Dan hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef Miss_S het volgende:
Na een stopweek van 5 dagen
Mogen ze toch de bijsluiter eens gaan updatenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:59 schreef loveli het volgende:
De nieuwe richtlijn is, dat je je pas zorgen hoeft te gaan maken als je twee pillen bent vergeten.
Zie ook dit PDF-je.
http://nhg.artsennet.nl/u(...)CH_R1961591324953952
Nee, dat mogen ze niet. De bijsluiter van de pil is door de fabrikant geschreven, aansprakelijkheid enzo. Raak je zwanger als je je niet aan die bijsluiter houdt, dan is het je eigen schuld en niet die van de pil.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Mogen ze toch de bijsluiter eens gaan updaten![]()
please wat info over wel of geen gummiquote:ja ben em in de 2e week vergeten.. en helemaal neit ingenomen.. de dag erna wel toen half ongesteld geworden en toen weer gwn normaal geslikt
paar dagen erna heb ik dus wel een paar pillen nog gehad
Aaah mooi, dankje, dat dacht ik ook al, daarom hadden we onbeschermd geprobeerd na een paar keer, maar toen werden we allebei toch paranoide ook aangezien enkele sites het weer over een maand hebben ipv een week, drama compleet.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:16 schreef lienelien het volgende:
Geen probleem, want microgynon is sowieso na 7 dagen veilig, op welk moment in je cyclus je de eerste pil hebt ingenomen. Niets aan de hand dus, je bent al een paar dagen beschermd
Dat van een maand heb ik vaker gelezen ja, geldt misschien voor een andere soort pil oid, beetje vreemdquote:Op maandag 28 juli 2008 11:35 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Aaah mooi, dankje, dat dacht ik ook al, daarom hadden we onbeschermd geprobeerd na een paar keer, maar toen werden we allebei toch paranoide ook aangezien enkele sites het weer over een maand hebben ipv een week, drama compleet.(jij hier?
)
(3x keer gedaan hoor, maar stond niks over vóór eerste dag menstruatie, op internet ook weer iets anders, para zeg ik jequote:Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat van een maand heb ik vaker gelezen ja, geldt misschien voor een andere soort pil oid, beetje vreemd
(ja, ik help graag mensen die het te moeilijk vinden om een bijsluiter te lezen)
Ik weet niet hoor, maar waarom is het zo moeilijk om de bijsluiter te lezen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:15 schreef yvankaloveyou het volgende:
Als ik aan de pil begin als ik ongesteld ben wanneer werkt het dan dat je niet zwanger kunt
raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |