Ik zie hem al in de KPDquote:Op maandag 18 februari 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
Pheno's deep throat 2008, insiders only
Nee, pinguin met camera... Jullie snappen er ook niet van hè....quote:
En nu? Zeker weer tig dagen op de uitslag wachten?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een Pheno sextape erbij.
Nee, de arst heeft me al gezegd wat er te zien was. Mijn vrouw heeft het iig live mee mogen "bewonderen". Niets, nada, noppes. Kleine ontstekingen, niets noemenswaardigs. Ze hebben wat weefsel van die ontsteking weggenomen om te checken, maar zoals gezegd, de arts zag niets wereldschokkends.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
En nu? Zeker weer tig dagen op de uitslag wachten?
Het is niet waar! ...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie hem al in de KPD!
goed werk Sjowhan!
Pheno's deep throat 2008
Ik zal ff serieus doen op een maandagochtend,,quote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, pinguin met camera... Jullie snappen er ook niet van hè....
Geen zere neus, maar zere keel.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zal ff serieus doen op een maandagochtend,,
Daar ben je dus wéér niets wijzer van geworden...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de arst heeft me al gezegd wat er te zien was. Mijn vrouw heeft het iig live mee mogen "bewonderen". Niets, nada, noppes. Kleine ontstekingen, niets noemenswaardigs. Ze hebben wat weefsel van die ontsteking weggenomen om te checken, maar zoals gezegd, de arts zag niets wereldschokkends.
Anaal en keel tegelijk of zoquote:Op maandag 18 februari 2008 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben je dus wéér niets wijzer van geworden...![]()
What's next?
Ook lastigquote:
En dan komt dat elkaar ergens in de darmen tegen? :Squote:
lief!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En dan komt dat elkaar ergens in de darmen tegen? :S
Dan weet je iig dat er nergens een verstopping zit...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En dan komt dat elkaar ergens in de darmen tegen? :S
Beetje domquote:Op maandag 18 februari 2008 11:52 schreef speciwacy het volgende:
OMG iemand heeft hier koffie laten vallen op het toetsenbord![]()
![]()
Ik kliktequote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie hem al in de KPD!
goed werk Sjowhan!
Pheno's deep throat 2008
Welluke?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
Nieuwe laptop is er
Dell latitude D830. Van de baas. Alleen ben ik thuis, dus morgen even de hele santekraam er op zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |