Ik vind dat heel vreemd om homoseksuelen als een specifieke bevolkingsgroep te zien. Beschouw jij SM-ers ook als een aparte bevolkingsgroep dan? Of alle roodharigen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd dat er marketing speciaal voor homo's is, want dat is ook gewoon een specifieke bevolkingsgroep. Ik begrijp alleen niet waarom het er in dat boek ineens over ging
SM-ers is niet heel mainstream op te marketen (tenminste als je dezelfde SM bedoelt als ik), en voor roodharigen is wel apart te marketen, maar niet zoveel. Bijvoorbeeld de Andrelon shampoo voor mensen met rood haar. Homo's zullen toch voor een deel een gezamenlijke lifestyle en manier van doen hebben, net zoals tweeverdieners of gezinnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dat heel vreemd om homoseksuelen als een specifieke bevolkingsgroep te zien. Beschouw jij SM-ers ook als een aparte bevolkingsgroep dan? Of alle roodharigen?
Ja deze is om 06:00 ofzo genomen een paar jaar geleden. KOUDquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nais fotooooo!!
Ik vind mist foto's toch vaakl heel apart. Meestal ben ik echter te lui om 's-morgens heel vroeg op te staan als het flink gevroren heeft. Gegarandeerd namelijk dat er dan mist ontstaat als de zon eenmaal opkomt.
Ja. Vanuit een marketingaspect. Wat ik ontzettend lomp vind is: gaylympics.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dat heel vreemd om homoseksuelen als een specifieke bevolkingsgroep te zien. Beschouw jij SM-ers ook als een aparte bevolkingsgroep dan? Of alle roodharigen?
Ik wist niet dat dat bestond, maar dat vind ik ook belachelijk. Nou maken zij zelf een onderscheid terwijl zij daarin juist gelijk zijn. Of willen ze gewoon in hun nieuwe strakke broekjes rondparaderen voor de andere mannen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik ontzettend lomp vind is: gaylympics.
"Wij homo's zijn net als iedereen en zo willen we ook behandeld worden. Maar we willen wél een afgezonderde Olympics"
Nou...handtasslingeren en 400m paalzitten is natuurlijk niet iets voor de heterolympics.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond, maar dat vind ik ook belachelijk. Nou maken zij zelf een onderscheid terwijl zij daarin juist gelijk zijn. Of willen ze gewoon in hun nieuwe strakke broekjes rondparaderen voor de andere mannen?
quote:
Groningen. Heb doordeweeks de komende maanden college.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar zit je nu?
Ik heb even pauze
Dat het open is voor andere voorkeuren is prima. Maar noem het dan geen Gay Games. Ik vraag me af hoeveel niet-homos meedoen aan het evenement,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens Wikipedia: "Zoals de Gay Games staan de EuroGames open voor iedereen ongeacht sekse, leeftijd, ras, geloof, seksuele voorkeur of handicap." Hetero's mogen dus ook meedoen aan de Gay Games. Misschien hebben ze ook de aparte spelen omdat andere landen er nog wel problemen mee hebben en misschien daarom gaan rellen (stel dat een Pakistaan niet meer mee wil zwemmen omdat een van de andere zwemmers homo is)
Ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig Soempie-acties bespeur de laatste tijd. Sven heeft een goede invloed op jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groningen. Heb doordeweeks de komende maanden college.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig Soempie-acties bespeur de laatste tijd. Sven heeft een goede invloed op je
Kan ook komen doordat ze wat minder postquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig Soempie-acties bespeur de laatste tijd. Sven heeft een goede invloed op je
ik meot zeggen dat ik het wel waardeer dat je niet meer onder auto's fietstquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan ook komen doordat ze wat minder post
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik meot zeggen dat ik het wel waardeer dat je niet meer onder auto's fietst
Voor wanneer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een groep bij elkaar te krijgen om mee te weerwolven.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een groep bij elkaar te krijgen om mee te weerwolven.
Ik post nog steeds nauwelijks buiten de SC omdat ik andere subforums stom vind... en dan eigenlijk vooral de users daarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt.Ik post ook meer buiten de SC.
Eigenlijk ben ik bezig een vriend zo om te krijgen dat hij het regelt.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
Kunnen we zoiets niet op een volgende meet doen?
Groningen is echt een uithoek. We kunnen beter bij jou meeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed plan, wanneer "meet-en" we bij jou?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik bezig een vriend zo om te krijgen dat hij het regelt.![]()
Delegeren is oke.
Ik heb die tactiek ook veelvuldig gebruikt in Enschede als ik zin had in koffiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt weer zo'n vrouwen tactiekt.
"Hmmm ik heb zin om ............. ,wij zou ik zo gek kunnen krijgen?"
Je zou manager moeten worden
Is dat nu een voorbeeld van jouw "delegatie" technieken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groningen is echt een uithoek. We kunnen beter bij jou meeten.
Mocht ik van de partij (mogen) zijn, dan ben ik wel scheidsrechter.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal eens met Tinuviel, PhysicsRules, DaviniaHR, Nembrionic en MaJo afspreken wanneer een goed moment is, dan zijn er alvast een hele handvol mensenen dan jullie nog allemaal, en de meet is
organised.
Ik hou jullie op de hoogte
Bij weerwolven kan je lekker achterover zitten en anderen verdacht maken, bewegen beperkt zich tot het opsteken van en wijzen met je handquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht ik van de partij (mogen) zijn, dan ben ik wel scheidsrechter.
Ben niet zo van de fysieke spelletjes...
Dat KLINKT echt AARDSLUIquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij weerwolven kan je lekker achterover zitten en anderen verdacht maken, bewegen beperkt zich tot het opsteken van en wijzen met je hand
quote:
Uhu, en het werkt:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is dat nu een voorbeeld van jouw "delegatie" technieken?![]()
quote:Wat mij betreft is dat best, we hebben onze prachtige banken nu staan, dus er is voldoende ruimte om een goeie groep bij ons te hosten.![]()
Ik zal eens met Tinuviel, PhysicsRules, DaviniaHR, Nembrionic en MaJo afspreken wanneer een goed moment is, dan zijn er alvast een hele handvol mensenen dan jullie nog allemaal, en de meet is
organised.
Ik hou jullie op de hoogte
Lenny Kravitzquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Rock Werchter, eerste 24 namen:
[ afbeelding ]
Radiohead![]()
REM
John Butler Trio![]()
Chemical Brothers![]()
![]()
Bij het ene spelletje dat ik gewonnen heb hield ik me koest, bij de andere twee was ik wat drukker en werd ik als tweede omgelegd. Rustig houden kan dus lonenquote:
Ik twijfel nog. Ik wil deze zomer wel een festival bezoeken, maar ben nog niet eerder bij een meerdaags festival geweest. Sziget valt daarom af: ver weg en duurt wel erg lang, ik kan dan niet naar huis als het helemaal niets voor mij is. Het is dus voor mij Pinkpop, Lowlands of Werchter (nu Nem met die line-up aan komt)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartje voor pinkpop is besteld
Nog meer pinkpopgangers hier?
Ik twijfel zelf nog of ik ook naar werchter ga, al zou je alleen voor Radiohead natuurlijk al gewoon heen moeten
Het wordt voor mij het 4e jaar dat ik een meerdaags festival doe, al gaat dit m'n eerste pinkpop worden. Vorig jaar Werchter gedaan en dat vond ik een tof festival, goed geregeld ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ik wil deze zomer wel een festival bezoeken, maar ben nog niet eerder bij een meerdaags festival geweest. Sziget valt daarom af: ver weg en duurt wel erg lang, ik kan dan niet naar huis als het helemaal niets voor mij is. Het is dus voor mij Pinkpop, Lowlands of Werchter (nu Nem met die line-up aan komt)
Is het nog steeds zo dat er 's nachts geen reet te doen is? Dus dat het festivalterrein dicht gaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het wordt voor mij het 4e jaar dat ik een meerdaags festival doe, al gaat dit m'n eerste pinkpop worden. Vorig jaar Werchter gedaan en dat vond ik een tof festival, goed geregeld ook
Met de trein naar Groningen Centraal en terug.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in een dubbele Whopper met bacon en kaas, maar de dichtstbijzijnde Burger King is in Groningen en dat vind ik toch wat overdreven
Dan ben ik op z'n minst 2,5 uur bezig en dat vind ik wat veelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen Centraal en terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |