Zeg dat wel. Zou zonde zijn als ik over 45 min de Game al moet afblazenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:49 schreef XL het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Zou zonde zijn als ik over 45 min de Game al moet afblazen
Geen idee ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
And i like it.![]()
Hoe komen mensen nou op Ferrero, om die uit te spelen?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Whehe, XL eruit.
Vrij simpel. Je moet anders dan Tim en Ambro want die moet je inhalen. Bachinger is een linke speler en Berrer een slappe zak. Bovendien zijn het Duitsers onderling en derhalve niet te vertrouwen. Ferrero is een zekerheidje in eerste rondes en niet te kiezen in ronde 2 en 3 omdat hij dan tegen Robredo en Youzhny speelt. Kortom... een safe pick voor ronde 1quote:Op maandag 18 februari 2008 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
And i like it.![]()
Hoe komen mensen nou op Ferrero, om die uit te spelen?
Ik blij je steunen, no matter watquote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef XL het volgende:
[..]
Vrij simpel. Je moet anders dan Tim en Ambro want die moet je inhalen. Bachinger is een linke speler en Berrer een slappe zak. Bovendien zijn het Duitsers onderling en derhalve niet te vertrouwen. Ferrero is een zekerheidje in eerste rondes en niet te kiezen in ronde 2 en 3 omdat hij dan tegen Robredo en Youzhny speelt. Kortom... een safe pick voor ronde 1
Gelijk, maar wel wat soft hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, ik vond Ferrero - Gabash sowieso een die ik beter niet kon doen. Achteraf praten is te makkelijk trouwens. Jullie 2 hebben pech.
En ook flink inlikkenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik blij je steunen, no matter wat
Brucert, hij is geen modquote:
ik heb al 5 puntjes hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee hoor, Karlovic heeft nog niet gewonnen en in Australie waren het er ook 0
XL snapt waar de prioriteiten moeten liggenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik Federer-fan er vorige keer bij had kunnen betrekken had ik dat zeker gedaan. Ik tennis vrijwel iedere week tegen hem en ik ben natuurlijk zo subjectief als de pest.
Intel, BS en mitt kunnen ook veel meer klaarspelen dan de rest en Komakie is een snowboarder dus ja... Die mag ook altijd meedoen
Het was ook een reactie op de opmerking dat kz een punt hadquote:
Je kunt mij ook machtigenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik heb al 5 puntjes hoor![]()
[..]
XL snapt waar de prioriteiten moeten liggen
anyway, woensdagmorgen vroeg ga ik naar Oostenrijk dus dan kan ik niet meer meespelen. Mocht ik er dan nog in zitten ga ik voor de rest van de week mijn spelers opgeven. Dan zie ik wel hoe ver ik kom
Wat een actie trouwens als je op die manier een toernooi zou winnen
Nu vind ik het wel een beetje laat worden, zeker omdat er al een paar op hun muil zijn gegaan.quote:
Thnx voor de reminderquote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nu vind ik het wel een beetje laat worden, zeker omdat er al een paar op hun muil zijn gegaan.
Volgens mij is er geen verschil. Hadden wij maar voor Kohlschreiber moeten kiezen.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nu vind ik het wel een beetje laat worden, zeker omdat er al een paar op hun muil zijn gegaan.
Laat die Kohlschreiber dan ook maar op zijn muil gaan, wel zo eerlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef XL het volgende:
Volgens mij is er geen verschil. Hadden wij maar voor Kohlschreiber moeten kiezen.
Hij heeft amper keuze en durft hem toch te maken. Welkom dus!
Ik heb ooit gezegd dat ik m'n hand zou afhakken en op m'n voorhoofd zou naaien als ik het eens was met BS, dus ik type dit met één hand, maar ik vind het ook relaxter als je gewoon de deadline vóór de eerste wedstrijd op de dag houdt. Dan weet iedereen waar hij aan toe is.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen verschil. Hadden wij maar voor Kohlschreiber moeten kiezen.
Hij heeft amper keuze en durft hem toch te maken. Welkom dus!
Ik vind het sowieso een hype.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Laat die Kohlschreiber dan ook maar op zijn muil gaan, wel zo eerlijk.
Dat ik niet van ratio hou moge duidelijk zijn. Als ik alles in regels ga vastleggen kan ik net zo goed dit plan commercieel opzetten. Ik heb mazen in de spelregels nodig om jou straks te kunnen matsen intel.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat ik m'n hand zou afhakken en op m'n voorhoofd zou naaien als ik het eens was met BS, dus ik type dit met één hand, maar ik vind het ook relaxter als je gewoon de deadline vóór de eerste wedstrijd op de dag houdt. Dan weet iedereen waar hij aan toe is.
Wat jij zegt, daar valt ook wel iets voorr te zeggen. Ik kan het dan ook niet helemaal rationeel beargumenteren, maar m'n gevoel zegt dat BS gelijk heeft
Ach, ik vind het geen superdrama oid, maar er was natuurlijk de kans geweest dat hij/zij Ferrero gekozen had.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
maakt toch niet uit hoe laat je het doorgeeft? Je eigen kansen worden alleen maar kleiner omdat je keuze meer beperkt is..
Daar heb je wel een punt, maar eigenlijk is dag 1 toch altijd een easy pickquote:Op maandag 18 februari 2008 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik vind het geen superdrama oid, maar er was natuurlijk de kans geweest dat hij/zij Ferrero gekozen had.
Ratio is inderdaad aan jou niet besteed, anders had je nooit voor Ferrero gekozen natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb mazen in de spelregels nodig om jou straks te kunnen matsen intel.(
)
Al had ik gewacht tot na de partij van Murray, had ik in elk geval punten gehad in het vorige toernooiquote:Op maandag 18 februari 2008 17:53 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar eigenlijk is dag 1 toch altijd een easy pick
maar je had niet meer voor Moya kunnen kiezen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Al had ik gewacht tot na de partij van Murray, had ik in elk geval punten gehad in het vorige toernooi
Al die Fransmannen in vorm, Sluiter ontketend. Davydenko niet in het begin van de week. Lastige voorspelronde hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mag aannemen dat niemand voor Llodra gaat kiezen
Ik bedacht me ineens dat ik met de leiding van doen had.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelijk, maar wel wat soft hoor![]()
Hoolie knijn
Moeten we dan Sluiter kiezen?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mag aannemen dat niemand voor Llodra gaat kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |