Als het een 6 of hoger is dan is dat toch mooi meegenomenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weer een resultaat erbij van een vak wat ik nooit heb gedaan. Was ook niet van plan hem ooit te doen.
Een positief resultaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weer een resultaat erbij van een vak wat ik nooit heb gedaan. Was ook niet van plan hem ooit te doen.
Toen wij er waren stonden er een paar Duitsers de hele dag op de camping met ook zo'n tent. Die deden niets anders dan de hele dag BBQ-en en Ace of Spades draaienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, tijd om nog een biertje te doen bij ons in de tent![]()
We hebben een oude 10-persoons legertent gekocht met de vrienden, ideaal
Nee, dan hadden ze maar beter moeten lerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:54 schreef Soempie het volgende:
Het is gewoon afgetekend, een voldoende. Ik ben naar 1 bijeenkomst geweest en vraag me af of er ook mensen zijn met onvoldoendes dan. Dat zou echt lullig zijn.
ZOMGquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Rock Werchter, eerste 24 namen:
[ afbeelding ]
Radiohead![]()
REM
John Butler Trio![]()
Chemical Brothers![]()
![]()
Verzin eens één goede reden om NIET naar RW te gaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZOMGWat een vette line up
Editors, Justice, the Gossip
En jezus, Radiohead en REMEn Chemical Brothers
Toch maar eens ernstig overwegen om naar Werchter te gaan
Ik ga trouwens ook naar de Pinkpop zondag
Omdat ik ook naar LL en PP gaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verzin eens één goede reden om NIET naar RW te gaan?
Radiohead zie ik hier al vlakbij op 1 juli en over Pinkpop twijfel ik nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartje voor pinkpop is besteld
Nog meer pinkpopgangers hier?
Ik twijfel zelf nog of ik ook naar werchter ga, al zou je alleen voor Radiohead natuurlijk al gewoon heen moeten
Kulredequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik ook naar LL en PP gaOftewel geld
Zo zijn wij niet gelukkigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen wij er waren stonden er een paar Duitsers de hele dag op de camping met ook zo'n tent. Die deden niets anders dan de hele dag BBQ-en en Ace of Spades draaien
Ik welquote:
Een maat van me noemde precies die 2 bands als "must see" bands.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Maar RATM en Metallica wil ik eigenlijk wel zien/tapen...
'T kin te gek ôk!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Netuurlijk moidje, dat doene we hiero allegaar ôôr.
Ik ga het niet nog een keer uitleggenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:03 schreef MaJo het volgende:
En ik weet trouwens niet wat weerwolven is hoor
Ohoh. Wegwezen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Well hey there!
Wij hadden op Werchter een aantal mensen lopen met een shirt met daarop: Wai benne te warskipquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef B.ertha het volgende:
Oja, mijn planning voor deze week is al bijna af
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef B.ertha het volgende:
@ Nesle: er zit een jongen op mijn opleiding, die precies op 'jouw' Adam Brody lijkt. Ik vind hem niet knap (allebei niet), maar wel super schattig, met die krulletjes en dat brilletje
een wit-doorzichtig-rechthoekig hip gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef Nesle het volgende:
[..]wat leuk! maar een bril? beetje een hippe bril dan? of echt zon nerdie gevalletje
ik heb er trouwens laatst ook één gespot met uitgaan, beetje eng hoor dat er nu al 2 mensen zijn die op hem lijken!![]()
het is dan ook een zeldzaam verschijnselquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
Als je het zo zegt lijkt het net of het gaat om een zeldzame diersoort.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
een wit-doorzichtig-rechthoekig hip geval
kwijlquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
Studentenkamers deel 7#
Ik ging flippen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer uitleggen
Niets persoonlijks, maar volgens mij heb ik deze week nog een beknopte uitleg gegeven in de SCquote:
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Soempie het volgende:
Ik ga te traag voor m'n adhd vriendje.![]()
Moet je de opdracht dan ook nog maken, MaJo?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:30 schreef Soempie het volgende:
Kom maar op met die koffie. Net wakker en moet over 15 minuten de deur uit.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:39 schreef Soempie het volgende:
Beter, dan kan ik m'n vent een beetje bijhouden. Gister al bedacht dat ik aan de speed moet en dat hij wat minder redbull moet drinken.
Koffie slammen!quote:
Succesquote:
die heb je van mij gejatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, hoe komt er in godsnaam een DvhN pen in de binnenzak van m'n jas?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:08 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Wat is het weer saai in de bieb bij de cursus
Met hangen en wurgen, regelmatig wordt de verbinding met de server verbroken, blijft de applicatie ' hangen', etc...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Doen alle electronica het inmiddels?
Ik ga geen ja zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Same here:
Ik zit hier in mn eentje.... geen flikker zin en mn sog-activiteiten (het forum van mijn koor upgraden) mislukt ook al
Iemand verstand van phpbb fora?
quote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een beetje een off-day hier.
Plakjes bacon voor op brood bedoel je? Die kun je natuurlijk gewoon zo opeten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is bacon direct uit de verpakking te eten of moet dat echt eerst gebakken worden?
Ik denk dat het ook wel meevalt maar ik wil het er toch niet op gokkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plakjes bacon voor op brood bedoel je? Die kun je natuurlijk gewoon zo opeten.
Toch?![]()
Ik ga een voorbeeld nemen aan jou vandaag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:45 schreef wyccie het volgende:
Dit wordt een goede dag voor me. Netjes mijn huiswerk gemaakt. Vanmiddag nog genoeg tijd om nog 1 opdracht te maken, lekker sporten en dan wat van de eerste week herhalen.
Ik geloofde je, en het smaakte in elk geval gerookt. Vaak een goed tekenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Bacon kun je gewoon eten. Ik ga nu aan de slag
Nee, tenzij je je beeldscherm openmaakt en de bekabeling aanpast of andere boxen aansluitquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
Vraagje, ik luister naar muziek via internet. Ik heb alleen boxjes in m'n beeldscherm. Nu is het zo dat als m'n beeldscherm uit gaat, dat het geluid ook stopt. Kan ik dat ergens aanpassen?
' Uit gaat' in de zin van ' stroom er af' of in de zin van ' screensaver-modus' of 'standby-modus' o.i.d.?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
Vraagje, ik luister naar muziek via internet. Ik heb alleen boxjes in m'n beeldscherm. Nu is het zo dat als m'n beeldscherm uit gaat, dat het geluid ook stopt. Kan ik dat ergens aanpassen?
Nope, dat kan niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
m'n scherm gaat na een tijdje gewoon vanzelf op standby.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
' Uit gaat' in de zin van ' stroom er af' of in de zin van ' screensaver-modus' of 'standby-modus' o.i.d.?
In de laatste 2 gevallen zou, zolang je PC aanstaat, e.e.a. gewoon moeten blijven werken of je scherm moet een zelfstandige standby-modus o.i.d. hebben (wat ik niet ken overigens...)...
Ja, en nu heb ik het nog even erger gemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had jij van de week niet al een totaal verpest ritme?
Dat kun je gewoon regelen in je configuratiescherm -> energiebeheerquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
m'n scherm gaat na een tijdje gewoon vanzelf op standby.
LB!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon regelen in je configuratiescherm -> energiebeheer
Gewoon even bellen en vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens kiespijnen ik heb 5 maart pas een afspraak bij de tandarts......
![]()
Zit me nu ernstig af te vragen of ik niet een spoedbehandeling zal vragen, want ik heb steeds vaker kiespijn en volgens mij is het gat ook groter geworden
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
LB!!![]()
![]()
Heldin!!!
![]()
Ik werd er echt helemaal gek van om elke 20 minuten weer een slinger aan m'n muis te moeten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |