nopequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Gordon een punt maar toen ze dat vroegen waren de lijnen toch al dicht?
Oh, ik dacht dat dat een van de dansers was!?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zag je op 0:42 bij zijn eerste song niet zijn penis onder zijn broekspijpen te voorschijn komen?
nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Gordon een punt maar toen ze dat vroegen waren de lijnen toch al dicht?
Maar het zou de stemmen van volgende week beïnvloeden. Daarom zei hij ook dat mocht Nigel deze keer doorgaan hij volgende week sympathiestemmen zou krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ze vroegen het pas toen de lijnen al bijna dicht waren Gordon!
* Greys piest haast in d'r broekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een van de dansers was!?
Nee de lijnen gingen dicht nadat ze naar 4 gingen, de vraag werd al op 5 gesteld. Wendy werd ook gered door de bel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ze vroegen het pas toen de lijnen al bijna dicht waren Gordon!
Huh?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:45 schreef Mirri het volgende:
Ik zie de hele tijd Paris Hilton naast Martijn staan als ik mijn ogen op Martijn richt.
Dat je niet aan kandidaten moet vragen wie er exit gaat als de lijnen nog open zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wat zei gordon? Heb ik dat weer gemist door een irri-persoontje.
Dat er een hoop gemanipuleerd wordt en daar geirriteerd door is (echt exact kan ik het niet onder woorden brengen).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wat zei gordon? Heb ik dat weer gemist door een irri-persoontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |