quote:
drama dus ik weet sinds 2 jaar nog steeds niet waar alles wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
SBS heeft de rechten gewoon gekocht. Doordat het een uitwedstrijd is, mocht Helsingborg ze verkopen. Die kozen voor SBS in plaats van voor de NOS, die alle thuiswedstrijden uitzendt volgens afspraak.
Koop een seizoenskaart! Of woon je te ver van het stadion af?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ben wel blij dat ik aan kaartjes kan komen voor PSV's laatste 5 wedstrijden, want het lijkt me nou ook wel eens leuk om daadwerkelijk in het stadion te zijn bij een eventuele kampioenswedstrijd, ipv rond het stadion of thuis bij radio1.
nu maar hopen dat psv voor de 4e keer achter elkaar kampioen wordt in eigen huisquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ben wel blij dat ik aan kaartjes kan komen voor PSV's laatste 5 wedstrijden, want het lijkt me nou ook wel eens leuk om daadwerkelijk in het stadion te zijn bij een eventuele kampioenswedstrijd, ipv rond het stadion of thuis bij radio1.
ik was er vorig jaar bij toen Ajax bijna kampioen wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
nu maar hopen dat psv voor de 4e keer achter elkaar kampioen wordt in eigen huis
Ik ben er gvd niet of ze moeten 15 punten voorstaan ofzo kutkutkut
Was zeker wel de moeite waard...... Oo nee, jij bent voor Ajaxquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar bij toen Ajax bijna kampioen was
toen ze in tilburg keihard 'boerûh' riepenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar bij toen Ajax bijna kampioen was
Te ver weg wonen is een non-excuus. Ik rij ook elke thuiswedstrijd anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. :p Dit is al het 4e seizoen dat ik dit doe. Het eerste seizoen zelfs nog de uitwedstrijden gedaan, maar met al die combi's die vanuit Eindhoven moeten vertrekken is dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Koop een seizoenskaart! Of woon je te ver van het stadion af?
ja en afgelopen zaterdag riepen ze 'aidshoven aidshoven'.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
toen ze in tilburg keihard 'boerûh' riepen
Onzin wat je nu uitkraamt. Anderhalf uur valt mee, ik ben dik 2 uur onderweg. Verder speelt PSV vaak zaterdagavond en zou ik dus nauwelijks met vrienden op stap kunnen gaan in het weekend en mijn bijbaan op moeten zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te ver weg wonen is een non-excuus. Ik rij ook elke thuiswedstrijd anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. :p Dit is al het 4e seizoen dat ik dit doe. Het eerste seizoen zelfs nog de uitwedstrijden gedaan, maar met al die combi's die vanuit Eindhoven moeten vertrekken is dat niet meer te doen.
Sommige mensen hebben geen auto, dat weet je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te ver weg wonen is een non-excuus. Ik rij ook elke thuiswedstrijd anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. :p Dit is al het 4e seizoen dat ik dit doe. Het eerste seizoen zelfs nog de uitwedstrijden gedaan, maar met al die combi's die vanuit Eindhoven moeten vertrekken is dat niet meer te doen.
En ook dat ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen auto, dat weet je?
Het was ook maar sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onzin wat je nu uitkraamt. Anderhalf uur valt mee, ik ben dik 2 uur onderweg. Verder speelt PSV vaak zaterdagavond en zou ik dus nauwelijks met vrienden op stap kunnen gaan in het weekend en mijn bijbaan op moeten zeggen.
Afstand is wel degelijk een reden om geen seizoenskaart te nemen.
Zoals ik al zei, dik 2 uur reistijd. Met het OV kan ik net thuiskomen, maar dan zou ik wel direct naar de trein moeten gaan en ik ben nogal een plakker.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was ook maar sarcastisch bedoeldEchte fans gaan immers door weer en wind, toch?
En ja, ik snap dat mensen zonder auto e.d. het wat lastiger is. Het niet uitgaan vind ik dan weer een minder excuus, want je bent rond half 12 thuis en zeg nou zelf, na 1-en begint het uitgaan toch pas?
Anyway, mijn excuses dat het sarcastische ondertoon niet goed over kwam.
Wedstrijd is op donderdag hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een dagje en dan begint de uitwedstrijd. Hmm.. en over 26 uurtjes weten wie door is.
... fffffuuuquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedstrijd is op donderdag he
We spelen namelijk geen CL, maar uefa cup![]()
Ik weet niet of hij aan het eind van het seizoen transfervrij kan vertrekken maar dan moeten we hem zeker ophalen. En we hebben toch ervaren mensen nodig. Jonge spelers hebben we momenteel genoeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ja het is een goede speler, maar ik vind dat PSV wat minder oude spelers moet aantrekken. Die kan je immers niet meer doorverkopen. En daar hebben we er al een aantal van. Dus ik zou eerder zeggen, investeer in wat jongere spelers die je nog wat centen op kunnen leveren.
Ajax vond zijn salaris al te hoog.. dus tel uit je kansen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef -SG- het volgende:
Hmm net gelezen dat boularouzh niet in de selectie van sevilla is opgenomen. Oke het is maar voor 1 wedstrijd. Maar hij kan denk ik het niveau van PSV wel aan. Misschien in de zomer boularouzh proberen aan te trekken?
Het is slechts maar een idee he psv heeft nog geen interesse in hem. Maar ik denk wel dat hij een versterking voor ons is. Een type ala Alex en echte bikkel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]2 Kromkamp 27 Verdediging[/b] 3 Salcido 27 Verdediging [b]5 Zonneveld 27 Verdediging [/b] [b]6 Simons 31 Middenveld[/b] [b]7 Väyrynen 26 Middenveld[/b] [b]8 Méndez 28 Middenveld[/b] 9 Lazovic 24 Aanval [b]10 Koevermans 29 Aanval[/b] [b]13 Alcides 22 Verdediging[/b] 14 Rajkovic 19 Verdediging [b]15 Culina 27 Middenveld[/b] 16 Aissati 19 Middenveld 17 Farfán 23 Aanval [b]18 Eric Addo 29 Verdediging[/b] 19 Reis 18 Aanval 20 Afellay 21 Middenveld [b]21 Roorda 35 Doel[/b] 22 Dzsudzsák 21 Middenveld 23 Fagner 18 Verdediging 24 Marcellis 19 Verdediging [b]25 John de Jong 30 Middenveld[/b] [b]26 Van der Leegte 30 Middenveld[/b] 28 Bakkal 22 Middenveld 29 Zeefuik 17 Aanval 31 Cássio 20 Doel |
Rajkovic is ook maar gehuurdquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk overmorgen eens way andere spelers in de basis
En zolang je nog niet studeert zijn treinkaartjes duur, retourtje tweede klas is bijna ¤30 voor mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dik 2 uur reistijd. Met het OV kan ik net thuiskomen, maar dan zou ik wel direct naar de trein moeten gaan en ik ben nogal een plakker.
Verder zijn er hier in de omgeving of iig in mijn vriendenkring weinig mensen om mij te vergezellen gedurende de reis. Van mijn vrienden werkt zo goed als iedereen zaterdag overdag, de rest van de week zitten we door het gehele land verspreidt ivm studies dus is het wel zo leuk elkaar nog ff te zien.
Excuses aanvaard, had de sarcastische toon inderdaad niet opgemerkt.
WeekOV 40% korting dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En zolang je nog niet studeert zijn treinkaartjes duur, retourtje tweede klas is bijna ¤30 voor mij.En dan ook nog de prijzen voor de kaartjes erbij, en eten enzo, dan ben ik bijna ¤100 euro kwijt voor een wedstrijd, en dat vind ik iets te duur
![]()
Maar heb je trouwens echt gezelschap nodig tijdens de rijs? mp-3 spelertje op, boek mee en dan is dat toch wel te doen?
En ik maar denken dat ik in het PSV topic zat te lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
KAM PI OE NE
KAMPI OE NE
KAM PI OE NE
KAMPI OE NE
Ja sorry mensen ff mijn keel wat losser maken met het aankomend kampioensfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |