Ik voel me al bijna twee weken niet goed. Ik heb een afspraak bij de huisarts, aanstaande dinsdag, maar toch wil ik even jullie mening weten

Ik ben sinds twee weken geleden verkouden. Nu is dat niet zo erg, ik ben eigenlijk de helft van alle dagen verkouden de laatste paar jaar. Na een weekje nam de verkoudheid af, maar kreeg ik last van een enorme loopneus. De dag daarna zat alles helemaal dicht, en toen ik heel hard snoot was het snot groen/geelkleurig. Als ik buk lijkt het alsof mijn hoofd in elkaar wordt gedrukt. Eerste wat ik dus dacht was voorhoofdsholteontsteking! Maar ik had geen koorts, terwijl dat bij de hoofdsymptomen van voorhoofdsholteontsteking hoort (of het is chronisch toch?

)
Nu ging zaterdagavond uit, en halverwege de nacht moest ik even ontlasten via de slokdarm, maar tot mijn schrik was de hele WC felrood met zwarte stukken ertussen.. Ik voelde me verder prima, afgezien van dat ik stomdronken was, dus ik feestte lekker door. Volgende ochtend, effe kakken. En ook daarin kon ik kleine rode stukjes ontwaren.
Sinds vanochtend ook nog eens forse diarree, en enorme drukkende hoofdpijn.
Iemand enig idee?