quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet was ontrecht, hij zegt alleen dat hij zwaar overdreven duikelde Wat ook zo was, maarja dat is een trend binnen psv
Ga je me nu nog vertellen waar je bovenstaande op baseerd? Noem in iig ff alle verkregen penalties van dit seizoen voor deze week.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Een penaltie moet je 'verdienen' psv krijgt z'n pingels 70% van de keren onterecht
Hup ons aller Feyenoord!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,14.30 uur:
Feyenoord - Vitesse
FC Groningen - AZ
FC Utrecht - VVV-Venlo
De Graafschap - NAC Breda
quote:
helemaal niet, eigen club succes wensen mag niet ?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je bent weer lekker aan het postkrikken he...
Nee joh gekkiequote:Op zondag 17 februari 2008 12:29 schreef Devrim_ het volgende:
Hmm..Ik dacht dat Feyenoord - Vitesse om 12:30 was..verschuift?
Maar volgens mij is het nou niet een bepaald feyenoord iets héquote:Op zondag 17 februari 2008 12:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, 'ons aller Ajax' klinkt lekker.
Joow mzzlquote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben naar de kuip
Feyenoord gaat vitesse wegspelen
Feyenoord - Vitesse 3-0 +
En een broodje gyros voor jorientje![]()
en Vitesse.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
Hup Utrecht, NAC en Grunn.
Daar zijn klaarovers voor.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:02 schreef Dos37 het volgende:
Kijk je uit met het oversteken van de weg.
Gommans, Kolk, VdSchaaf en Junker gaan jou pwnen met 0-4quote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben naar de kuip
Feyenoord gaat vitesse wegspelen
Feyenoord - Vitesse 3-0 +
En een broodje gyros voor jorientje![]()
quote:Metaj verdringt Fledderus in basiself
Shkodran Metaj staat vanmiddag in de basis in het uitverkochte thuisduel met AZ. Hij vervangt Mark-Jan Fledderus, die de afgelopen vijf wedstrijden in de basiself van FC Groningen startte. Bij AZ is doelman Boy Waterman verdrongen door Sergio Romero.
Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 Hiariej, 3 Sankoh, 4C Kruiswijk, 5 Stenman; 6 Holla, 7 Meerdink, 8 Metaj, 10 Lovre; 9 Berg, 11 Powel.
Bank: 16 Koopmans, 12 De Roover, 13 Veldmate, 14 Nijland, 15 Fledderus, 17 Matavz, 18 Cahais.
Opstelling AZ
16 Romero; 2C Jaliens, 14 Donk, 4 Opdam, 5 Pocognoli; 6 Mendes, 25 Vormer, 15 Poulsen; 18 Dembélé, 24 El Hamdaoui, 9 Ari.
Bank: 21 Waterman, 7 Jenner, 10 Cziommer, 22 Medunjanin, 27 Gunnarsson, 29 Pellè, 30 Moreno.
bron: FC Groningen
Demy de Zeeuw Griepquote:
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit gaat AZ waarschijnlijk weer verliezen.
Mochten ze wel verliezen dan hebben jullie er een conurrent bij..quote:
Ik zie AZ nog niet als concurrent hoor, alhoewel hun programma op papier ook niet makkelijk is.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mochten ze wel verliezen dan hebben jullie er een conurrent bij..
Is het natuurlijk ook niet, daarvoor hebben ze veel teveel kwaliteiit..quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie AZ nog niet als concurrent hoor, alhoewel hun programma op papier ook niet makkelijk is.
Uhm 2008 hebben ze aardig wat minder punten gehaald dan jullie hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie AZ nog niet als concurrent hoor, alhoewel hun programma op papier ook niet makkelijk is.
Zou Vitesse kijken, denk dat ik dat ook ga doen. Misschien dat ze voor een verrassing kunnen zorgen, zijn natuurlijk wel FC Wisselvalligquote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijd ik moet kijken.
Maar ze hebben nog wel aardig wat punten meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm 2008 hebben ze aardig wat minder punten gehaald dan jullie hoor.
Hup Vitessequote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hup Feyenoord!
Hup Utrecht!
Hup NAC!
Ik kan niet kiezen want Tele2/Sport1 zend op de beide kanalen Feyenoord-Vitesse uitquote:Op zondag 17 februari 2008 14:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou Vitesse kijken, denk dat ik dat ook ga doen. Misschien dat ze voor een verrassing kunnen zorgen, zijn natuurlijk wel FC Wisselvallig
Ze waren behoorlijk aan het prutsen idd.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen want Tele2/Sport1 zend op de beide kanalen Feyenoord-Vitesse uit
onee ze komen er nu achter en zijn nu net overgeschakeld naar AZ
Nee ze switchen weer terug naar feyenoord
Ik ook. Waterman eindelijk uit de basis ... kijken of die Romero eindelijk laat zien wat voor talent het is.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga voor Groningen-AZ.
Ik vond het een behoorlijke prutser in de wedstrijden dat ik hem zag keepen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik ook. Waterman eindelijk uit de basis ... kijken of die Romero eindelijk laat zien wat voor talent het is.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond het een behoorlijke prutser in de wedstrijden dat ik hem zag keepen.
Niet om vergelijkingen te maken ofzo, maar ik kan me ook nog wel een Braziliaan herinneren die in zijn eerste wedstrijden ook stond te stuntelen op doel. Inmiddels is hij wel vaste keeper en steunpilaar bij PSV.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond het een behoorlijke prutser in de wedstrijden dat ik hem zag keepen.
Eén open in Exployer, ander in WMPquote:Op zondag 17 februari 2008 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord - Vitesse of Groningen - AZ?
Ik weet het niet!.
Throo.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Niet om vergelijkingen te maken ofzo, maar ik kan me ook nog wel een Braziliaan herinneren die in zijn eerste wedstrijden ook stond te stuntelen op doel. Inmiddels is hij wel vaste keeper en steunpilaar bij PSV.
Maar het is nog maar de 1e helft?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord begint goed, redelijk tempo en Vitesse is nog niet eens aan de bal geweest volgens mij.
Ja, weet niet. Misschien komt door het middagzonnetje.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar het is nog maar de 1e helft?Zijn ze gek geworden ofzow bij Feyenoord?
En Rood voor Cornelissequote:Op zondag 17 februari 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
Pingel VVV
Jij noemt hem Cornelissen. Ik schrijf het teminste juistquote:
Idd, Utrecht trekt altijd van die enge types aanquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
van Loen ook zo'n vervelende kloothommel.
Doet ie wel vakerquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Powel mist een dikke kans
Als speler vond ik het al zo'n smerige vent. Mister elleboog.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd, Utrecht trekt altijd van die enge types aan
What else is newquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Powel mist een dikke kans
haverkort fluit sowieso niet echt best.quote:
Ik heb het Riagg al onder de sneltoetsen zitten.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:55 schreef Blawh het volgende:
Djeeezus, Utrecht.![]()
Die strijd onderin gaat me nog een depressie opleveren, al die frustratie ieder weekend.
Misschien gaat de nummer 18 wel met een record aantal punten de eredivisie uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb het Riagg al onder de sneltoetsen zitten.
En met overwinningen op topclubs en subtoppers.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien gaat de nummer 18 wel met een record aantal punten de eredivisie uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |