Hij mag overal liggen. Ook naast de zijlijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had er eerder moeten zijn, of terug naar de paal.
Excuus, ik had moeten zeggen dat ik uitga van een keeper die zijn doel schoon wil houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij mag overal liggen. Ook naast de zijlijn.
Vet gemaaktquote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef -SG- het volgende:
Toma en SCH jullie kunnen beter ophouden met de (eeuwige) discussie want jullie kunnen ons toch niet overtuigen.
Voor alle huillies
http://www.youtube.com/watch?v=H0CJO8VM5Rw
Genomineerd voor domste post van 2008.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
Ik hoef jou niet te overtuigen, en zet me niet op 1 lijn met die toma.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef -SG- het volgende:
Toma en SCH jullie kunnen beter ophouden met de (eeuwige) discussie want jullie kunnen ons toch niet overtuigen.
Voor alle huillies
http://www.youtube.com/watch?v=H0CJO8VM5Rw
niet zo denigrerend hequote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet te overtuigen, en zet me niet op 1 lijn met die toma.
quote:Wat betreft die penalty heb ik gewoon gelijk, beetje dom om dat niet te snappen eigenlijk
Ik vraag me gewoon af waarom mensen supporter worden van PSV? Ik kan me voorstellen dat wanneer je opgegroeid bent in Eindhoven en van kleins af aan in het stadion komt je van de club gaat houden. Maar wanneer je niet uit Brabant komt en puur naar het voetbal kijkt snap ik gewoon niet dat mensen voor PSV zijn. Leg eens uit dan waarom jij voor PSV bent?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Genomineerd voor domste post van 2008.
quote:
Zegt iemand uit Goirle die voor Ajax isquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom mensen supporter worden van PSV? Ik kan me voorstellen dat wanneer je opgegroeid bent in Eindhoven en van kleins af aan in het stadion komt je van de club gaat houden. Maar wanneer je niet uit Brabant komt en puur naar het voetbal kijkt snap ik gewoon niet dat mensen voor PSV zijn. Leg eens uit dan waarom jij voor PSV bent?
Zoiets onstaat toch bijna altijd als je klein bent? Ik denk dat ik een jaar of 11 was? Geen idee eigenlijk. Iedereen die voor Ajax is, heeft dat toch ook vanaf zijn jeugd?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom mensen supporter worden van PSV? Ik kan me voorstellen dat wanneer je opgegroeid bent in Eindhoven en van kleins af aan in het stadion komt je van de club gaat houden. Maar wanneer je niet uit Brabant komt en puur naar het voetbal kijkt snap ik gewoon niet dat mensen voor PSV zijn. Leg eens uit dan waarom jij voor PSV bent?
zo is dat bij ongeveer op dezelfde manier gegaan. Maar dat kwam vooral omdat ik in de jaren 90 ben opgegroeid en Ajax elke week prachtig voetbal zag spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoiets onstaat toch bijna altijd als je klein bent? Ik denk dat ik een jaar of 11 was? Geen idee eigenlijk. Iedereen die voor Ajax is, heeft dat toch ook vanaf zijn jeugd?
Denk je dat al die kleine mannetjes voor Ajax zijn omdat Ajax mooi voetbal wil spelen? Tuurlijk niet. Omdat papa ze dat verteld. Of een of ander vriendje van school. Of omdat ze dat jaar de CL winnen.
Ooit ben ik voor PSV geworden in een tijd dat ik weinig wist van voetbal. Reden? Geen idee. Maar als dat gevoel eenmaal ontwikkeld is, blijf je dat toch altijd bij je dragen?
Ik weet niet hoe oud je was, maar er zijn zoveel kinderen van 6, 7 jaar die een voorliefde voor een club hebben. Denk je echt dat je dan kunt zien wat mooi voetbal is of niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef toma het volgende:
[..]
zo is dat bij ongeveer op dezelfde manier gegaan. Maar dat kwam vooral omdat ik in de jaren 90 ben opgegroeid en Ajax elke week prachtig voetbal zag spelen.
Daarvan zullen er niet veel uit Brabant komen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Maar er zijn nu toch ook Ajax-fans van 13/14 jaar? Die zijn nou niet bepaald fan geworden vanwege het mooie voetbal van Ajax de afgelopen 7 jaar.
Nederland is groter dan Brabant en Noord Hollandquote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef toma het volgende:
[..]
Daarvan zullen er niet veel uit Brabant komen.
Je hoeft je nergens voor te verantwoorden ieder heeft nou eenmaal een eigen club. Ik vraag me gewoon af waar een voorliefde van PSV vandaan zou kunnen komen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef Zwansen het volgende:
Je moeten verantwoorden omdat je voor een andere club bent.
Het moet niet gekker worden.
Tja, voor alle niet Ajax fans is het ook onbegrijpelijk dat mensen voor Ajax kunnen zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te verantwoorden ieder heeft nou eenmaal een eigen club. Ik vraag me gewoon af waar een voorliefde van PSV vandaan zou kunnen komen.
Willy van de kerkhofquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
Helemaal mee eens is.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:11 schreef ErikT het volgende:
Juichen als je een strafschop krijgt
Lazovic eruit en Mendez erin bij 0-0
Het enige wat ik gezien heb is angst. Bij Willem II uit. En woensdag ook al tegen Helsingborg. Ik ben het aardig zat.
Nog 9 wedstrijdjes en wat gerommel in de UEFA Cup de pijn verbijten en dan snel verder met Huub Stevens. En heel snel dit seizoen vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |