ik was er vorig jaar bij toen Ajax bijna kampioen wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
nu maar hopen dat psv voor de 4e keer achter elkaar kampioen wordt in eigen huis
Ik ben er gvd niet of ze moeten 15 punten voorstaan ofzo kutkutkut
Was zeker wel de moeite waard...... Oo nee, jij bent voor Ajaxquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar bij toen Ajax bijna kampioen was
toen ze in tilburg keihard 'boerûh' riepenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar bij toen Ajax bijna kampioen was
Te ver weg wonen is een non-excuus. Ik rij ook elke thuiswedstrijd anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. :p Dit is al het 4e seizoen dat ik dit doe. Het eerste seizoen zelfs nog de uitwedstrijden gedaan, maar met al die combi's die vanuit Eindhoven moeten vertrekken is dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Koop een seizoenskaart! Of woon je te ver van het stadion af?
ja en afgelopen zaterdag riepen ze 'aidshoven aidshoven'.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
toen ze in tilburg keihard 'boerûh' riepen
Onzin wat je nu uitkraamt. Anderhalf uur valt mee, ik ben dik 2 uur onderweg. Verder speelt PSV vaak zaterdagavond en zou ik dus nauwelijks met vrienden op stap kunnen gaan in het weekend en mijn bijbaan op moeten zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te ver weg wonen is een non-excuus. Ik rij ook elke thuiswedstrijd anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. :p Dit is al het 4e seizoen dat ik dit doe. Het eerste seizoen zelfs nog de uitwedstrijden gedaan, maar met al die combi's die vanuit Eindhoven moeten vertrekken is dat niet meer te doen.
Sommige mensen hebben geen auto, dat weet je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te ver weg wonen is een non-excuus. Ik rij ook elke thuiswedstrijd anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. :p Dit is al het 4e seizoen dat ik dit doe. Het eerste seizoen zelfs nog de uitwedstrijden gedaan, maar met al die combi's die vanuit Eindhoven moeten vertrekken is dat niet meer te doen.
En ook dat ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen auto, dat weet je?
Het was ook maar sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onzin wat je nu uitkraamt. Anderhalf uur valt mee, ik ben dik 2 uur onderweg. Verder speelt PSV vaak zaterdagavond en zou ik dus nauwelijks met vrienden op stap kunnen gaan in het weekend en mijn bijbaan op moeten zeggen.
Afstand is wel degelijk een reden om geen seizoenskaart te nemen.
Zoals ik al zei, dik 2 uur reistijd. Met het OV kan ik net thuiskomen, maar dan zou ik wel direct naar de trein moeten gaan en ik ben nogal een plakker.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was ook maar sarcastisch bedoeldEchte fans gaan immers door weer en wind, toch?
En ja, ik snap dat mensen zonder auto e.d. het wat lastiger is. Het niet uitgaan vind ik dan weer een minder excuus, want je bent rond half 12 thuis en zeg nou zelf, na 1-en begint het uitgaan toch pas?
Anyway, mijn excuses dat het sarcastische ondertoon niet goed over kwam.
Wedstrijd is op donderdag hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een dagje en dan begint de uitwedstrijd. Hmm.. en over 26 uurtjes weten wie door is.
... fffffuuuquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedstrijd is op donderdag he
We spelen namelijk geen CL, maar uefa cup![]()
Ik weet niet of hij aan het eind van het seizoen transfervrij kan vertrekken maar dan moeten we hem zeker ophalen. En we hebben toch ervaren mensen nodig. Jonge spelers hebben we momenteel genoeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ja het is een goede speler, maar ik vind dat PSV wat minder oude spelers moet aantrekken. Die kan je immers niet meer doorverkopen. En daar hebben we er al een aantal van. Dus ik zou eerder zeggen, investeer in wat jongere spelers die je nog wat centen op kunnen leveren.
Ajax vond zijn salaris al te hoog.. dus tel uit je kansen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef -SG- het volgende:
Hmm net gelezen dat boularouzh niet in de selectie van sevilla is opgenomen. Oke het is maar voor 1 wedstrijd. Maar hij kan denk ik het niveau van PSV wel aan. Misschien in de zomer boularouzh proberen aan te trekken?
Het is slechts maar een idee he psv heeft nog geen interesse in hem. Maar ik denk wel dat hij een versterking voor ons is. Een type ala Alex en echte bikkel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]2 Kromkamp 27 Verdediging[/b] 3 Salcido 27 Verdediging [b]5 Zonneveld 27 Verdediging [/b] [b]6 Simons 31 Middenveld[/b] [b]7 Väyrynen 26 Middenveld[/b] [b]8 Méndez 28 Middenveld[/b] 9 Lazovic 24 Aanval [b]10 Koevermans 29 Aanval[/b] [b]13 Alcides 22 Verdediging[/b] 14 Rajkovic 19 Verdediging [b]15 Culina 27 Middenveld[/b] 16 Aissati 19 Middenveld 17 Farfán 23 Aanval [b]18 Eric Addo 29 Verdediging[/b] 19 Reis 18 Aanval 20 Afellay 21 Middenveld [b]21 Roorda 35 Doel[/b] 22 Dzsudzsák 21 Middenveld 23 Fagner 18 Verdediging 24 Marcellis 19 Verdediging [b]25 John de Jong 30 Middenveld[/b] [b]26 Van der Leegte 30 Middenveld[/b] 28 Bakkal 22 Middenveld 29 Zeefuik 17 Aanval 31 Cássio 20 Doel |
Rajkovic is ook maar gehuurdquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk overmorgen eens way andere spelers in de basis
En zolang je nog niet studeert zijn treinkaartjes duur, retourtje tweede klas is bijna ¤30 voor mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dik 2 uur reistijd. Met het OV kan ik net thuiskomen, maar dan zou ik wel direct naar de trein moeten gaan en ik ben nogal een plakker.
Verder zijn er hier in de omgeving of iig in mijn vriendenkring weinig mensen om mij te vergezellen gedurende de reis. Van mijn vrienden werkt zo goed als iedereen zaterdag overdag, de rest van de week zitten we door het gehele land verspreidt ivm studies dus is het wel zo leuk elkaar nog ff te zien.
Excuses aanvaard, had de sarcastische toon inderdaad niet opgemerkt.
WeekOV 40% korting dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En zolang je nog niet studeert zijn treinkaartjes duur, retourtje tweede klas is bijna ¤30 voor mij.En dan ook nog de prijzen voor de kaartjes erbij, en eten enzo, dan ben ik bijna ¤100 euro kwijt voor een wedstrijd, en dat vind ik iets te duur
![]()
Maar heb je trouwens echt gezelschap nodig tijdens de rijs? mp-3 spelertje op, boek mee en dan is dat toch wel te doen?
En ik maar denken dat ik in het PSV topic zat te lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
KAM PI OE NE
KAMPI OE NE
KAM PI OE NE
KAMPI OE NE
Ja sorry mensen ff mijn keel wat losser maken met het aankomend kampioensfeest.
Ja vrij kansloos lijkt me. Maar wie weet wil deze Nedved wel ff een tussenstop maken bij PSV.quote:19/2/2008 - PSV in verband gebracht met Lubos Kalouda
(Gepost door RvN)
In Tsjechië wordt PSV in verband gebracht met interesse voor middenvelder Lubo¨ Kalouda van FC Brno. PSV is echter lang niet de enige club die de middenvelder zou volgen. Ook Chelsea stuurde afgelopen week scouts en clubs als Juventus en Newcastle United worden genoemd. De Tsjech wordt in eigen land qua speelstijl vergeleken met Pavel Nedved. Hij zou 3,5 miljoen euro moeten kosten. CSKA Moskou lijkt echter de beste kansen te hebben. Russische clubs kunnen tot 7 maart nieuwe spelers aantrekken, de club is inmiddels onderhandelingen gestart met FC Brno.
Kalouda maakte deel uit van het elftal van Tsjechië dat tweede werd op het WK onder 20. Hij maakt inmiddels deel uit van het A-elftal van Tsjechië.
Profiel Kalouda: Wikipedia
Dat wordt al jaren gezegd, eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Na het nieuws van vandaag realiseren jullie je ook dat dit jaar het laatste kampioenschap voor psv gaat worden in lange tijd
Zolang Cruijff zelf niet op het veld staat en zijn vorm van 35 jaar geleden terug vindt, zal dat allemaal wel loslopenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Na het nieuws van vandaag realiseren jullie je ook dat dit jaar het laatste kampioenschap voor psv gaat worden voor lange tijd
Johan is er klaar voorquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zolang Cruijff zelf niet op het veld staat en zijn vorm van 35 jaar geleden terug vindt, zal dat allemaal wel loslopen
Misschien moet je eerst even naar AZ kijken voordat je gaat roepen dat PSV geen routiniers meer moet kopen en alleen maar talenten....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik zou zeggen, tel uit je winst....
Alle dikgedrukte namen zijn spelers waar je echt niet veel centen voor krijgt omdat ze OF te oud zijn OF niet/amper spelen. Alcides is niet van ons. En van de jonkies spelen er nog een heleboel niet vaak genoeg. Ok, die komen nog, maar met de huidige oude garde zou ik zeggen, koop wat jonkies en mocht er oude garde afvallen, haal daar dan maar weer spelers op leeftijd voor.
PSV heeft de laatste paar jaar spelers gehad die er mee stopte, spelers die transfervrij weg mochten of niet genoeg gevraagd voor bepaalde spelers.
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Na het nieuws van vandaag realiseren jullie je ook dat dit jaar het laatste kampioenschap voor psv gaat worden voor lange tijd
Elk jaar moet ik dit weer lezen. Mussstt stoppp rreeadddiiinngngg!quote:renetjuh20 schreef op woensdag, 20 februari om 07:59:
AJAX WORD KAMPIOEN VOLGEND SEIZOEN! Marco Van Basten wordt coach en die is veel beter met alles dan die koster,Johan Cruijf weet ook veel van ajax af en die k*t psv''''ers zijn gewoon jaloers omdat wij nu volgend seizoen kampioen worden
Die situatie is toch al jaren gelijk met de voorspellingen aan het begin van het seizoen? PSV is kansloos maar uiteindelij kvalt het reuze mee.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef Whiteguy het volgende:
Is ergens het artikel over de financiele situatie uit de VI online te lezen?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
Ja ja, veel te voorbarig enzo, ik weet het, maar ik vond hem toch wel geinig:
[ afbeelding ]
nouja blijkbaar valt het niet reuze mee en heeft psv een echt probleem als ze een keer geen CL halen. Zie filmpje op VI.nlquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die situatie is toch al jaren gelijk met de voorspellingen aan het begin van het seizoen? PSV is kansloos maar uiteindelij kvalt het reuze mee.
Ja totdat ajax een keer 1 doelpunt meer scoortquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:52 schreef ErikT het volgende:
Maar we halen altijd CL. Dus ik zie het probleem niet.
Ach dat is slechts een theoretische situatiequote:Op woensdag 20 februari 2008 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nouja blijkbaar valt het niet reuze mee en heeft psv een echt probleem als ze een keer geen CL halen. Zie filmpje op VI.nl
Nouja als ik zo even de jaarverslagen van ajax en psv naast elkaar bekijk: (2006-2007)quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat is slechts een theoretische situatie. Maar je kan er op rekenen dat de soep niet zo heet wordt gegeten als ze opgediend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |