abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 17:32:22 #26
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56795063
SBS6 op paupier
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_56795526
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Telegraaf

4 levensgrote plaatjes om de voorpagina met daarop:

- Bejaarde die een lintje krijgt
- 2 bejaarden die 80 jaar getrouwd zijn
- Huisvrouwen op de RAI

+ 4 artikeltjes die samen nog niet eens 1 a4 vol zetten.

+ 42 advertenties die al 80% van de voorpagina innemen.
duidelijk iemand die nooit de telegraaf leest....

Ik kan de Telegraaf in 1 oneliner samenvatten: Wat de pappers en nathouders van Nederland liever niet in de media willen zien (en als ze de kans zouden krijgen, dat geen ook daadwerkelijk buiten de media zouden houden), maar wat de Burger zeker wel moet weten, dat plaatst de Telegraaf pontificaal op de voorpagina.
(dat is ook voornamelijk de reden dat veel zuurpruimen een hekel hebben aan de Telegraaf).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56795566
Mensen die 'haha' op internet gebruiken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 17 februari 2008 @ 17:54:54 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56795579
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Flikker op man, het is gewoon zo! Je kan mij niet vertellen dat die krant niet bijna één of ander magazine is!
  zondag 17 februari 2008 @ 17:57:34 #30
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56795645
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen die 'haha' op internet gebruiken.
haha, idd
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  zondag 17 februari 2008 @ 18:07:42 #31
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_56795826
quote:

[..]

Ik kan de Telegraaf in 1 oneliner samenvatten: Wat de pappers en nathouders van Nederland liever niet in de media willen zien (en als ze de kans zouden krijgen, dat geen ook daadwerkelijk buiten de media zouden houden), maar wat de Burger zeker wel moet weten, dat plaatst de Telegraaf pontificaal op de voorpagina.
(dat is ook voornamelijk de reden dat veel zuurpruimen een hekel hebben aan de Telegraaf).
enorme "oneliner": ;')

"pappers en nathouders":

"Burger" met hoofdletter:

Het idee dat mensen een hekel hebben aan de telegraaf omdat ze zulke gevoelige kwesties weten bloot te leggen:

telegraaf lezers:
pi_56795958
quote:

[..]

De Telegraaf schrijft juist niet over het meest belangrijke nieuws. In de Telegraaf lees je niet dat de VS in 1952 de democratisch gekozen minister van Iran uit de weg heeft geruimd voor olierechten of hoe Saddam Hoessein aan de macht is geholpen. Of is juist niet kritisch aangaande onze reden dat we in Afghanistan zijn gestationeert.

De Telegraaf richt zich op sensatie-nieuws, om het volk bezig te houden. 'Nederlanders trots op troepen Afghanistan' als titel, klinkt volgens hun veel beter dan.. "800.000 euro extra per dag kost ons de oorlog".
pi_56796122
Het ergste is nog wel dat het de grootste krant van Nederland is. Het lijkt wel alsof ik omringd word door mongolen!
pi_56796127
De telegraaf, met zijn speciale katern voor vrouwen..

Alsof de katernen over nieuws, economie, sport, wetenschap en achtergronden voor de mannen bedoeld zijn, en de dames alleen maar een boekje over make-up mogen lezen.
pi_56796152
Nivo
  zondag 17 februari 2008 @ 18:24:35 #36
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56796199
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:21 schreef Koewam het volgende:
Het ergste is nog wel dat het de grootste krant van Nederland is. Het lijkt wel alsof ik omringd word door mongolen!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56796266
Het is geen krant maar een dagblad. Voordeel is wel dat je 's morgens gelijk wakker bent door die schreeuwende koppen.
pi_56796460
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:21 schreef zwemmerseczeem het volgende:
De telegraaf, met zijn speciale katern voor vrouwen..
De telegraaf neemt de Vrouw tenminste serieus.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56796669
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De telegraaf neemt de Vrouw tenminste serieus.
Nu te lezen op http://vrouw.telegraaf.nl:

Britten ijdelst in Europa
Niet de Italianen maar de Britten zijn de ijdelsten van Europa.

’Meer vrouwen in smurfenland’
De heren in Smurfenland krijgen meer vrouwelijk gezelschap.

Boob jab: borstvergroting zonder operatie
De boob jab scheelt een hoop pijn en moeite vergeleken met de boob job, maar kost veel geld en gaat niet lang mee.
Maastricht: paradijs voor shopaholics

Bourgondisch en trendy zijn de kernwoorden van Maastricht. Wil je er naar toe? Vrouw heeft voor jou een unieke 'shop untill you drop'-aanbieding!

Ben jij nog wel zijn nummer 1?
Hoe zeker ben jij van de plaats bovenaan zijn lijstje? Doe de Valentine's Love Test!
Thierry Henry als cadeautje

Lichaamsgeur bepaalt perfecte match
Ruik aan je date en je weet meteen of er potentie in zit
Reageer!

Ik ben zo blij dat ik niet "serieus genomen" wordt.
pi_56796792
Ze schrijven ook "Oeroezgan" he

Zie het verschil in niveau tussen de NWS en KLB trouwens.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 17 februari 2008 @ 18:54:16 #41
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56796807
ja inderdaad, het boek was veel beter
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_56796847
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef xman het volgende:

[..]

De boob jab scheelt een hoop pijn en moeite vergeleken met de boob job, maar kost veel geld en gaat niet lang mee.

Bourgondisch en trendy zijn de kernwoorden van Maastricht. Wil je er naar toe? Vrouw heeft voor jou een unieke 'shop untill you drop'-aanbieding!

Hoe zeker ben jij van de plaats bovenaan zijn lijstje? Doe de Valentine's Love Test!

Reageer!

Interessante onderwerpen hoor. Als vrouw wil je ook op de hoogte blijven, he? Kun je ook eventueel over andere dingen dan het priveleven van de buren praten als je met de overbuurvrouw een bakkie doet. Gotta go: moet de ramen nog lappen, je zag al het stof zo goed door die zon vandaag, vreseluk!
pi_56796895
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef xman het volgende:

[..]

Reageer!

De Telegraaf is niet voor niets de grootste krant van Nederland, dat komt o.a. omdat stelletjes samen 1 krant moeten kiezen.

In de Telegraaf is voor iedereen wat te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 17-02-2008 19:04:13 ]
pi_56796949
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Telegraaf is niet voor niets de grootste krant van Nederland, dat komt o.a. omdat stelletjes samen 1 krant kiezen.
Nou, ik laat mijn lieve man alles kiezen, kranten en zo, daar heb ik als vrouw ook geen verstand van, he? Ik onthoud dan weer wel alle verjaardagen..
pi_56797004
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Nou, ik laat mijn lieve man alles kiezen, kranten en zo, daar heb ik als vrouw ook geen verstand van, he?
Dat zijn keuzes die jij maakt.
pi_56797209
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Nou, ik laat mijn lieve man alles kiezen, kranten en zo, daar heb ik als vrouw ook geen verstand van, he? Ik onthoud dan weer wel alle verjaardagen..
Nou nou! Niet doen alsof je geen inbreng hebt.
Je laatste kapsel bijvoorbeeld heb je helemaal zelf gekozen. Stekeltjes en gedruft abrikoos paars gekleurd. En je gaat ook nog naar de huishoudbeurs om jezelf up-to-date te houden met de laatste snufjes in huisvrouwenland.

Kopje koffie bij de buurvrouw is toch wel gezellie hoor.. zo op z'n tijd. Koekje erbij?
pi_56797341
quote:

[..]

De Telegraaf is niet voor niets de grootste krant van Nederland, dat komt o.a. omdat stelletjes samen 1 krant moeten kiezen.

Ik kan 's ochtends echt geen telegraaf lezen hoor. Zo verschrikkelijk chaotisch. En de "prive" koppen vallen je bijna aan.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_56797360
quote:

[..]

Tja het is mensen bezig houden met non-nieuws.

Er is ZOVEEL nieuws dat vrouwen echt raakt. Zoveel nieuws dat echt belangrijk is en dat te maken heeft met vrouwenrechten en vrouwenemancipatie. Verhalen over vrouwen in de politiek en wat hen drijft. Vrouw in oorlogsgebieden.

Maar nee.. liever niet over hebben.
pi_56797527
De telegraaf is bagger. Het lijkt qua schrijfstijl meer op een sprookjesboek dan op een serieus dagblad .
pi_56797596
Ach dat is niks nieuws toch? De telegraaf is altijd zo geweest.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')