Was ook een lastige vraag aan hem he. Wat heb je nu eigenlijk gedaan nu je voorzitter bent .quote:
kick off. toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet het programma boekje van ajax ?
Kick offquote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet het programma boekje van ajax ?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff bestellen die van vrijdag
Het gaat de goede kant op!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals ik vanmiddag al zei, Jaakke heeft schijt aan de supporters en straks waarschijnlijk ook aan dat rapport.. En zolang de infiltreer-acties bij Ellemieke van MONTANA en Nashje ook niet echt opschieten blijft hij gewoon lekker zitten waar ie zit..
Wat is haar adres?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben geen duitser aapquote:Op zondag 17 februari 2008 22:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, van een duitser word ie bang![]()
Maar ik denk dat ze nu wel beseffen dat ze niet altijd hun 'uitgestippelde' koers kunnen blijven varen, je moet soms gewoon uitwijken om iedereen tevree (gedeeltelijk) te stellen
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
royal sadnessquote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
liever jaakke dan die man van die commisiequote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een irritante gast die Jaakke, z'n hele voorkomen...
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:27 schreef Wooldoor het volgende:
Damn was het ook bijna vergeten maar wat juichte Heitinga bij het eerste doelpunt vrijdag weer mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |