fotootje ????quote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een heeeeeeeeele domme vraag stellen![]()
![]()
Hoe heten die bomen die nu in bloei staan, met kegelvormige bloei, de kegels omhoog. De bladeren in 3 ovaalvormen. Wat erg, ik weet het gewoon niet, en het dorp staat er vol mee hier
Hehehe je bedoelt vast paardenkastanje; Aesculus.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Hoe heten die bomen die nu in bloei staan, met kegelvormige bloei, de kegels omhoog. De bladeren in 3 ovaalvormen. Wat erg, ik weet het gewoon niet, en het dorp staat er vol mee hier
-doe normaal-quote:Op maandag 12 mei 2008 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
..en op de zaadjes kun je trippen:
[..]
Magnolia?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Box in de tuin zetten, menneke erin, en lekker aan de slag, zo deed ik dat ook altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Ik wil ook zo graag weer een tuin-tuin ipv dat tegelpark wat er bij ons achter ligt...
Hopelijk gaat het er deze zomer eindelijk van komen. De hele zooi zo'n 20-30cm omhoog halen en indelen, nieuwe schutting, schuurtje erbij en eindelijk weer aarde en plantjes.
Tot die tijd lurk ik mee in dit topic.
als k jou was zou ik het er op wagen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef shmoopy het volgende:
Zeg, ik zit hier met al die zaailingen, winde, Indische kers, dat werk, en die zijn al behoorlijk de hoogte in geschoten, dus die wil ik eigenlijk gewoon gaan uitplanten.
Nou zit ik toch een beetje met het feit dat we pas in half mei zitten, en er qua temperatuur nog van alles kan gebeuren.
Iemand advies, alvast planten of toch maar even wachten?
Leuk!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe aanwinst : Ooievaarsbek!
[ afbeelding ]
Alles wat in potten staat moet je bijhouden, dat droogt 's zomers snel uit. Zeker met een windje zoals vandaag. Steek een vinger in de aarde en je weet 't.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef rollator_GSI het volgende:
ik vind het best moeilijk om te bepalen wanneer je je planten nou water moet geven,hoe vaak als het echt warm is??,wanneer moet je ermee stoppen???
welke plant kan ertegen,welke niet ??
hoe doen jullie dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |