eric ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
Is Eric nou ook al naar bed?? Wie ligt daar op S4 te slapen?? (bed van Natasia)
Mikequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
Is Eric nou ook al naar bed?? Wie ligt daar op S4 te slapen?? (bed van Natasia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |