quote:Op zondag 17 februari 2008 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Maandag: Karlovic.
Nee nog niet, bijnaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef kleinzusje het volgende:Volgens mij is TheGeneral op wintersport ???
Lief, ik vind het vreselijkquote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee nog niet, bijna. Maar ik had geen zin om een hele lijst te maken tot aan de finale. Doe deze gewoon ff niet mee.
En je hoeft niet zo blij te zijn dat ik weg ben hoor
Je hebt een nieuw icoonquote:Op maandag 18 februari 2008 12:29 schreef XL het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er anders nog knap lastig uit.
Moet je zometeen goed op Ferrero letten
Eerbetoon aan Donald, die zijn racket een vrij groot stadion uitgooide en achteraf verklaarde:quote:Op maandag 18 februari 2008 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw icoon!
.
quote:"Ik probeerde mijn emoties in bedwang te houden, maar dat mislukte"
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef Komakie het volgende:
Dag 1: Karlovic
(beetje laat want de eerste partij is al gespeeld maar ik heb dus een partij genomen die nog niet begonnen is. mijn excuses)
Hij voorspelt na afloop van een ronde 1 partij maar kiest uit een andere partij. Dat mag dus.quote:
Dan moet je dit even veranderen.quote:3) Je kiest je speler voor de eerste partij op een speeldag begint.
Raar !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:01 schreef XL het volgende:
[..]
Hij voorspelt na afloop van een ronde 1 partij maar kiest uit een andere partij. Dat mag dus.
Oh ja...quote:
Flexibel is ok, maar Federer Fan was bv te laat vorige keer, dat kan !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:05 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja...
Mijn voorstel is om hier flexibel mee om te springen. Als er geen voordeel is te behalen vind ik dat dit mag. Dan geldt: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Bij voordeel door afzeggingen etc is de laatposter de pechvogel.
Goed ideequote:Op maandag 18 februari 2008 13:05 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja...
Mijn voorstel is om hier flexibel mee om te springen. Als er geen voordeel is te behalen vind ik dat dit mag. Dan geldt: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Bij voordeel door afzeggingen etc is de laatposter de pechvogel.
Nee hoor, Karlovic heeft nog niet gewonnen en in Australie waren het er ook 0quote:Op maandag 18 februari 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
edit: kleinzusje heeft wel een punt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
kz, het gaat erom of je er voordeel mee kan behalen als je wacht. Dat kan gewoon nooit dus is 't geen probleem om er flexibel mee om te gaan.
Als ronde 1 eenmaal voorbij is (en die gemist) kan je natuurlijk niet meer instappen en heb je dikke pech.
Maar Berrer wel dus !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee hoor, Karlovic heeft nog niet gewonnen en in Australie waren het er ook 0
Je moet natuurlijk wel voor 't begin van de partij de naam hier hebben staan.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, ik bedoel de 1e partij !
Federerfan was er pas op dag 2. Dag 1 was al afegelopen. Komakie is er vandaag op dag 1. Binnen 1 dag is het niet zinnig om je aantal keuzes te laten terugdringen door langer te wachten.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Flexibel is ok, maar Federer Fan was bv te laat vorige keer, dat kan !
Komakie was gisteren nog online en had dus best een speler kunnen kiezen !
Je hebt toch een PM gestuurd ?
Stel ik dub tussen 2 rondes en ik wacht, maar ga nu toch voor Kolschreiber..... das toch niet eerlijk ?
Maar het is jouw spel ! Flexibel zie ik meer als noodgeval als iemand echt fanatiek is, maar gewoon soms niet kan ( dat dus)
Maar het is een top spel XLdat zekers
![]()
OK, helder !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:17 schreef XL het volgende:
[..]
Federerfan was er pas op dag 2. Dag 1 was al afegelopen. Komakie is er vandaag op dag 1. Binnen 1 dag is het niet zinnig om je aantal keuzes te laten terugdringen door langer te wachten.
Als ik Federer-fan er vorige keer bij had kunnen betrekken had ik dat zeker gedaan. Ik tennis vrijwel iedere week tegen hem en ik ben natuurlijk zo subjectief als de pest.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar als je online bent, veel post en weet dat je op tijd kan kiezen, waarom dan niet met 1 maat meten ?
Kijk, now we are talkingquote:Op maandag 18 februari 2008 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik Federer-fan er vorige keer bij had kunnen betrekken had ik dat zeker gedaan. Ik tennis vrijwel iedere week tegen hem en ik ben natuurlijk zo subjectief als de pest.
Intel, BS en mitt kunnen ook veel meer klaarspelen dan de rest en Komakie is een snowboarder dus ja... Die mag ook altijd meedoen
Je hebt gelijk, alles is duidelijk nu. Flexibiliteit is okee.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee hoor, Karlovic heeft nog niet gewonnen en in Australie waren het er ook 0
Usertlikkertquote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alles is duidelijk nu. Flexibiliteit is okee.
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:37 schreef SCH het volgende:
Dag 1: Kohlschreiber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |