Het kan ook nog Björk zijn, maar goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef Siegfried het volgende:
True, maar die vrouw met lange <-> korte haren lijkt mij zo goed als zeker Alanis.
Kom we gaan naar Groezrockquote:
En dat is niet onwaarschijnlijk lijkt me.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:22 schreef Siegfried het volgende:
Pedaal.nl ligt al de hele dag plat, maar via de cache van google kwam ik hier:
http://pedaal.nl/zomer.htm#1
En guess what.. De weekend kaarten op Pedaal zouden al uitverkocht zijn.
Reken dat het grootste deel gewoon via Ticketmaster gaat, daarnaast denk ik dat pedaal d'r 5000 krijgt ofzo om te verkopen. Een niet heel groot aantal maar voor Pedaal is het ook ongewoon om al zo snel uit te verkopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef Siegfried het volgende:
Nee, inderdaad niet. Al zou ik verwachten dat ze nog wat extra kaarten ter beschikking gesteld zouden krijgen door Buro Pinkpop. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoeveel zij er inmiddels al verkocht hebben
totale leegloop op het festivalterreinquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:33 schreef -Dries- het volgende:
Als Tokio Hotel komt verkoop ik mn kaartje
Nou dat zou ik dan ook weer niet doen (daarvoor wil ik Incubus & Foo Fighters te graag zien), maar zou me op dat moment zeker aan de andere kant van het terrein bevinden... *gruwel*quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:33 schreef -Dries- het volgende:
Als Tokio Hotel komt verkoop ik mn kaartje
Gisterochtend waren er 32.000 weekendkaarten verkocht. Zal nu toch wel al aan de 35.000 zitten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
32.000 weekend kaarten. Rest dag kaarten.
zou best kunnenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gisterochtend waren er 32.000 weekendkaarten verkocht. Zal nu toch wel al aan de 35.000 zitten?
The Offspring en Jimmy Eat World schijnen nu definitief niet te komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb mijn vraagtekens vooralsnog bij Alanis, Jimmy & The Offspring zijn wel de zekerheidjes lijkt me qua boeking.
Mochten ze toch besluiten om qua financiën een band niet te laten komen valt the offspring af lijkt me.
Jonathan doet een akoestische tour met eigen nummers (uit soundtracks) en kornmateriaal. Heb zijn cd gehoord en denk serieus "oh my god nee".quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:39 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Offspring en Jimmy Eat World schijnen nu definitief niet te komen.
Iemand die wel waarschijnlijk komt is Jonathan Davis (zanger Korn), hij is vandaag officieel bevestigd voor Rock Am Ring en van het ringrocker forum:
KoRn-Sänger Jonathan Davis mit seiner solo-Tour "Alone I Play".
Bisher bestätigte Termine:
21.05.08 Berlin - Postbahnhof
01.06.08 Paris - Bataclan
03.06.08 Leipzig - Werk II
04.06.08 Hamburg - Grünspan
05.06.08 Bochum - Zeche
07.06.08 Nürburg - Rock am Ring
08.06.08 Nürnberg - Rock im Park
Plant laut einem Interview aus Schweden mehrere europäische Rockfestivals zu spielen. Speziell genannt wurde das Pinkpop.
Volgens een interview is de planning dus om meerdere Europese festivals te doen en specifiek werd Pinkpop genoemd.
Eeeehm in de vorm van cashgeldquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef RealRico het volgende:
Hoe nemen jullie je bier mee?
Ik zou graag wel wat bier willen benutten bij m'n tent. Wat is de beste oplossing?
Diepvrieskist op wieletjes (vol met ijs & bier natuurlijk) meetrekken? Of mag die niet de camping op?
Festival=warm bier. Wetenschappelijk feit. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef RealRico het volgende:
Hoe nemen jullie je bier mee?
Ik zou graag wel wat bier willen benutten bij m'n tent. Wat is de beste oplossing?
Diepvrieskist op wieletjes (vol met ijs & bier natuurlijk) meetrekken? Of mag die niet de camping op?
Op mirakeleuze wijze blijft mijn bier altijd tegen de koele kant van lauw.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Festival=warm bier. Wetenschappelijk feit. Doe je niets aan.
Ik hoop dat ie een tentact isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zou ik een bijzonder vreemd beslissing vinden als men jonathan boekt en niet één van de bovenstaande bands. Misschien dan toch op zeker spelen en geld bezuinigingen voor aankomende edities. Doch erg zonde als ze alles 3 de acts laten schieten.
laten we het hopen, zal wel voor porcu tree zijn dan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een tentact is
Bedankt voor deze duidelijke Post, nu nog hopen dat ze gewoon hun geld gaan uitgeven en deze bands echt boeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb mijn vraagtekens vooralsnog bij Alanis, Jimmy & The Offspring zijn wel de zekerheidjes lijkt me qua boeking.
Mochten ze toch besluiten om qua financiën een band niet te laten komen valt the offspring af lijkt me.
Zou wel erg voorspelbaar zijn, maar met Hot Chip zou ik erg in mijn nopjes zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:11 schreef chansadres het volgende:
Hot Chip en Coheed & Cambria zijn bevestigd voor RAR. Is de combinatie met Groove Armada en Justice een inkoppertje?
Ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou wel erg voorspelbaar zijn, maar met Hot Chip zou ik erg in mijn nopjes zijn
Ik vroeg me al af waarom er een band meer in de tent past dan andere jaren. Nu begint het plaatje door te komen. Een tent met live dance acts. Dichter op elkaar geprakt met een dj ertussen. Ik krijg niet een Bravogevoel... Laten we hopen dat Jan niet te veel naar Lowlands kijkt (als in hele ideeën kopieert...)quote:
Ik vind het voornamelijk heel slim gedaan, vanwege het grote rock gehalte deze editie. Lekker de tent gebruiken voor live dance acts en de podia voor het gitaar geweld. Prima opzet zo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom er een band meer in de tent past dan andere jaren. Nu begint het plaatje door te komen. Een tent met live dance acts. Dichter op elkaar geprakt met een dj ertussen. Ik krijg niet een Bravogevoel... Laten we hopen dat Jan niet te veel naar Lowlands kijkt (als in hele ideeën kopieert...)
Natuurlijk is het slim! Het werkt al jaren op Lowlands. Maar Pinkpop begint steeds meer een Lowlands van een jaar eerder te lijken. Dat vind ik jammer want Lowlands moet gewoon uniek blijven. No effence naar Pinkpop. Naar Pinkpop kom ik voor de wat commerciële rockmuziek.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk heel slim gedaan, vanwege het grote rock gehalte deze editie. Lekker de tent gebruiken voor live dance acts en de podia voor het gitaar geweld. Prima opzet zo.
Dat staat er nog genoeg, en de festivals gaan echt niet op elkaar lijken. Tuurlijk zijn er bands die op LL en PP spelen en andersom maar goed de festivals zijn op beide manieren en uniek en gaan echt niet teveel op elkaar lijken hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Natuurlijk is het slim! Het werkt al jaren op Lowlands. Maar Pinkpop begint steeds meer een Lowlands van een jaar eerder te lijken. Dat vind ik jammer want Lowlands moet gewoon uniek blijven. No effence naar Pinkpop. Naar Pinkpop kom ik voor de wat commerciële rockmuziek.
Tot je de weed mag inleveren bij de deurquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is trouwens mijn eerste festival ooit.Grammetje of 9 weed mee, veel drank.
Wordt supermeujj!
No waii.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tot je de weed mag inleveren bij de deur![]()
Ik ben benieuwd hoeveel ze dit jaar in beslag nemen!
Je wordt over het algemeen compleet gefoulieerd. Ze hebben wel een tassencontrole en voorderest is het erg afhankelijk van de personen die je treft bij de bewaking. Sommigen vallen mee, anderen zijn veel strenger.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Zijn die controles trouwens heel erg streng? Wat kan ik verwachten e.d
Ik stond 10 jaar geleden op Pinkpop al te springen op faithless in de tent dus ik snap je punt niet echt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Natuurlijk is het slim! Het werkt al jaren op Lowlands. Maar Pinkpop begint steeds meer een Lowlands van een jaar eerder te lijken. Dat vind ik jammer want Lowlands moet gewoon uniek blijven. No effence naar Pinkpop. Naar Pinkpop kom ik voor de wat commerciële rockmuziek.
Zolang je hem maar niet duwt tussen je slaapzak want die truc is wel heel oudquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
No waii.
Ach ik heb die shit al de halve wereld over gekregen, dan moet een festival in Nederland ook wel lukken toch.
Welke controle, bij de camping of naar het terrein?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Zijn die controles trouwens heel erg streng? Wat kan ik verwachten e.d
En andere jaren stond ik er als overtreffende trap maar je hebt geluk! Dit jaar geen security werk voor mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je wordt over het algemeen compleet gefoulieerd. Ze hebben wel een tassencontrole en voorderest is het erg afhankelijk van de personen die je treft bij de bewaking. Sommigen vallen mee, anderen zijn veel strenger.
In het algemeen kijken ze strenger bij de ingang en vaker bij de camping maar dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Welke controle, bij de camping of naar het terrein?
Die weekend kaart geraak je wel kwijt voor de normale prijs. Vraag is groot, aanbod is kleinquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:13 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Ik wil ook met een paar vrienden morgen nog even kaarten gaan halen maar een vriend van mij kan pas 1 week voor Pinkpop zeker weten of hij kan of niet...
We willen dus wel kaarten kopen maar stel hij zou niet kunnen... Zou hij die dan echt op marktplaats of ergens anders een week van te voren kwijt komen voor die prijs?
Dank
Morgen ben je al te laat! Vandaag verkopen de kaarten uit!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:13 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Ik wil ook met een paar vrienden morgen nog even kaarten gaan halen maar een vriend van mij kan pas 1 week voor Pinkpop zeker weten of hij kan of niet...
We willen dus wel kaarten kopen maar stel hij zou niet kunnen... Zou hij die dan echt op marktplaats of ergens anders een week van te voren kwijt komen voor die prijs?
Dank
Mjah beide eigenlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Welke controle, bij de camping of naar het terrein?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die weekend kaart geraak je wel kwijt voor de normale prijs. Vraag is groot, aanbod is klein
Nee daarom zeg ik het. Maar goed als je zeker wilt weten of je heen kan en mag etc dan zou ik straks evn kaarten gaan halen want lees terug en je kunt zien dat er nog maar weinig kaarten zijn.quote:
Waar zit je en wat kost dat ongeveerquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Hotel is ook geregeld, zal de sfeer op de camping zeker missen, maar een schoon toilet, warme douche, schoon bed en ontbijt is ook niet verkeerd.
Naar de camping toe (als je aankomt) controleren ze niet heel erg strikt is mijn ervaring. Vooral glas zijn ze streng in (als ze het al kunnen vinden). Verder nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah beide eigenlijk.Eerst moeten we natuurlijk naar die camping, waar ik eigenlijk toch wel mn grootste hoeveelheid wiet en drank wil bewaren etc. Festivalterrein zal ik hooguit 2 gram naar meenemen oid.
Valkenburg, heen 20 min met de trein, terug taxi 30 euro denk ik ofzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Waar zit je en wat kost dat ongeveer?
Ik zat ook aan een hotel te denken maar opzich MOET je de eerste keer gewoon op een camping zijn (zeg bewust niet slapenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Hotel is ook geregeld, zal de sfeer op de camping zeker missen, maar een schoon toilet, warme douche, schoon bed en ontbijt is ook niet verkeerd.
True, daarom zeg ik ook dat ik het zeker zal missen, maar na vele jaren LL en PP op campings is het wel welletjes geweestquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:23 schreef Even het volgende:
[..]
Ik zat ook aan een hotel te denken maar opzich MOET je de eerste keer gewoon op een camping zijn (zeg bewust niet slapen) vind ik
Dus jij denkt dat voor morgen alle kaarten serieus weg zijn? Niet sarcastich bedoeld maar gewoon een vraag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik het. Maar goed als je zeker wilt weten of je heen kan en mag etc dan zou ik straks evn kaarten gaan halen want lees terug en je kunt zien dat er nog maar weinig kaarten zijn.
Een paar uur geleden waren er nog 2000 kaarten. Dus het is goed mogelijk dat het vandaag zelfs uitverkocht raakt!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat voor morgen alle kaarten serieus weg zijn? Niet sarcastich bedoeld maar gewoon een vraag.
De weekend kaarten zou best kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat voor morgen alle kaarten serieus weg zijn? Niet sarcastich bedoeld maar gewoon een vraag.
Ik denk dat ze zeker voor vrijdagmiddag weg zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Je word ouder he opa!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, daarom zeg ik ook dat ik het zeker zal missen, maar na vele jaren LL en PP op campings is het wel welletjes geweest.
yeps, maar gelukkig ook rijker zodat een hotel+taxi makkelijk kan. En ik koop mijn bier gewoon daar ipv het mee te nemen in koelboxjesquote:
Ach niets mis mee toch? Dat is normaal 4x40 euro voor een kaartje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Het ernstige is dat ik eigenlijk alleen voor Rage Against The Machine, Metallica, Foo Fighters en vooral Queens of the Stone Age ga.
heb ik nog even staan te kijken paar jaar geleden op PPquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit niet te wachten op Tiesto als headliner......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |