quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef Oblivion het volgende:
En huursubsidie zit er zeker niet in?
Ben je gekquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:10 schreef Dirkh het volgende:
Kan die lover niet bij jullie intrekken?
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef Oblivion het volgende:
En huursubsidie zit er zeker niet in?
We houden de keetquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Adelante het volgende:
Ik zou die keet idd nog even aanhouden: zus gaat met jou samenwonen na verbroken relatie, gaat na drie maanden weer samenwonenMet de kerst zitten jullie er weer met z'n tweeën in.
Al mijn vrienden en vriendinnen wonen al op zichzelf, of zijn nog schoolgaand. En een kamergenoot zie ik niet zitten, ook niet uit 'nood' want samenwonen met een vreemde lijkt me niks. En dan zou ik moeten spelen met de huur e.d en dan kom ik toch weer duurder uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
O meis wat kut![]()
Geen nichtjesneefjesvriendinnenkennissen die op zoek zijn naar woonruimte? (Stomme vraag, want dat had je zelf natuurlijk ook al wel nagegaan). Ontzettend zonde en ik hoop dat over twee maanden niet blijkt dat jullie het beter even hadden kunnen aanhouden.
Nouja complimentjes mogen altijd want het is en blijft een mooi huisjequote:Op maandag 11 augustus 2008 02:13 schreef DuchessX het volgende:
Ik wilde je net complimenteren maar gezien de recente ontwikkelingen zal ik het maar even achterwege laten...meis wat kl*te!!! Wat zal jij balen zeg!!!
En heb je de katten afgestaan?
stinkie zit nu met dat kind erbij zo onder de plak, dat wonen in almere een uitvlucht is geworden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:39 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik niet bij je in komen wonen? Neem ik stinkie mee.
Nee maar Skaai wil me niet in huis hebben, als ik dan stinkie meeneem zegt ze misschien "ja"quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
stinkie zit nu met dat kind erbij zo onder de plak, dat wonen in almere een uitvlucht is geworden?
Voor een vent nog welquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wat zonde. Ik vind het eigenlijk best stupide van je zus, wie wil zo'n huis nou kwijt
.
Ik heb op 3 woningen gereageerd via woningnet, ik kan morgenmiddag zien op welke plek ik terecht ben gekomen dus het is afwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Walter-Ego het volgende:
Jemig, weinig dingen zijn kutter dan een toko verbouwen om er 5 maanden later weer uit te moeten. Helemaal zuur omdat het best een mooi huis is. Heb je al wat anders op het oog?
Misschien vindt Skaai met twee maanden ook een neukertje en slaat hij twee poezen in één klapquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu allemaal de zus te bekritiseren, maar als ze zelf een leuk neukertje weten te vinden weten ze niet hoe snel ze alles achter moeten laten
Overigens wel jammer voor jou Skaai en je leuke appartement. Misschien ook snel op zoek naar een leuk neukertje zonder huis!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb op 3 woningen gereageerd via woningnet, ik kan morgenmiddag zien op welke plek ik terecht ben gekomen dus het is afwachten.
Maar een zorg minder, ik slaap vannacht niet alleen:
[ afbeelding ]Hij heet Jip en is keileuk!
[..]
Hij is leuk!!! En lief!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb op 3 woningen gereageerd via woningnet, ik kan morgenmiddag zien op welke plek ik terecht ben gekomen dus het is afwachten.
[..]
hij?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien vindt Skaai met twee maanden ook een neukertje en slaat hij twee poezen in één klap
In tijden van nood leert men zijn vrienden kennen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee maar Skaai wil me niet in huis hebben, als ik dan stinkie meeneem zegt ze misschien "ja"
Deel 1 is altijd beter dan het vervolgquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mss moet je aanbieden 'dat kind' mee te nemen. Ik denk maar zo dat ze die veel leuker vindt dan stinkie zelf.
Ze heeft het beest net, laat m even wennenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:50 schreef Walter-Ego het volgende:
Jemig, wat een schattig poesje. Maar wel een beetje schuw, lijkt het? Of gewoon camera-schuw. 't Is dat ik niet zoveel thuis ben, anders had ik graag een schattig poesje in huis gehad.
Omdat je een ruime woning achterlaat, kan je misschien beter ruilen....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef Skaai het volgende:
Woningnet schiet niet op, 27e, 31e en 34e geworden.
Zeg hey, waarom kom ik jou ineens overal tegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Omdat je een ruime woning achterlaat, kan je misschien beter ruilen....
Voort wat, hoort wat!
Of werkt het zo niet?
Ik vroeg me het hetzelfde al af...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zeg hey, waarom kom ik jou ineens overal tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |