abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56799092
Ik voel me al bijna twee weken niet goed. Ik heb een afspraak bij de huisarts, aanstaande dinsdag, maar toch wil ik even jullie mening weten

Ik ben sinds twee weken geleden verkouden. Nu is dat niet zo erg, ik ben eigenlijk de helft van alle dagen verkouden de laatste paar jaar. Na een weekje nam de verkoudheid af, maar kreeg ik last van een enorme loopneus. De dag daarna zat alles helemaal dicht, en toen ik heel hard snoot was het snot groen/geelkleurig. Als ik buk lijkt het alsof mijn hoofd in elkaar wordt gedrukt. Eerste wat ik dus dacht was voorhoofdsholteontsteking! Maar ik had geen koorts, terwijl dat bij de hoofdsymptomen van voorhoofdsholteontsteking hoort (of het is chronisch toch? )

Nu ging zaterdagavond uit, en halverwege de nacht moest ik even ontlasten via de slokdarm, maar tot mijn schrik was de hele WC felrood met zwarte stukken ertussen.. Ik voelde me verder prima, afgezien van dat ik stomdronken was, dus ik feestte lekker door. Volgende ochtend, effe kakken. En ook daarin kon ik kleine rode stukjes ontwaren.

Sinds vanochtend ook nog eens forse diarree, en enorme drukkende hoofdpijn.

Iemand enig idee?
pi_56799559
quote:
felrood met zwarte stukken ertussen

Tomatensoep gegeten?

Maar als je je al zo kut voelt, waarom geef je je lichaam dan nog een extra klap door te gaan lopen zuipen?
pi_56799964
Ik heb alle symptomen die jij ook hebt, behalve het bloed kotsen. Maar ik drink dan ook geen alcohol. Ik ga maandag ook maar even naar de dokter, want de holteontsteking is nu al een paar keer snel achter elkaar terug gekomen. Effe wat stevige medicijnen nodig, denk ik. In ieder geval ook geen koorts, maar wel holte ontsteking.
pi_56800975

!!!! NIET VOOR ZWAKKE MAAG !!!!

http://tinypic.com/player.php?v=23wa2xz&s=3

[ Bericht 52% gewijzigd door Mirjam op 17-02-2008 22:36:28 ]
pi_56801042
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Tomatensoep gegeten?

Maar als je je al zo kut voelt, waarom geef je je lichaam dan nog een extra klap door te gaan lopen zuipen?
Nee ik had helemaal niks roods gegeten die dag. Mijn avondeten was een omelet met een tonijnsalade, en zeker niks roods!

Ik wist dat het niet slim was, maar ik voelde me verder die dag helemaal prima, en ik ben heel slecht in nuchter blijven
pi_56801674
ja:

ik zou even de huisarts en evt. onderzoeken afwachten... wij kunnen namelijk niet echt een oordeel geven

A) omdat de meesten hier geen arts/verpleger zijn
B) omdat we ons geen goed beeld kunnen vormen

dus even afwachten maar dan, sterkte/succes
Ja doei.
pi_56801831
Dat filmpje is ziek man!
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 21:57:09 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_56801914
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Dat filmpje is ziek man!
Had ik maar niet geklikt
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56801963
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
ja:

ik zou even de huisarts en evt. onderzoeken afwachten... wij kunnen namelijk niet echt een oordeel geven

A) omdat de meesten hier geen arts/verpleger zijn
B) omdat we ons geen goed beeld kunnen vormen

dus even afwachten maar dan, sterkte/succes
Oké, want meestal heeft iemand hier altijd wel wat te zeggen qua ervaringen e.d.

Maar ik ga sowieso naar de huisarts, en ik laat het wel weten

En @ alle klagers over het filmpje, ik heb jullie gewaarschuwd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mirjam op 17-02-2008 22:36:49 ]
pi_56802008
bijholte ontsteking?
pi_56802026
oh en bloed kotsen heb ik ook een keer gehad, maar dat was een nabloeding van het knippen van me amandelen
pi_56803199
zo, flink wat bagger verwijderd.
mensen, dit is onzin niet, als je niks serieus hebt toe te voegen blijf dan weg.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 17 februari 2008 @ 23:52:46 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_56805267
Zwarte stukken in je kots zijn opgedroogd/gestold bloed.
Succes bij de huisarts morgen en beterschap!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57005082
en wat zei de dokter?
pi_57007993
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Ooi86 het volgende:
en wat zei de dokter?
pi_57008641
Oh, topic helemaal vergeten.

De dokter zei dat het een combinatie is geweest van medicijnen die ik slik + de alcohol. Er staat niet op de verpakking van het medicijn dat het gevaarlijk kan zijn icm. alcohol, maar dat blijkt dus maar.

Verder was het een dikke voorhoofds- en bijholteontsteking. Heb er nog steeds last van helaas.

Maar ik ga dus niet dood
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:53:39 #17
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57008787
Helaas!
pi_63834421
Hoe gaat het nu met je diarree?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63836367
dat filmpje doet het niet meer -_-
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')