Oudere takken zijn meer verhout zeg maar.quote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Thnx!! En hoe zie ik dan wat oude en wat jonge takken zijn?En ik kan dus gewoon een stuk van een tak afsnoeien zonder dat de boom daarvan doodgaat?
In het voorjaar mogen alle takken er sowieso geheel vanaf...toch?
joehoooe, anybody ????quote:Op woensdag 10 september 2008 02:29 schreef Charisma het volgende:
komt er nog iets van die zonnenbloemnewedstrijd? kan opeens niets meer over vinden![]()
niet dat ik een grote bloem heb maar wel een lange
Zonnebloemwedstrijd 2008quote:Op woensdag 10 september 2008 02:29 schreef Charisma het volgende:
komt er nog iets van die zonnenbloemnewedstrijd? kan opeens niets meer over vinden![]()
niet dat ik een grote bloem heb maar wel een lange
in het tuincentrum hebben ze er straks genoeg, Brugmantia in de bloei net een halve meter hoog , of je die ook tot 2.50 meter op kunt fokken weet ik niet. in een hele grote pot verplanten en er met mest en de tuinslang bij blijven staan, dan wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Morretje het volgende:
M'n wilgje heeft al weken katjes!![]()
M'n bolletjes komen uit..![]()
Geen brugmansia dit jaar, de takken zijn bevroren in de schuur..
Ja, volgens ons tuincentrummannetje kan het al wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef AnneX het volgende:
Dus jij "durft" al gras te zaaien, Bluezz?
Daar komt een bank te staan met wat kleurige potten, ik ben ook nog klimmers aan het zaaien die later tegen de schutting moeten gaan klimmenquote:En je hebt ook de rand langs de schutting gezaaid?
Vind je het niet leuk om daar wat laagblijvende kleur als in bloemen tegen aan te zetten?
Dat is niet nodig, we hebben beneden een grote garage met een speciaal fietsenstuk en een tuinkamer....quote:Behalve de aanwezige handige tuinman, mis ik een schuurtje oid voor de fiets bv. ?
Haha grappig is dat he, dat je gewoon niet alles meer weet wat je gepost hebt! Heb ik ook zo vaak.quote:Dan zal ik graszaaien as. weekend ook eens doen.
En de rest van het gazon kalkstrooien etc.
Nb. op dezelfde plek als vorig jaar weer kale plekken in het gras !
Inmiddels wel al de hortensia x 2 teruggesnoeid en de hibiscus.
Ws. is de ene Annabelle teveel uitgedijt ten koste van het gras.
Verder ook nog het terras óntgroenen en afwachten of de clematis het gered heeft.
Ik las dat ik vorig jaar de rieten terras stoelen heb schoongemaakt.
Daar zijn we inmiddels doorgezakt !
En potdorie eind vorig jaar in de kringloopwinkel twee andere gekocht voor 15 euro z.g.a. !! en alvast in de schuur opgeslagen.
Handig dit topic om weer even terug te kijken naar wat ik vorig jaar heb gedaan.
Note to myself : post 164
Ja! tenminste, niet nuquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef AnneX het volgende:
En Kaasplank ! ben je alweer aan het spitten in je grote tuin?
Oepsquote:Op donderdag 19 maart 2009 03:38 schreef AnneX het volgende:
Vergiet haha; die hou ik erin.
met een dementerende moeder...
Vlinderstruiken zijn meestal wel makkelijk hoor. De mijne in ieder geval wel...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Leuk die pruim
Ik geloof dat ik mijn vlinderstruik dus veeeeel te vroeg heb gesnoeidEn veel te veel.
Nou ja, er zitten allemaal groene blaadjes aan dus ik wacht het wel af.
Susanne Ik heb ook heerlijk in mijn tuintje gewerkt .. ja tuintje 4x4 maar het geeft me elke keer veel genoegen:) Al moest ik even kijken wat het woord: geverticuteerd, betekende, maar ik heb dan ook geen gras LENTE YIPPEEEEEEEquote:Op maandag 14 april 2008 10:04 schreef Susanne81 het volgende:
Gisteren heerlijk in de tuin gewerkt met het zonnetje in mn rug![]()
Ik heb veel last van kale plekker in het gras dus heb gisteren geverticuteerd, bemest en bijgezaaid waar nodig. Nou zag ik vanmorgen dat de vogels mn graszaadjes aan het wegpikken waren. Hoop dat er toch nog wat gras groeit!
Ja, zo zou ik hem wel willen, maar ik moet hem nog halen..... Dit is een voorbeeldje van het internet.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Sanne het volgende:
Die Toscaanse Jasmijn is mooi zeg Werewolf!!!
Ja! Hier loopt de vlinderstruik en de hibiscus ook flink uitquote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Sanne het volgende:
Mijn vlinderstruik had ik flink teruggesnoeid, maar is alweer aardig aan het groeien.
[ afbeelding ]
En mijn Hibiscus krijgt volgens mij dit jaar nog méér bloemen als ik het goed zie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |