Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitterquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Molenaar heeft heel veel verstand van Ajax en zegt wat hij denkt. En dat kan er bij somme mensen binnen Ajax niet in, daarom is hij opgestapt. Nu komt alles naar buiten en Molenaar wilt zijn gelijk, nou mijn zege heeft hij. Godverdomme al tien jaar gaat het ruk, op 2003 na. Wordt tijd voor een ommekeer.
quote:
Ehhh nee? Er is gewoon een rapport waarin staat wat wij allemaal weten, er wordt niks mee gedaan, typisch Ajaxquote:
Molenaar is ook geen voorzitter bij Ajax geweest. Wel heeft hij in het bestuur van Ajax gezeten. Tevens Piet Keizer, die ook opeens opstapt. Piet Keizer is ook iemand die zijn mond opentrekt, en dat is dus waarschijnlijk precies hetzelfde gegaan als toen bij Molenaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitter
ik denk dat ik ook best een goede voorzitter zou zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat was hij dan bij Ajax behalve speler? En ik kan ook zeggne wat ik denk maar dat maakt mij nog geen goede voorzitter
dat zei ik ook al.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat de supporters het accepteren als er niets met dat rapport gedaan gaat worden.
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat de supporters het accepteren als er niets met dat rapport gedaan gaat worden.
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Weer met zijn allen voor de ingang van de Arena gaan staan
Denk dat Jaakke het hars van zn auto alvast kan krabbenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
dat staat ook in het rapport.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.
Inderdaad, alsof ze daar wakker van liggen. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf met bedrijfsmensen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
ah jawel joh, er gaan koppen rollenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ehhh nee? Er is gewoon een rapport waarin staat wat wij allemaal weten, er wordt niks mee gedaan, typisch Ajax
Ik ga de hoofdingang bestormen, Jaakke better watch outquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad. Zoals ik vanmiddag al zei, Jaakke heeft schijt aan de supporters en straks waarschijnlijk ook aan dat rapport.. En zolang de infiltreer-acties bij Ellemieke van MONTANA en Nashje ook niet echt opschieten blijft hij gewoon lekker zitten waar ie zit..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, de supporters is wel het laatste waar het bestuur zich druk over maakt.
Zenuwachtigquote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef dronkeykong het volgende:
Heeft ie trouwens last van Parkinson...gvd blijf eens stil staan man
Beetje depressief, das allesquote:
Nee, van een duitser word ie bangquote:Op zondag 17 februari 2008 22:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga de hoofdingang bestormen, Jaakke better watch out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |