De eerste.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welke moest meer overzichtelijk gehouden worden en waarom?
1 Topic is genoeg om dit allemaal te behandelenquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:51 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
De eerste.
Maar dat is weer vergaan.
De bedoeling was van topic ------- #3
Dat er heel simpel en overzichtelijk antwoord kwam op de vraag.
Zal ik door gaan of niet.
Zodat ik kan zien (en anderenmensen ) in hoeverre mensen voor en tegen zijn.
Zodat het meer tot mij over kan komen om door te gaan of te stoppen.
De bedoeling was van topic ---------#3 B-extra.
Om alsnog ruimte te geven voor alle advies, vragen, en alle andere dingen.
Hoop dat het te begrijpen is.
Heb ik altijd bij het Live voetbal verslag, staat die er opeens, alweer 120 post erinquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:27 schreef Lyzio het volgende:
Die stond er echt vijf minuten niet tussen ofzo. Heb dat vaker met topics die ineens tijdelijk "verdwijnen".
Je mag wel een nieuwe openen, dan beginnen we weer met een schone leiquote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Cheiron het volgende:
Mag het PC Assassins Creed topic weer open? Ik heb de game vanochtend bij de BS opgehaald.. hij is dus uit.
Donequote:Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Mr-Sander het volgende:
Zou een moderator in deze post: Football Manager 2006 (XIII) 3 keer mijn naam weg kunnen halen? Met Google tegenwoordig is het niet echt handig
Bij voorbaat dank!
Warez posts zijn verwijderdquote:Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Football Manager 2008 #23: Doe mee met de challenge!
druide mag ergens anders over de niet legale versie van FM praten
Tja, topic is al dicht, dus verwijderen heeft niet echt nut, maar het is genotequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[Xbox 360 #324] Waar de Xbox 360 het onderwerp is!
Kan hier wat aan gedaan worden? Dit soort posts worden alleen maar geplaatst om reacties uit te lokken en verzieken het Xbox 360 topic.
Ja, ik zag het alquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
RaymanNL, let eens even op. Het topic waar je naar verwijst was de laatste spartelling van de puberale slowchatters uit het 360 topic. Ze hebben inmiddels hun leven verbetert en waren leuk bezig in het topic wat je op slot gooide: [Xbox 360 #325] Waar iedereen poeslief is voor elkaar O+
Aangepastquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Deviant1nl het volgende:
Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om deze lijst in de OP van dit topic te zetten als dat mogelijk is![]()
alvast bedankt
Er staat een halve OP maar ik ga die binnenkort denk ik ook even mooi maken. Dus jullie moeten maar even zien wat het handigst is
Weer aangepast, mijn foutquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ik weet niet of het aan mij ligt maar ik mis het stuk tekst met daarin de uitleg
Volgt er voor dit soort wannabe mod gedrag geen sancties? Hij is er de laatste weken al mee bezig en iedere keer loopt ie hiermee reacties uit te lokken. Ik word hier zo moedeloos van.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het zou weer in 1 post kunnen.
post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgt er voor dit soort wannabe mod gedrag geen sancties? Hij is er de laatste weken al mee bezig en iedere keer loopt ie hiermee reacties uit te lokken. Ik word hier zo moedeloos van.
Doe er eens wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |