Als je moet kotsen, dan moet je haar mooi zitten...quote:Op zondag 17 februari 2008 02:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze kijkt verdomme eerst in de spiegel voordat ze naar de wc gaat waar geen camera's op staan!
En toch zijn er mensen die er in trappen.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze kijkt verdomme eerst in de spiegel voordat ze naar de wc gaat waar geen camera's op staan!
Ik kijk niet naar een kamp maar naar de personen zelf. Hoe ze zijn qua karakter en hun achtergrond. Hoe ze wel of niet leren van de situaties in de Kooi cq inrichting. Het is geen BB !!!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn maar ze vermaken me gewoon niet op de streams. Ik vind het jammer dat Brian en Amanda een koppel zijn en Amanda belemmerd wordt in haar doen en laten. Zij boet in voor de lieve vrede en lijkt blind in d'r relatie. Ook vind ik ze beide vrij onzichtbaar en nemen credits op een PR-achtige manier.
Die uitspraken van Huub neem ik met een korrel zout. Hij probeert dingen en valt vaak weer in dezelfde valkuil wat me steeds weer erg pissed off maakt. Huub gebruikt idd alles en iedereen maar daar zijn ze zelf bij. Voor mij is er weinig alternatief.... of het moet Claire zijn (Jaap vind ik gewoon een lafaard) maar dit zit er nog te kort in om haar die villa te gunnen.
Voor mij was er maar 1 winnaar en dat is Sylvia.... daarmee is ook de keuze voor het kamp waar ik voor ben bepaald. Anti-Brian dus.
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
Voor mij was er maar 1 winnaar en dat is Sylvia....
Amanda faket dat ze ziek is en dan krijgen we dus nu dit.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww Febo zal wel moeten ingrijpen... het is niet sjiek zieke mensen aan te vallen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww Febo zal wel moeten ingrijpen... het is niet sjiek zieke mensen aan te vallen.
Ik kan er ook aardig ziek van zijn de eerste dagquote:Op zondag 17 februari 2008 02:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Daar is nog nooit een vrouw aan doodgegaan hoor!
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:14 schreef Yavido het volgende:
Amanda is waarschijnlijk té misselijk geworden na het weerzien van Natasia
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:18 schreef yellowfirst het volgende:
Nog even en Yuri staat al weer op voor zijn ochtendtraining...terwijl Brian loopt te klooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |