Was ook een lastige vraag aan hem he. Wat heb je nu eigenlijk gedaan nu je voorzitter bent .quote:

kick off. toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet het programma boekje van ajax ?

Kick offquote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet het programma boekje van ajax ?

quote:Op zondag 17 februari 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff bestellen die van vrijdag

Het gaat de goede kant op!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals ik vanmiddag al zei, Jaakke heeft schijt aan de supporters en straks waarschijnlijk ook aan dat rapport.. En zolang de infiltreer-acties bij Ellemieke van MONTANA en Nashje ook niet echt opschieten blijft hij gewoon lekker zitten waar ie zit..

Wat is haar adres?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]

Ik ben geen duitser aapquote:Op zondag 17 februari 2008 22:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, van een duitser word ie bang
Maar ik denk dat ze nu wel beseffen dat ze niet altijd hun 'uitgestippelde' koers kunnen blijven varen, je moet soms gewoon uitwijken om iedereen tevree (gedeeltelijk) te stellen

quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

!
 !

royal sadnessquote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

liever jaakke dan die man van die commisiequote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een irritante gast die Jaakke, z'n hele voorkomen...

quote:Op zondag 17 februari 2008 22:27 schreef Wooldoor het volgende:
Damn was het ook bijna vergeten maar wat juichte Heitinga bij het eerste doelpunt vrijdag weer mooi.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |