Ik heb op 3 woningen gereageerd via woningnet, ik kan morgenmiddag zien op welke plek ik terecht ben gekomen dus het is afwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Walter-Ego het volgende:
Jemig, weinig dingen zijn kutter dan een toko verbouwen om er 5 maanden later weer uit te moeten. Helemaal zuur omdat het best een mooi huis is. Heb je al wat anders op het oog?
Misschien vindt Skaai met twee maanden ook een neukertje en slaat hij twee poezen in één klapquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu allemaal de zus te bekritiseren, maar als ze zelf een leuk neukertje weten te vinden weten ze niet hoe snel ze alles achter moeten laten
Overigens wel jammer voor jou Skaai en je leuke appartement. Misschien ook snel op zoek naar een leuk neukertje zonder huis!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb op 3 woningen gereageerd via woningnet, ik kan morgenmiddag zien op welke plek ik terecht ben gekomen dus het is afwachten.
Maar een zorg minder, ik slaap vannacht niet alleen:
[ afbeelding ]Hij heet Jip en is keileuk!
[..]
Hij is leuk!!! En lief!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb op 3 woningen gereageerd via woningnet, ik kan morgenmiddag zien op welke plek ik terecht ben gekomen dus het is afwachten.
[..]
hij?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien vindt Skaai met twee maanden ook een neukertje en slaat hij twee poezen in één klap
In tijden van nood leert men zijn vrienden kennen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee maar Skaai wil me niet in huis hebben, als ik dan stinkie meeneem zegt ze misschien "ja"
Deel 1 is altijd beter dan het vervolgquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mss moet je aanbieden 'dat kind' mee te nemen. Ik denk maar zo dat ze die veel leuker vindt dan stinkie zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |