Dan kan ik toch ook de vraag stellen aan alle Ajaxsupporters die niet uit Amsterdam of niet uit de buurt van Amsterdam komen?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom mensen supporter worden van PSV? Ik kan me voorstellen dat wanneer je opgegroeid bent in Eindhoven en van kleins af aan in het stadion komt je van de club gaat houden. Maar wanneer je niet uit Brabant komt en puur naar het voetbal kijkt snap ik gewoon niet dat mensen voor PSV zijn. Leg eens uit dan waarom jij voor PSV bent?
ik zag Litmanen voetballen en ik was verkochtquote:Op zondag 17 februari 2008 20:15 schreef valek het volgende:
[..]
Dan kan ik toch ook de vraag stellen aan alle Ajaxsupporters die niet uit Amsterdam of niet uit de buurt van Amsterdam komen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk dat Gomes beter Nederlands spreekt dan een Heitinga.
Ik ben voor PSV, omdat ik praktisch mijn gehele jeugd onder de rook van Eindhoven heb doorgebracht..quote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Heerenveen omdat ik er geboren ben en inmiddels geen 'topclub' (dat was PSV) meer nodig heb om voor te zijn
en nu woon ik in utrecht en dan blijft het natuurlijk makkelijk kiezen
Hier nog een. Je identificeert jezelf toch gewoon met de club uit je omgeving? Eredevisie voetbal kwam bij mij in de buurt écht tot uiting in Eindhoven. En bovendien is de club qua mentaliteit en sfeer eentje die ik het meest identificeer met het "Brabander zijn".quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, omdat ik praktisch mijn gehele jeugd onder de rook van Eindhoven heb doorgebracht..
mwah bij mij was dat niet zo. Ik woon 5 min. fietsen van het WillemII stadion, ik ga er ook regelmatig naartoe maar mijn grote liefde zal altijd Ajax zijn en dat zal nooooooooooooit meer veranderen. Mijn neef (vriend beter gezegd) en ik waren vroeger helemaal weg van Ajax we zijn samen in de jaren 90' opgegroeid en als we gingen voetballen was ik altijd Litmanen en hij Kluivert. Tja... zo raak je eenmaal verliefd op een club.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hier nog een. Je identificeert jezelf toch gewoon met de club uit je omgeving? Eredevisie voetbal kwam bij mij in de buurt écht tot uiting in Eindhoven. En bovendien is de club qua mentaliteit en sfeer eentje die ik het meest identificeer met het "Brabander zijn".
Fantastischquote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk dat Gomes beter Nederlands spreekt dan een Heitinga.
nee hoor. Denk dat ik het nu wel snap. Maar ik snap nu ook dat er altijd minder PSV-supporters zullen zijn dan Ajacieden. En dat heeft niets te maken met dat Amsterdam groter is dan Eindhoven.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja en Toma wat blijf je nou vragen waarom mensen voor PSV zijn?
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:19 schreef okee6 het volgende:
Ik zag zakelijkheid, misschien omdat ik zelf niet erg angstig ben ingesteld.
Jaaaaa toch.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee hoor. Denk dat ik het nu wel snap. Maar ik snap nu ook dat er altijd minder PSV-supporters zullen zijn dan Ajacieden. En dat heeft niets te maken met dat Amsterdam groter is dan Eindhoven.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee hoor. Denk dat ik het nu wel snap. Maar ik snap nu ook dat er altijd minder PSV-supporters zullen zijn dan Ajacieden. En dat heeft niets te maken met dat Amsterdam groter is dan Eindhoven.
ik wilde altijd de beste zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Volgens mij ben je alleen maar Ajacied geworden om anders te zijn dan je schoolgenootjes.
Successupporter dusquote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik wilde altijd de beste zijn![]()
Want wij zijn Ajax
en Ajax is de beste!
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik wilde altijd de beste zijn![]()
Want wij zijn Ajax
en Ajax is de beste!
Ja, maar hij bracht het meer zo alsof PSV nu echt geïnteresseerd wasquote:Op maandag 18 februari 2008 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
Tijdje geleden circuleerde dat
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)MarktVoorAmrabat.htm
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=54394
http://psv.blieb.nl/artic(...)esse_in_Amrabat.html
Ook nooit in omg. Eindhoven of Brabant gewoond?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik woon een half uurtje fietsen bij de Arena vandaan, m'n ma is voor Ajax, ik sta met Litmanen op de foto+handtekening, en nog ben ik voor PSV. Het is een gevoel, dat die club speciaal is. Eerst keek ik gewoon voetbal, naar alles, maar op gegeven moment ging ik een zekere spanning voelen bij wedstrijden van PSV, en dan word je steeds meer fan van zo'n club
De eerste goal die Nilis hier maakt, is in duel met en tegen Japie S.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet je nou deze er tussen te vermelden ?
En toch zie ik Heerenveen en NAC niet als concurrenten voor de titel. Die kunnen namelijk goed voetballen en ounten pakken, maar ook ineens tegen een club als Heracles punten verspelen, zie Heerenveen. Is denk ik toch de kampioensstress die AZ vorig seizoen ook de das om heeft gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef Imperatore het volgende:
Het programma van de concurrenten bevat o.a.:
Ajax
NAC - Ajax
PSV - Ajax
Twente - Ajax
Heerenveen - Ajax
Groningen - Ajax
Feyenoord
AZ - Feyenoord (thuis had Feyenoord het toch ook niet makkelijk dus)
NAC - Feyenoord
Feyenoord - Utrecht
Feyenoord - Roda JC
NAC
NAC - Ajax
Heerenveen - NAC
Vitesse - NAC
NAC - Feyenoord
Groningen - NAC
Heerenveen
Twente - Heerenveen
Heerenveen - NAC
Groningen - Heerenveen
Heerenveen - Roda JC
Heerenveen - Ajax
Erg gunstig dat veel van onze concurrenten nog onderlinge wedstrijden spelen. Feyenoord lijkt me op het eerste gezicht het makkelijkste programma te hebben van deze vier.
Nope, mijn pa komt uit Eindhoven, dus ik kom er wel een paar keer per jaar, want we hebben er nog wel familie zitten, maar ik ben nooit langer dan een weekje achter elkaar in Eindhoven geweestquote:Op maandag 18 februari 2008 01:55 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ook nooit in omg. Eindhoven of Brabant gewoond?
Dat hoeft niet om fan de wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:55 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ook nooit in omg. Eindhoven of Brabant gewoond?
Volledig mee eensch.. en ondanks dat ik er al een hele tijd niet meer woon voel ik mij nog steeds Brabander..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
... En bovendien is de club qua mentaliteit en sfeer eentje die ik het meest identificeer met het "Brabander zijn".
Dat geldt evengoed voor PSV, wij kunnen ook punten verspelen tegen een club als Heracles en zijn thuis niet in staat van Heerenveen te winnen. Kampioensstress was volgens mij iets waar elke club vorig jaar (en dit jaarquote:Op maandag 18 februari 2008 07:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En toch zie ik Heerenveen en NAC niet als concurrenten voor de titel. Die kunnen namelijk goed voetballen en ounten pakken, maar ook ineens tegen een club als Heracles punten verspelen, zie Heerenveen. Is denk ik toch de kampioensstress die AZ vorig seizoen ook de das om heeft gedaan.
Ajax, AZ, Haarlem, Telstar, Volendam, en Omniworld ligt als satelliet om de hoek. Twee om drie eredivisieclubs (!), waar Noord-Brabant vrijwel twee keer zo groot is als Noord-Holland. Dus zeg het maar wel voortaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jaaaaa toch.![]()
Behalve dit argument dat je geeft, is er in Brabant ook veel meer concurrentie. Helemaal vol met voetbalclubs zit het daar. Kan je van Noord-Holland niet zeggen.
Kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar dat is nu dus wel het gene wat PSV wel goed doet. Winnen van de kleintjes. Als ik vanaf AZ kijk heeft PSV die allemaal, op VVVuit na, gewonnen. Terwijl Feyenoord en Ajax daar veel regelmatiger punten hebben laten liggen.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat geldt evengoed voor PSV, wij kunnen ook punten verspelen tegen een club als Heracles en zijn thuis niet in staat van Heerenveen te winnen. Kampioensstress was volgens mij iets waar elke club vorig jaar (en dit jaar) last van had. Wat dat betreft hadden wij het "geluk" dat we als totale underdog de laatste
wedstrijd in gingen, wij hadden niks meer te verliezen, alleen te winnen.
Dat is ook de enige reden dat PSV helaas weer kampioen wordt. PSV laat geen punten liggen, waar met name Ajax dat veelvuldig doet. De onderlinge wedstrijden zijn veelal in evenwicht.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar dat is nu dus wel het gene wat PSV wel goed doet. Winnen van de kleintjes. Als ik vanaf AZ kijk heeft PSV die allemaal, op VVVuit na, gewonnen. Terwijl Feyenoord en Ajax daar veel regelmatiger punten hebben laten liggen.
Dit jaar 2x gespeeld en 2x gewonnen tegen feyenoordquote:Op maandag 18 februari 2008 12:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat PSV helaas weer kampioen wordt. PSV laat geen punten liggen, waar met name Ajax dat veelvuldig doet. De onderlinge wedstrijden zijn veelal in evenwicht.
Wat lees je verkeerd als je het woordje veelal mist?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit jaar 2x gespeeld en 2x gewonnen tegen feyenoord
1x gespeeld en 1x gewonnen tegen ajax
2x gespeeld tegen az en 1x winst 1x gelijk
...
mja redelijk in evenwicht dusquote:Op maandag 18 februari 2008 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit jaar 2x gespeeld en 2x gewonnen tegen feyenoord
1x gespeeld en 1x gewonnen tegen ajax
2x gespeeld tegen az en 1x winst 1x gelijk
...
Was inderdaad voor het eerst in 12 jaar dat jullie weer eens in Eindhoven wisten te winnenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat lees je verkeerd als je het woordje veelal mist?
Vorig jaar was het ook 1-5 in eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |