Na 22 jaar gaat het er eindelijk van komen, ik ga het huis uit! Ik ga samen met mijn zus een vet gaaf (huur)appartement bewonen in hartje Almere Stad! Vrijdag 22 februari krijgen we de sleutel.
In maart krijg ik ook een nieuwe baan dus dan wordt het financieel allemaal een stuk rooskleuriger voor mij. Ik heb er zin in!
Er moet helaas voor ons wel veel gesausd worden (ik heb het idee dat er een kettingroker heeft gewoond

) vrijwel alle voegen in de badkamer en keuken mogen worden gepoetst, en er moet een compleet nieuwe vloer in, maar daar hebben we al zoveel hulp voor aangeboden gekregen dat we ons daar geen zorgen om maken.
Kleine slaapkamer, prachtig

gesausd. Hij is groter dan de foto laat zien, en na een chagerijnige smoel van mijn kant af heeft mijn lieve zus de kleine slaapkamer genomen.
![]()
Grote slaapkamer, ze moeten alleen wel even kijken naar het linkerraam want daar zit vocht in. Voor die berg servicekosten gaat dat vast goedkomen

. Ook deze is wat groter dan op de foto, reken er nog een meter of 2,5 bij.
![]()
De gang. Die mag net als bijna alles gesausd worden

. Rechts is trouwens de kleine slaapkamer en links de grote.
![]()
Toilet in de hal (ranzige voegen

). Gelukkig houd mijn moeder van schoonmaken en heeft al besloten dat het een klusje voor haar wordt.
![]()
EEN BAD! EEN BAD! HALLO! EEN BAD!

!
![]()
Nette wasbak, ziet er perfect uit.
![]()
Douchehoek, die doucheslang en douchekop mogen vernieuwd.
![]()
De keuken, netjes maar moet wel een poetsdoek overheen. Rechts van de keuken hangt de afzuigkap (of wat er nog van over is) en daar naast is een mooi klein hok om de wasmeuk in te gooien

k.
En je hebt vanaf de keuken heel leuk zicht op de huiskamer

![]()
En dan het tofste van allemaal, de huiskamer. Kijk die ramen! Het licht! Wauw

.
![]()
![]()
![]()
Hier nog een deel huiskamer, wordt vast de computer hoek

![]()
Het balkonnetje, die je via een deur of een schuifpui kan betreden.
![]()
En ik maak binnenkort een foto van de meterkast

, zag er op mijn eerste gezicht goed uit.
Dus vrijdag/weekend beginnen met rotzooien/schoonmaken/plannen/kopen/fantaseren/hulp inschakelen. Ik hou jullie op de hoogte

.