Agossie, arme Brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.
Al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef Yavido het volgende:
Eric: "Ik heb wel weer genoeg voer voor de komende dagen weer..."
Dat beloofd wat
lekker laten kijken. Laat ze maar beven. Het gaat er om wat deze 4 er mee gaan doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef MissSomebody het volgende:
Heb zo een naar gevoel dat B. en A. mee kunnen kijken achter wat er allemaal wordt besproken in kantoor...
- edit -quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Ceessie het volgende:
Ik word soms zo moe van de verhalen van 1 of andere muts hier. kunnen we die niet naar bonaire sturen zonder internet!!
Nee hoor, er heeft al een paar keer een waarschuwing op de plasma gestaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd zeg, Eric ontmaskert Brian en Amanda, misschien wordt de FEBO wakker.
Ik ook..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
ik wil 1 stream op B&A...
Ik begin me nu ook af te vragen waar die rattenclan isquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
Nouja, bijna danquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
TT:
nou, niet "freedom of speech" echt.
Eric mag niet zeggen wat Mike gedaan heeft ( DE USB-STICK) maar "ik mag er wel zelf iets mee doen"
ze hebben geen streams bij de redactie achterquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
En Jaap is juist degene die Mike niet wil gaan negeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
TT:
nou, niet "freedom of speech" echt.
Eric mag niet zeggen wat Mike gedaan heeft ( DE USB-STICK) maar "ik mag er wel zelf iets mee doen"
Ik neem mijn woorden terug. SL omdat Eric begint over Brian en het gevecht.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, die riri begon ineens te trillen en daarna deed ze helemaal niks meer...
Sl op 3&4. Brian wordt ws gevuld met pammetjes nuquote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Ligt het koningskoppel al te bed, trouwens?
klopt, kloptquote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nouja, bijna danHet moet wel spannend blijven, toch?
Sjips man ik wilde haar nog wel even mijn pijpen op laten rollen..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, die riri begon ineens helemaal te trillen enzo...
en ben jij je schoenen kwijt...........quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, die riri begon ineens helemaal te trillen enzo...
Zo is het ookquote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef Lady-night het volgende:
Jongens niet zo euforisch, morgen worden die twee gewoon weer uit de wind gehouden, is iedere keer zo....ze geven ons een avond hoop en morgen zitten we allemaal te balen.
Waar gaat ie heen bellen dan? Het Leger des Heils? Ik bedoel hij kent toch voor de rest helemaal geen mensen die een telefoon hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat bellen, soundlock
Geeft niet. T gaat toch wel ontploffen nuquote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Kaat38 het volgende:
Brian en Amanda zitten het hele gesprek van Huub enz achter af te luisteren
Sorry Gert zal het niet meer doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Frasier en Ceesie: graag even gedeisd houden, dergelijke "grapjes" tegen een andere user gaan te ver.
zit wat in, zo worden nu alleen maar nog meer gestressed!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Geeft niet. T gaat toch wel ontploffen nu
Toen het beeld inzoemde op het huis zag ik Amanda heel hard door de kamer rennen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoorde een auto..en nu autodeur die dicht werd gegooid..beelden van het huis..Mike zit alleen aan tafel..
Gaat nu bellen..we mogen het niet horen..
Die zijn al een tijdje niet in beeld. Ik hoorde een auto binnenrijden, misschien is Flens nu in gesprek met een boze Brian en Amanda.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Ligt het koningskoppel al te bed, trouwens?
Hahaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
Frasier en Ceesie: graag even gedeisd houden, dergelijke "grapjes" tegen een andere user gaan te ver.
Fam. Kubatz zal nu wel al aan de telefoon hangen met de redactie en ja, maatregelen zullen volgenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef jassy het volgende:
WAT HEERLIJK! B & A gegarandeerd over de zeik, en ik krijg het gevoel dat Eric morgen naar huis wordt gestuurd. J & H en C wordt preventief de mond gesnoerd en dan is alles weer koek en ei!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef yvonne het volgende:
Snel en mooi!
Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef jassy het volgende:
WAT HEERLIJK! B & A gegarandeerd over de zeik, en ik krijg het gevoel dat Eric morgen naar huis wordt gestuurd. J & H en C wordt preventief de mond gesnoerd en dan is alles weer koek en ei!
Denk ook dat Eric eruit vliegt.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef jassy het volgende:
Je moest eens weten hoeveel auto's daar komen en gaan ...... 'Achter' werken per dag 180+ man ! En rond 23:00 wisselt de ploegquote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde tijdens de SL een auto , Flens komt speciaal B en A steunen?
Nou, dan gaat ie toch lekker naar hui.... uhhh... weg ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef Yavido het volgende:
[..]![]()
![]()
Mike ziet het even niet meer zitten
[ [url=
Mike zal nu wel beseffen dat Eric weet van de USB-stick. Daarover is Mike vast al wel een keer 'achter' aangesproken !quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Mike bijt weer nagels.
Waskebeurt????
[ afbeelding ]
En 'die anderen' zijn te dom om dit spel te spelenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: morgen houden we onze bespreking over wat we voor de rest zelf nog gaan uitvoeren
Volgens Amanda zijn ze wanhopig in t andere kamp. Ze weten niet meer wat ze moeten doen
vieze bloedvlekken in dat bed bij brian...bah, bloedhond.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Rat: Morgen houden wij onze bespreking, wat we voor de rest gaan uitvoeren nog.
Hij mag morgen zeker WEER weg???
Ik zat ook al te kijken. Amanda doorgelekt?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
vieze bloedvlekken in dat bed bij brian...bah, bloedhond.
Wat loopt ie te krabben? Ik mag hopen dat ie door een of andere kwaadaardige Malariamug gestoken is.quote:
inderdaad. Het is niet van de wedstrijd, in ieder geval.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft een zeer been.Zal hij weer effe uit zijn plaat zijn gegaan.
Nope, het was nog rauw.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad. Het is niet van de wedstrijd, in ieder geval.
Ze hebben Mikey alquote:Op maandag 18 februari 2008 23:20 schreef Meganog1 het volgende:
Ze zullen er nu toch heel snel een gastspeler voor B&A moeten inzetten, voordat ze het weer op elkaar gaan afreageren.
Die kans zit er in. Maar ze kunnen zo ook wel bedenken, dat het andere kamp nu bevestigd heeft gekregen dat Brian nog steeds persoonlijke eigendommen steelt, dat Amanda zo'n slechte band met haar familie heeft dat het eigenlijk gewoon sneu is, en dat Mike een marionet van Brian is.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef jassy het volgende:
Amandel is btw ook echt over de pis nu. Ik weet zeker dat ze de beelden hebben gezien als ik ze zo hoor praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |