Nee, het was geen 100 procent penalty. Dat vind jij. Maar het was het niet. Het was een scheidsrechterlijke beslissing.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een gezeik zeg. Het was gewoon een 100% penalty, Aerts glijdt Afellay heel duidelijk met z'n rechterarm omver. Had ie helemaal niet hoeven doen, want de kans was op dat moment al min of meer voorbij, maar dat doet er niks aan af.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen puur resultaatvoetbal.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Vreemd dat niemand rept over de goal die zou zijn gevallen als Mourad geen hands had gemaakt....
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logischquote:
Klopt niet volgens mij inderdaad.quote:
eindelijk iemand die het toegeeft. Die kleine dingetjes maken jullie namelijk wel kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was. Nou, toevallig krijgen we hem op een goed moment eens mee. Ik hoor ook niemand over weet ik veel grove charges die al zijn gemaakt waar nog niet eens een kaart voor wordt gegeven. Gister had die mourad oid ook gewoon rood moeten krijgen, belachelijk gewoon.
Die scheids bij sch - heracles heeft gewoon ballen, dat zou elke scheids eens wat sneller moeten doen met zulks een overtredingen
Ok PSV-supporters houden niet van voetbal. Ajax-supporters niet van winnen. Klaar!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logisch
Zie je verkeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
Je ziet het verkeerdquote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
En daar zei niemand iets over toen?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was.
Elke ploeg wil wel graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen. Maar zolang je daar de kwaliteit niet voor hebt, moet je het doen met de resultaten. Bovendien ben ik vooral een liefhebber van goed voetbal. Voetbal waar een idee achter zit, en de spelers die dat zo uitvoeren. Bij PSV zie je dat ook niet altijd, maar wel vaak. Ze weten precies wat ze doen, en voeren dat dan uitstekend uit. En daar geniet ik van.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
En dat zie ik bij Ajax niet, ieder zijn meug.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is dan de charme van PSV? Ik snap het niet....
En je zal het ook nooit snappen, dat is inherent aan hoe jij tegen voetbal aankijkt ben ik bang.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
Onzin, dat weet je best. Het was een dubieuze penalty waar 6 van de 10 scheidsrechters anders in had besloten. Je hebt 100 procent penalties en over iedere penalty die minder is kun je discussieren, dit was er zo'n 1. Affelay doet het heel handig, waarvoor hulde hoor. is op zich een kunst, maar ik houd er niet zo van maar heb er ook geen problemen mee. Maar wees gewoon wel eerlijk dat je er redelijk gelukkig mee wegkomt, is toch mooi?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:22 schreef djnospinzone het volgende:
SCH, kom op, doe je ogen open. Afellay loopt niet tegen Aerts op, die cokesnuivert tikt met z'n handen Afellay tegen de knie. Als Afellay Aerts een schop voor z'n kop gaf, daarna neer ging en een pingel kreeg, ok, maar Aerts tikt hem gewoon neer (omdat hij te laat is). Terechte penalty, niets dubieus aan.
Dit vind ik wel interessant, kan iemand dit bevestigen?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:10 schreef ruud.nl het volgende:
Dit was trouwens pas de eerste penalty die PSV dit seizoen heeft gehad in de competitie, of niet?
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:23 schreef gr8w8 het volgende:
Enne, wel een penalty. Te laat, contact, keeper had daar niet eens al mogen liggen.
Excelsior uit, 1-4 Perez uit pingel.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dit vind ik wel interessant, kan iemand dit bevestigen?
Wat een gelul, er was niets dubieus aan deze penalty. Aerts SLAAT Afellay op de knie. Kijk de herhaling nog eens.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, dat weet je best. Het was een dubieuze penalty waar 6 van de 10 scheidsrechters anders in had besloten. Je hebt 100 procent penalties en over iedere penalty die minder is kun je discussieren, dit was er zo'n 1. Affelay doet het heel handig, waarvoor hulde hoor. is op zich een kunst, maar ik houd er niet zo van maar heb er ook geen problemen mee. Maar wees gewoon wel eerlijk dat je er redelijk gelukkig mee wegkomt, is toch mooi?
Wij kwamen erg ongelukkig weg met iets wat nou eens wel een 100 procent penalty was, maar dat is verder geen reden om te janken. Dan moet je maar gewoon meer velddoelpunten maken.
Ik kan me geen andere voor de geest halen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dit vind ik wel interessant, kan iemand dit bevestigen?
Elke club heeft fans die puur fan zijn geworden omdat ze uit de regio komen. Het is het meest logische en wordt misschien ook wel verwacht van vader/vrienden. Daarna gaan ze rationaliseren wat er zo fantastisch is aan de club. Behalve succes is er niet zoveel bij PSV dus krijg je onzin redenen als "de sfeer is zo bijzonder" en "het is niet saai, het is effectief" etc.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
En dat ziet de helft van nederland ook niet bij Ajax.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
En op basis van de 2e helft had Willem II een dikke punt verdiend. Die compensatie die je hier aan het licht stelt is verre van reëel.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo.
Staat net iets boven je..uit bij Excelsior.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere voor de geest halen.
Willem II had tegen Ajax ook een punt verdiend.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En op basis van de 2e helft had Willem II een dikke punt verdiend. Die compensatie die je hier aan het licht stelt is verre van reëel.
aandeel 020 begon op 13,50 ofzo en is nu nog maar 7,50 waard, geen buitengewoon goed resultaatquote:Op zondag 17 februari 2008 14:21 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een troll zeg.De een haalt resultaten in het voetbal, de ander op de beurs.
Haha wat een slechte zin zegquote:Op zondag 17 februari 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die compensatie die je hier aan het licht stelt is verre van reëel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |