Jaaaa foto's!
De huiskamervloer is (op de plintjes na) helemaal gelegd. En het is zo mooi

, Kenny werkt alles zo mooi af en doet zijn best. Ik ben zo blij dat hij dit voor ons wilt doen

.
Hier was hij halverwege:
![]()
En vanmiddag heeft hij de huiskamer afgemaakt:
![]()
Onze held in bange dagen:
![]()
Gisteren heb ik mij de keuken in gegooid en heb een stuk of 3 lagen latex er tegenaan gegooid

. Om even een voorbeeldje te geven van hoe een gemiddelde muur er in dit huis uitzag, zie hier de ruimte in de keuken waar de koelkast komt te staan. Oh en de voegen moeten nog worden gedaan

.
Voor:
![]()
Na:
![]()
Oh en de gang is ook gewit maar daar gooien we her en der nog een laagje tegenaan.

:
![]()
Vandaag heeft Kenny de keukenvloer gelegd (zie ook de witte muren

). De open schuifdeur rechts is trouwens de toegang tot ons
washok bijkeukentje

.
![]()
En we zijn zo blij met ons keramisch fornuis

. Eerst deed de oven het niet

. Maar onze alleskunner (heb je hem weer

) Kenny is eigenlijk electricien! En na wat gevogel heeft hij ook de oven aan de praat gekregen en hebben we vanavond voor het eerst een quiche opgewarmd

. 50 euro voor een 2e hands RVS kooktoestel, wat wil je nog meer?
![]()
Omdat ik gek ben op voor - en na foto's, hier nog wat van het toilet. Die was eik ook best vies (muren) en lichtblauw

.
![]()
3 lagen later:
![]()
Oh deze is voor vonkenboer:
![]()
![]()
En mijn kamer is ook geschilderd! Voorheen had ik rondom alle muren fuchsia. Dat wou ik niet, maar paars zit in mijn bloed ofzo want toch heb ik gekozen voor donkeraubergine en (uit alle kleuren moest ik deze

) lila/lichtroze. Het staat eigenlijk toffer dan verwacht en ik heb besloten dat ik geen 'grote meisjes' kamer wil maar een volwassen romantische kamer

. Nu het prins en dat witte paard nog

.
Bij lelijk flitslicht:
![]()
Bij naar licht zonder flits:
![]()
En door alle commotie (ik heb een boete gehad voor parkeren zonder kaartje

) ben ik vergeten een foto van het dakterras te maken. Komt schnel!
Morgen gaan we even samen naar het gemeente huis om onze inschrijvingen zo compleet mogelijk te maken, bellen we met de Nuon en wippen we langs de UPC winkel om voor televisie en internet te zorgen. Geen telefoonlijn nodig want we hebben allebei een mobieltje.
Ook halen we overgangsprofieltjes om de overloop tussen de kamers (laminaat) een beetje netjes af te werken. De vloer van de kleine kamer ligt trouwens ook! Kenny heeft een dagje vrij

en komt dinsdagavond terug om mijn kamer te leggen.
Morgen willen we alleen helaas wel nog 1 wand in de huiskamer overnieuw witten omdat de afdrukken (van kasten van de vorige bewoner) door de muur komen

. Ook proberen we morgen en anders dinsdag het plafond van de badkamer met vochtbestendige latex te besmeren.
Eigenlijk lopen we best wel op schema

.

.