abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:47:52 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56848857
Wat heerlijk Skaai, je eigen stekkie!!!
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef Skaai het volgende:

EEN BAD! EEN BAD! HALLO! EEN BAD! !
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:18:04 #52
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_56849824
die ramen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:23:57 #53
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56850006
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij die slaapkamers en badkamer en keuken dacht ik "leuk ", maar die woonkamer . Die is echt wel mooi zeg.
Idd, wie woonkamer is *kwijl* !
Overigens vind ik het wel steriel, hoe ga je het inrichten?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:24:38 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56850029
OMG die woonkamer.
Ik ben echt verliefd op die ramen, maar blij dat ik ze niet hoef te lappen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56853006
Mooi! gefeliciteerd Je eigen stekkie, dat hoge plafond
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56855827
Cool Skaaitje ziet er goed hip uit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:40:43 #58
164920 Remco87
Tie-Wrap Hobbyist
pi_56857721
Gave ramen zeg! Sanitair enz ziet er ook netjes uit zeg! Veel woonplezier in je nieuwe stekje
pi_56865407
Tof dat raam!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56865548
Tof, Skaai!
For great justice!
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:37:45 #61
76209 Caelum
Oakenfold O+
pi_56867573
iK KOM ZEKER LANGS
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 20:07:03 #62
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56868372
JA PAS ALS WE KLAAR ZIJN MET WITTEN JA

.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56868426
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:07 schreef Skaai het volgende:
JA PAS ALS WE KLAAR ZIJN MET WITTEN JA

.
Het is naar dom om te gaan kijken als het nog niet af is
of je moet van Gogh van achteren heten
pi_56868468
Skaai? Ja, Skaai, hallo? Hmm?

I dig your crib.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_56868486
* Ghostbuster MTV uitzet
pi_56868782
Tof Skaai! En die woonkamer is echt geweldig. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_56882428
WAUW!!! skaai ziet er helemaal super uit joh...per waneer wil je wonen?
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 17:26:14 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56888044
Morgen krijgen we de sleutel (morgen al !!! ) en dan willen we zo snel mogelijk alles gaan verven, schoonmaken, laminaat leggen en alles 'af' krijgen en dan in de loop van volgende week spullies sjouwen!
Morgenmiddag willen we alvast laminaat halen en beginnen we met het witten van de huiskamer.
Zaterdag krijg ik extra hulp (Caelum komt toch witten ) en vrijdagavond komt een vriendin van me ook meeklussen (de vriendin van de timmerman )

Ik ben net even langsgeweest en heb foto's gemaakt van de 'achterkant'. Dit zie je dus vanaf de straat/busbaan:

Links zie je het station van Almere CS . Het is het 3e appartement van rechts.

Middelste huissie:

I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56888229
Oeh, nu weet ik waar ik je moet stalken.
For great justice!
pi_56888682
Wonen bij het station en boven de Xenos. Da's handig. Als je nou ook een supermarkt op loopafstand hebt is het helemaal ideaal.

Wat ik me allen afvroeg: Wordt die woonkamer niet heel warm zomers? Met al dat glas?
pi_56889460
Hallo, ik kom ook even iets roepen over die ramen in de woonkamer.

Ze zijn vet
pi_56889548
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:44 schreef Maisnon het volgende:
Hallo, ik kom ook even iets roepen over die ramen in de woonkamer.

Ze zijn vet
Nou Skaai, je hoort het. Je moet dus ramen lappen.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 18:50:02 #73
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56889569
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:02 schreef RealZeus het volgende:
Wonen bij het station en boven de Xenos. Da's handig. Als je nou ook een supermarkt op loopafstand hebt is het helemaal ideaal.

Wat ik me allen afvroeg: Wordt die woonkamer niet heel warm zomers? Met al dat glas?
Aldi en Plus om de hoek .

En die woonkamer, ik zou het niet weten. Dat merken we dan wel weer, 2 ramen kunnen open en de schuifpui ook dus dat wordt lekker tegen elkaar open zetten .
  donderdag 21 februari 2008 @ 18:52:18 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_56889603
Ik weet niet hoe de voorkant er uit ziet, maar als ik de achterkant in me opneem zou ik ook zoiets aanschaffen

wat voor winkel zit er onder die van jullie en naast de Xenos trouwens?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56889660
Ja OMG dikke teeveepee hoor Ik ben kei-jaloers, ik heb een hele donkere woonkamer Ligt op 't noorden.

En dan de onbeleefde vraag: wat betalen jullie per maand?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 18:57:27 #76
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_56889732
Het kerkhof zit ook op de hoek! !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:09:35 #77
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_56890035
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:57 schreef Renesite het volgende:
Het kerkhof zit ook op de hoek! !
Dat is een waarschuwing voor Skaai om Adelante's advies zeker op te volgen . Erg mooi appartement en die ramen zijn inderdaad echt fantastisch!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 19:14:25 #78
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56890148
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet hoe de voorkant er uit ziet, maar als ik de achterkant in me opneem zou ik ook zoiets aanschaffen

[ afbeelding ]

wat voor winkel zit er onder die van jullie en naast de Xenos trouwens?
De Piet Kerkhof .
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef Syrena het volgende:
Ja OMG dikke teeveepee hoor Ik ben kei-jaloers, ik heb een hele donkere woonkamer Ligt op 't noorden.

En dan de onbeleefde vraag: wat betalen jullie per maand?
Veelsteveel . 675 kale huur. Reken er ook maar vette servicekosten bij .
Maar met zijn tweetjes is het goed te doen hoor . En ik heb een hoop over voor zo'n appartement op die locatie.
pi_56891661
Das aardig wat ja
maar gedeeld door 2 wel te doen
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 21:17:29 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56893040
He papegaai .
pi_56904006
En daartussen zit zeker WoonAccent makelaars? Die hebben mijn taxatie geregeld. Ik herken het logo.
pi_56905412
Stekje? Zeg maar stek!
Niet slecht voor een eerste huis!

Oh lees net, vandaag is de grote dag, Succes!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:14:20 #84
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56906921
Prima huissie!!
Gone.... :')
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:57:26 #85
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56918023
Zo, even eencopypastepost.
Net 'thuis' (ouderlijk huis klinkt nog zo stom ), gedouched en zo mijn bed in. Het was een geslaagde eerste dag .
We hebben vandaag de huiskamer zo goed als 'af'gewit. Wat knapt dat op zeg . Het was gewoon viesgeel van de weetikveelaanslag. Nog een klein stukje plafond en de randjes afwerken en dan is dat goed. Ook bijna 100m2 laminaat gehaald bij de Ikea (antiek eiken ) en onze timmerman (ik noem hem in het vervolg gewoon Kenny) was vanavond langsgekomen om de boel eens te bekijken. Hij werd zo enthousiast (hij is officieel electricien ) dat ie meteen aan de schakelaartjes begon te rammelen en de lichtpuntjes even van verhuisfittingen ging voorzien (samen met mijn vader .)
Morgenochtend samen met Kenny de ondervloeren halen en dan begint hij meteen met leggen.
Ook gaan we een begin maken met de keuken witten en dan langzaam aan via de gang richting de slaapkamers. Ik was mijn fototoestel vergeten en heb wat cheesy foto's met mijn telefooncamera gemaakt maar die was ook moe en ligt met zijn kont aan de lader.
Mijn moeder is gek op schoonmaken (ze is de enige ) en heeft de voegen in het toilet met bleek heel mooi schoon gekregen. En ik kwam erachter dat het toilet met licht aan nog lelijker lichtblauw was dan we dachten. Oh en ze hebben gerookt op het toilet dus er zitten vieze bruine vlekken op de muur.
Vriendinnen van mijn zus zijn langsgeweest en hebben geholpen met schilderen, en we hebben ons eerste plantje al . Helaas is het een bloeiende plant dus ik denk niet dat deze lang zal leven .
Morgenavond de keramische kookplaat ophalen in Purmerend . RVS . Mét oven .
Ik hou jullie op de hoogte en morgenavond probeer ik even wat foto's te posten .

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 23-02-2008 00:05:45 ]
pi_56918197
Je woont gewoon boven een Xenos!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:08:15 #87
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56918239
Het is trouwens deze vloer geworden

pi_56918364
Woow Skaai, die woonkamer
Rest gewoon lekker schoonmaken idd en pimpen, gaat helemaal goedkomen.
Wanneer is de housewarmingparty met kluifjes
pi_56921994
ooh ik ben echt benieuwd hoe het verder wordt ,w at spannend allemaal
pi_56929362
Prachtige vloer! Dat had ik ook graag gewild, alleen lag er bij mij al laminaat. Dus om de kosten te drukkenn die maar overgenomen.

Ben errrrg benieuwd naar de foto's! Leuk is dat he, eigen stekje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56929373
Mooi hoor!
Dat laminaat hebben wij ook, ik vind het nog steeds mooi!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 23:30:25 #92
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56938127
Nou we schieten al op! De huiskamer is helemaal afgewit. Het plafond (hoogste punt) is niet overal super gedekt maar dat nemen we voor lief. Je kijkt eerder naar de ramen dan naar het plafond . Ook hebben we vandaag de gang + keuken gewit en het is allemaal zo fris zeg .
Ik word alleen schijtziek van mijn telefoon want hij is nu opgeladen maar wil alleen geen contact maken met kabeltje + computer. De rest van de foto's staan op mijn camera. Alleen ligt mijn digitale camera nu nog in het appartement .
Kenny is vandaag begonnen met de vloer en de huiskamer is al voor 3/5 gelegd. In je eentje is het best een flink werkje, maar morgen komt hij weer langs om de huiskamer af te maken en de keuken te leggen. We willen morgen ook de lekkere kleurtjes voor de slaapkamers halen, wordt lekker fel .
Vanavond hebben we een heel mooi keramische kookplaat met oven opgehaald. RVS, 2e hands . Hij is erg mooi, we zaten samen te glunderen in de auto. En de bank die we bij de Ikea op het oog hadden gaat 't waarschijnlijk toch niet worden. We hebben een mooie hoekbank bij de Kwantum gezien, die is nog veel gaver!
Hij is in het echt alleen wel wat bruiner dan op het plaatje.

Morgen hoop ik echt foto's te kunnen posten van de vorderingen, en ik probeer een foto van het dakterras + meterkast te maken .
  zaterdag 23 februari 2008 @ 23:45:21 #93
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56938476
Jaaaa! Die bank heb ik ook gezien ja, die staat ook hoog op mijn lijstje. Maar hij is zooooooo duuuuuur
En om nou op afbetaling zo'n bank te scoren is ook weer zoiets. Dan weer zonde dat ik student ben.

Wel een erg coole huiskamer hoor Skaai!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 23:54:48 #94
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56938700
Nouja zooooooo duuuuuuuuuur, ik vind 499 wel meevallen . Maar dat is persoonlijk .
En mijn zus heeft bij haar ex de eettafel losgepeuterd, en die is zo groot en heeft een glasplaat en nu moeten we 2 stoelen bijkopen om het passend te maken .
pi_56944154
Gefeliciteerd, super
pi_56945030
even een tvp, wat een leuk huisje, ben onwijs benieuwd naar de na-foto's! Veel klus- en inrichtplezier in ieder geval!
I had a signature once. It was awful.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:39:59 #97
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56945221
Ik heb in mijn nieuwe appartement ook zo'n bad, maar die gaat als eerste vervangen worden door een douche. Ik ga dat bad toch niet uitgebreid gebruiken 's ochtends, meestal geen tijd voor en met een douche heb ik meer ruimte op mijn badkamer.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:04:16 #98
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56948983
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:54 schreef Skaai het volgende:
Nouja zooooooo duuuuuuuuuur, ik vind 499 wel meevallen . Maar dat is persoonlijk .
En mijn zus heeft bij haar ex de eettafel losgepeuterd, en die is zo groot en heeft een glasplaat en nu moeten we 2 stoelen bijkopen om het passend te maken .
hmmm dan issie goeiekoper geworden, laatste keer dat ik keek wassie 699,-

Maar toch, ben maar 'arme' student met veel te veel wensen en eisen. Misschien scoor ik 'm stiekem van mijn eerste stageloon (als dat ooit 's komt).

We willen straks wel pic's hé!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 22:46:58 #99
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56957806
Jaaaa foto's!
De huiskamervloer is (op de plintjes na) helemaal gelegd. En het is zo mooi , Kenny werkt alles zo mooi af en doet zijn best. Ik ben zo blij dat hij dit voor ons wilt doen .

Hier was hij halverwege:

En vanmiddag heeft hij de huiskamer afgemaakt:

Onze held in bange dagen:

Gisteren heb ik mij de keuken in gegooid en heb een stuk of 3 lagen latex er tegenaan gegooid . Om even een voorbeeldje te geven van hoe een gemiddelde muur er in dit huis uitzag, zie hier de ruimte in de keuken waar de koelkast komt te staan. Oh en de voegen moeten nog worden gedaan .

Voor:

Na:

Oh en de gang is ook gewit maar daar gooien we her en der nog een laagje tegenaan.
:

Vandaag heeft Kenny de keukenvloer gelegd (zie ook de witte muren ). De open schuifdeur rechts is trouwens de toegang tot ons washok bijkeukentje .

En we zijn zo blij met ons keramisch fornuis . Eerst deed de oven het niet . Maar onze alleskunner (heb je hem weer ) Kenny is eigenlijk electricien! En na wat gevogel heeft hij ook de oven aan de praat gekregen en hebben we vanavond voor het eerst een quiche opgewarmd . 50 euro voor een 2e hands RVS kooktoestel, wat wil je nog meer?

Omdat ik gek ben op voor - en na foto's, hier nog wat van het toilet. Die was eik ook best vies (muren) en lichtblauw .

3 lagen later:

Oh deze is voor vonkenboer:

En mijn kamer is ook geschilderd! Voorheen had ik rondom alle muren fuchsia. Dat wou ik niet, maar paars zit in mijn bloed ofzo want toch heb ik gekozen voor donkeraubergine en (uit alle kleuren moest ik deze ) lila/lichtroze. Het staat eigenlijk toffer dan verwacht en ik heb besloten dat ik geen 'grote meisjes' kamer wil maar een volwassen romantische kamer . Nu het prins en dat witte paard nog .

Bij lelijk flitslicht:

Bij naar licht zonder flits:

En door alle commotie (ik heb een boete gehad voor parkeren zonder kaartje ) ben ik vergeten een foto van het dakterras te maken. Komt schnel!
Morgen gaan we even samen naar het gemeente huis om onze inschrijvingen zo compleet mogelijk te maken, bellen we met de Nuon en wippen we langs de UPC winkel om voor televisie en internet te zorgen. Geen telefoonlijn nodig want we hebben allebei een mobieltje.
Ook halen we overgangsprofieltjes om de overloop tussen de kamers (laminaat) een beetje netjes af te werken. De vloer van de kleine kamer ligt trouwens ook! Kenny heeft een dagje vrij en komt dinsdagavond terug om mijn kamer te leggen.
Morgen willen we alleen helaas wel nog 1 wand in de huiskamer overnieuw witten omdat de afdrukken (van kasten van de vorige bewoner) door de muur komen . Ook proberen we morgen en anders dinsdag het plafond van de badkamer met vochtbestendige latex te besmeren.
Eigenlijk lopen we best wel op schema . .
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 22:48:52 #100
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56957870
De nare streep bij de koelkasthoek komt erdoorheen maar dat vinden we allemaal best, die zie je toch niet meer als onze koelkast er staat .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')