quote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dan doe ik het wel hoor
Hij was volquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg dan even dat ie vol is man.
Zonnetje.
wat aso van haar. Moet je het weer allemaal op de grond gooien om je look terug te krijgenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry mijn ouders waren even langs. Leuk. Me moeder ging ineens de hele bult was lopen strijkendoe ik zelf nooit
..en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehehquote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
allemaal op de grond gooien
Wees blij mèn!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry mijn ouders waren even langs. Leuk. Me moeder ging ineens de hele bult was lopen strijkendoe ik zelf nooit
NOG wel jaquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees blij mèn!
Mijn ouders wassen nu ook voor me. En strijken de zooi ook
.
ik zag t, maar ik volg dr niets vanquote:
Ik snap er ook niet veel van, maar dat geeft alle ruimte om het zelf in te vullenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag t, maar ik volg dr niets van
wat heeft ze dan gezegd?
vind ze je leuk?
heb je daar een lange nacht voor?
zal wel aan mij liggen
Als ik een keer 't zou vragen hadden ze geen probleem ermee denk ik zoquote:
Ze heeft gezegd dat ze al een tijd een bepaalde chemie voelt tussen ons, maar dat ze 't zo niet-leuk vond als ze 't bij de andere korfbalvrienden zou zeggen, vandaar dat ze 't deed in de auto terugquote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag t, maar ik volg dr niets van
wat heeft ze dan gezegd?
vind ze je leuk?
heb je daar een lange nacht voor?
zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjow
Waar 't hart van vol is, loopt de mond van over
Zo zoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze al een tijd een bepaalde chemie voelt tussen ons,
Mja, maar dat lag ook wel aan hoe de avond ook verlopen was denk ik hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zoDapper
Dat zie je vrouwen niet vaak doen
Ik ben er inderdaad op in gegaanquote:
Tofquote:Op zondag 17 februari 2008 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben er inderdaad op in gegaan. Hoe ze 't vertelde, nja alles was gewoon teveel voor mijn "brave" koppie
Dat heb ik zo vaakquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me zo mislukt.
Ik vind me zo'n oud, bejaard mannetje. Met overal moeite mee.quote:
quote:
Ik kan wel veel, maar niks goed genoeg. Ik ben IT-er tegen wil en dank, ook geen idee wat ik anders zou moeten. En vrouwen hoeven mij ook niet. Mja, je wacht tot je tijd erop zit he.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
Ik vind me zo'n oud, bejaard mannetje. Met overal moeite mee.
goh dat doet me denken aan een gesprek dat ik gister gehad hebquote:Op zondag 17 februari 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel veel, maar niks goed genoeg. Ik ben IT-er tegen wil en dank, ook geen idee wat ik anders zou moeten. En vrouwen hoeven mij ook niet. Mja, je wacht tot je tijd erop zit he.
Ik post een link naar een kei interessant verhaal en jij gaat een beetje staan gapenquote:
Dat had niks met jouw verhaal te makenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik post een link naar een kei interessant verhaal en jij gaat een beetje staan gapen
En dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef mcDavid het volgende:
[GEZ] apparaat om de tijd stil te zetten.
Waarom wil je datquote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef mcDavid het volgende:
[GEZ] apparaat om de tijd stil te zetten.
Eerst maar eens een zooitje dingen uitsluiten. maar ik heb er al naar gekeken ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:50 schreef es70 het volgende:
Pheno, weleens van osteopathie gehoord? Pat heeft daar na 2x een darmafsluiting veel baat bij gehad.
Stilzetten lukt wel hoor, eenmalig.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat. Ik wil gewoon dóór
. Richting zomer, richting vakantie
.
hoef ik geen haast te maken met het in elkaar draaien van me schoolplanning omdat ik de laatste bus nog moet halen.quote:
Ik wil de tijd helemaal niet stilzettenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stilzetten lukt wel hoor, eenmalig.
Daarna weer laten doorlopen is er niet bij helaas.
Door 9 dagen met een ontstoken blinde darm te hebben rondgelopen zit ik nu al 4 maanden met de medische shit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
9 dagen? 4 maanden? WTF ik snap er de bliksem van
Oh zeker niet. Wel voor mezelf.quote:
Ach hij heeft gelijk, daarom ga ik ook naar een psych. Ik tob teveel. AL die onderzoeken (vast en zeker morgen ook) wijzen er toch op dat er niets is.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek mcd, sommige dingen hier zijn WEL serieus.
nah dat erinzitten valt ook wel mee, zoveel gebeurt er nietquote:Op zondag 17 februari 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door 9 dagen met een ontstoken blinde darm te hebben rondgelopen zit ik nu al 4 maanden met de medische shit.
onderzoektechnisch niet nee, wachttijden galore. Toevallig viel er morgen iemand uit, dus kan ik meteen terecht.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah dat erinzitten valt ook wel mee, zoveel gebeurt er niet
maar laat ook maar
Ik heb wel een flesje alcohol (96%) hier staan. Normaal om pc onderdelen van lijm te ontdoen en andere meuk te ontsmetten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Meer bier is de oplossing voor alles
Okay dan...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Meer bier is de oplossing voor alles
Zoiets zei je al jaquote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb laatst nog een doosje gehaald.
Lekker
Nou nou, a-romantische horkquote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Dat was gisteren![]()
Was in de aanbieding bij de Dirk
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was gisteren![]()
Was in de aanbieding bij de Dirk
Dat enkelvoud geloven we niet meer hier Sjow, sorryquote:
Ik heb nog een vrij dagje. Ziekenhuisonderzoek. Ruilenquote:
Tof ideequote:
Tof, dan ben ik weer het zieligst!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
dan nog kunnen we wel leuk ff Mcd trashen
quote:
Hallo!quote:
Wel wat geslapen vannacht leo?quote:Op maandag 18 februari 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
En ik ben eindelijk bezig met mijn dossiers in orde aan het brengen [afbeelding] Eventjes al het andere werk aan de kant geschoven [afbeelding]
Niet echt... gisterenavond net voor het slapen gaan, krijg ik een smsje "het is december voor je het weet".quote:
Hij heeft net een kut moeten krabben dus het kan even tegenvallen nuquote:Op maandag 18 februari 2008 08:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij zou moeten stralenVan de liefde moeten leven
Mijmerend wegdromen
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft net een kut moeten krabben dus het kan even tegenvallen nu
ja ik ook. Ik was er dus vrijdag niet vanwege dat examen, had even stiekem gehoopt dat mijn collega zich over de gezamelijke werkvoorraad zou ontfermen, maar die heeft dus geen flikker uitgevoerd. Fijnquote:Op maandag 18 februari 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een écht maandag gevoel. Vreselijk.
Wat zou jij doen op vrijdag?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ook. Ik was er dus vrijdag niet vanwege dat examen, had even stiekem gehoopt dat mijn collega zich over de gezamelijke werkvoorraad zou ontfermen, maar die heeft dus geen flikker uitgevoerd. Fijn
Wees blij, dan heb je wat te doen, je neusleeg eten is echt niet lang leuk hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Ik was er dus vrijdag niet vanwege dat examen, had even stiekem gehoopt dat mijn collega zich over de gezamelijke werkvoorraad zou ontfermen, maar die heeft dus geen flikker uitgevoerd. Fijn
Nog niet gehaald?quote:
Bummer.quote:
Oh nouja. Dan heb ik dat alvast toegewenst.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je
Maar het is pas over een maand, dus
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding] How f*cking rude [afbeelding] .
Je krabt niet (en zeker niet daar)quote:
Gaat kijken.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef Ynske het volgende:
Bengel! de fotos van de optocht staan op mijn blog
Omg, wat een vreselijk lompe opmerking.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Ik ben heul vrouw vriendelijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Je krabt niet (en zeker niet daar) [afbeelding] .
En nou maar hopen dat ze nog wat vinden. Al naar de ha geweest voor die doorverwijzing betreffende r&pquote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
Zo dat hebben we ook weer achter de rug. Of keel.
't Was mijn auto. Jah!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, wat een vreselijk lompe opmerking. [afbeelding]
Er is niets gevonden. Kleine ontstekingen, maar niets echt ernstig. Ze hebben nu wat weefsel om te kijken of er ernstig slechte bacterieen te vinden zijn uit zo'n ontsteking gehaald. Ik hoor het allemaal wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Ik ben heul vrouw vriendelijk.
[..]
En nou maar hopen dat ze nog wat vinden. Al naar de ha geweest voor die doorverwijzing betreffende r&p
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is niets gevonden. Kleine ontstekingen, maar niets echt ernstig. Ze hebben nu wat weefsel om te kijken of er ernstig slechte bacterieen te vinden zijn uit zo'n ontsteking gehaald. Ik hoor het allemaal wel.
Doe dat zelf ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tofte
En ik maar denken, waar blijft mijn naaste collega toch? Bellen en bellen en bellen.... Blijkt meneer even 3 dagen op cursus te zijn zonder dat iemand ergens vanaf weet Tralala
Met een vuist er in is lomper ja.quote:
Hoiquote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, wat een vreselijk lompe opmerking.
Je vergeet 'dom' en 'famous'quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, wat een vreselijk lompe opmerking.
Het is wat doorduwen...quote:
Nee, niet eensquote:Op maandag 18 februari 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
T was wel schokkend geloof ik die opmerking
Schokkend niet, alleen eerder verwacht van fles.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
T was wel schokkend geloof ik die opmerking
Wat voor kut wilde je nu weer posten?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:36 schreef mcDavid het volgende:
Godver, gaat picserver.nl alwéér de pijp uit!
Ik wil heul geen kut posten, ik wil gewoon mijn favoriete image-host kunnen blijven gebruiken!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor kut wilde je nu weer posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |