't rolgordijn ophangen lukte niet zelf ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef Skaai het volgende:
Papa heeft gisteren een mooi rolgordijntje opgehangen voor in ons nisje. Nu hebben we nog meer privacy
Maak je geen zorgen over je kat, die van ons loopt regelmatig op 18 hoog over de balkon reling van 4cm breed. Hij springt er op vanaf de grond (ongeveer 1,20cm hoog). Hij springt zelfs niet eens als k 1 verdieping lager em roep en zo ga staan dat hij me kan zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef Skaai het volgende:
Papa heeft gisteren een mooi rolgordijntje opgehangen voor in ons nisje. Nu hebben we nog meer privacy
[ afbeelding ]
Balkon is ook zo poes-proof mogelijk, maar Bijoux zat al door het gaas (!) en liep aan de buitenkant van het appartement over de vensterbanken. Mijn pa sloeg doodsangsten uit. We gaan er ook kippengaas tegenaan gooien
[ afbeelding ]
Ja tof he, ik ben er nog elke dag blij mee. Kom met een glimlachje binnen na 't werkquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Wat een super appartementje mevrouw Skaai!
En zeker ook met die geweldige ramen, damn..
quote:Misschien een rare vraag, maarre.. wat betaal je nou aan huur voor zoiets?
Servicekosten zijn 105 volgens mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Skaai het volgende:
Veelsteveel. 675 kale huur. Reken er ook maar vette servicekosten bij
.
Zo doe ik het ook met mijn katten. Alleen jammer dat die niet echt actief op zoek zijn naar werk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:01 schreef Skaai het volgende:
En we hebben 't zo geregeld (idee kwam van zus) dat we de huur verdelen naar inkomen. Zij verdient meer, dus betaald ze ook meer. Awww
.
Damn, dat is inderdaad een aardig bedrag.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Wat een super appartementje mevrouw Skaai!
En zeker ook met die geweldige ramen, damn..
Misschien een rare vraag, maarre.. wat betaal je nou aan huur voor zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |