ow op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dat veel jonge talenten al vroeg naar het buitenland gaan ofzo. Maar daarin heb je wel gelijk, maar dat komt ook omdat de jeugdopleidingen van alle eredivisie clubs steeds beter worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij heeft Ajax toch ook altijd veel talenten gehad van buiten Amsterdam, tegenwoordig kiezen veel jongens toch voor een provinciale club.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker is dat, krijg je pas beeld nadat de persconferentie net is afgelopen
Maar ach ik heb niks gemist zo te horen
Hopen dat die lelijke snol van Oost (?) een fatsoenlijke mening heeft dan.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:20 schreef toma het volgende:
Was het maar net zoals bij Barcelona dat de supporters mogen stemmen op wie de voorzitter moet worden
Whehe, naaktfotos op het i-netquote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Nashje het volgende:
Dan zal ik toch Elsemieke moeten gaan bedreigen. Het is niet anders.
quote:"Ik ben 27 jaar, heb tweeënhalf jaar hard gewerkt voor FC Groningen en zat nu met mijn hoofd al bij een overgang naar Ajax. Ik heb gesproken met trainer Ron Jans en hem uitgelegd dat ik echt graag naar Ajax wilde. Hij begreep me wel en van hem mocht ik van de training wegblijven. Daarna kwamen er allerlei verhalen naar buiten."
"Ik sms voor de wedstrijd nog steeds met Ron Jans, met mijn voormalige ploeggenoten en we wensen elkaar succes. Ik begrijp dat mijn vertrek niet leuk was voor de supporters van FC Groningen en ik hoop dat zij ook mij begrijpen. Ik heb altijd mijn uiterste best gedaan voor Groningen. Als we op 13 april bij Groningen spelen, hoop ik dat de mensen mij niet uitfluiten," aldus de rechtsback.
quote:Jaakke, Fontein en van Geel gegijzeld
De directieleden zijn gegijzeld door 'supporters' van Ajax. John Jaakke, Martin van Geel en Maarten Fontein zijn op de parkeerplaats van de Amsterdam Arena in elkaar geslagen door nog onbekende mannen bedekt met bivak-mutsen. Na deze geweldadige overmeestering zijn ze in een rood Volkswagen busje gegooid. De gijzelaars wisten te ontsnappen aan de beveiliging en zijn met een hoge snelheid de ArenA uitgevlugd. Na een wilde achtervolging waren ze de politie te snel af en is er sindsdien geen enkel spoor meer van hen te bekennen.
De reden van de gijzeling is het aanblijven van de directieleden na de persconferentie van vanmiddag. Na felle kritiek op de directieleden door de ingestelde commissie werd het aanblijven van de directieleden ter discussie gesteld maar zoals ze bij Ajax ondertussen wel gewend zijn liep alles met een sisser af en heeft Jaakke gezegd er 'uitvoerig' naar te kijken.
In een ingestuurd filmpje van de gijzelaars eisen zij de club Ajax terug. Een direct ontslag van de directie leden en het terugtrekken uit de beurs wordt geeist. Ook zou volgens enkele geruchten op internet fora (fok oa.) de dochter van John Jaakke gegijzeld zijn.
Wordt vervolgd.
wie is dat? (hoe ken je haar?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Nashje het volgende:
Dan zal ik toch Elsemieke moeten gaan bedreigen. Het is niet anders.
Jaakke is voorzitter, die ontvangt geen salaris.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef DANILXL het volgende:
cor van eijden zit die ook in het dagelijks bestuur
quote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2008 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
'Ook al won Ajax vrijdag met 6-2'
Niemand kwam blij thuis na die graf wedstrijd
Nee, die van het buitenland is gestegen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |