quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die weekend kaart geraak je wel kwijt voor de normale prijs. Vraag is groot, aanbod is klein
Nee daarom zeg ik het. Maar goed als je zeker wilt weten of je heen kan en mag etc dan zou ik straks evn kaarten gaan halen want lees terug en je kunt zien dat er nog maar weinig kaarten zijn.quote:
Waar zit je en wat kost dat ongeveerquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Hotel is ook geregeld, zal de sfeer op de camping zeker missen, maar een schoon toilet, warme douche, schoon bed en ontbijt is ook niet verkeerd.
Naar de camping toe (als je aankomt) controleren ze niet heel erg strikt is mijn ervaring. Vooral glas zijn ze streng in (als ze het al kunnen vinden). Verder nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah beide eigenlijk.Eerst moeten we natuurlijk naar die camping, waar ik eigenlijk toch wel mn grootste hoeveelheid wiet en drank wil bewaren etc. Festivalterrein zal ik hooguit 2 gram naar meenemen oid.
Valkenburg, heen 20 min met de trein, terug taxi 30 euro denk ik ofzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Waar zit je en wat kost dat ongeveer?
Ik zat ook aan een hotel te denken maar opzich MOET je de eerste keer gewoon op een camping zijn (zeg bewust niet slapenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Hotel is ook geregeld, zal de sfeer op de camping zeker missen, maar een schoon toilet, warme douche, schoon bed en ontbijt is ook niet verkeerd.
True, daarom zeg ik ook dat ik het zeker zal missen, maar na vele jaren LL en PP op campings is het wel welletjes geweestquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:23 schreef Even het volgende:
[..]
Ik zat ook aan een hotel te denken maar opzich MOET je de eerste keer gewoon op een camping zijn (zeg bewust niet slapen) vind ik
Dus jij denkt dat voor morgen alle kaarten serieus weg zijn? Niet sarcastich bedoeld maar gewoon een vraag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik het. Maar goed als je zeker wilt weten of je heen kan en mag etc dan zou ik straks evn kaarten gaan halen want lees terug en je kunt zien dat er nog maar weinig kaarten zijn.
Een paar uur geleden waren er nog 2000 kaarten. Dus het is goed mogelijk dat het vandaag zelfs uitverkocht raakt!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat voor morgen alle kaarten serieus weg zijn? Niet sarcastich bedoeld maar gewoon een vraag.
De weekend kaarten zou best kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat voor morgen alle kaarten serieus weg zijn? Niet sarcastich bedoeld maar gewoon een vraag.
Ik denk dat ze zeker voor vrijdagmiddag weg zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Je word ouder he opa!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, daarom zeg ik ook dat ik het zeker zal missen, maar na vele jaren LL en PP op campings is het wel welletjes geweest.
yeps, maar gelukkig ook rijker zodat een hotel+taxi makkelijk kan. En ik koop mijn bier gewoon daar ipv het mee te nemen in koelboxjesquote:
Ach niets mis mee toch? Dat is normaal 4x40 euro voor een kaartje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Het ernstige is dat ik eigenlijk alleen voor Rage Against The Machine, Metallica, Foo Fighters en vooral Queens of the Stone Age ga.
heb ik nog even staan te kijken paar jaar geleden op PPquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit niet te wachten op Tiesto als headliner......
Daarom. PP en LL waren altijd het terrein van "die smerige alternatieve hippies"quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik nog even staan te kijken paar jaar geleden op PP
alleen de lasershow kon mij boeien, maar dat wist ik van tevoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |