Gommans, Kolk, VdSchaaf en Junker gaan jou pwnen met 0-4quote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben naar de kuip
Feyenoord gaat vitesse wegspelen
Feyenoord - Vitesse 3-0 +
En een broodje gyros voor jorientje![]()
quote:Metaj verdringt Fledderus in basiself
Shkodran Metaj staat vanmiddag in de basis in het uitverkochte thuisduel met AZ. Hij vervangt Mark-Jan Fledderus, die de afgelopen vijf wedstrijden in de basiself van FC Groningen startte. Bij AZ is doelman Boy Waterman verdrongen door Sergio Romero.
Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 Hiariej, 3 Sankoh, 4C Kruiswijk, 5 Stenman; 6 Holla, 7 Meerdink, 8 Metaj, 10 Lovre; 9 Berg, 11 Powel.
Bank: 16 Koopmans, 12 De Roover, 13 Veldmate, 14 Nijland, 15 Fledderus, 17 Matavz, 18 Cahais.
Opstelling AZ
16 Romero; 2C Jaliens, 14 Donk, 4 Opdam, 5 Pocognoli; 6 Mendes, 25 Vormer, 15 Poulsen; 18 Dembélé, 24 El Hamdaoui, 9 Ari.
Bank: 21 Waterman, 7 Jenner, 10 Cziommer, 22 Medunjanin, 27 Gunnarsson, 29 Pellè, 30 Moreno.
bron: FC Groningen
Demy de Zeeuw Griepquote:
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit gaat AZ waarschijnlijk weer verliezen.
Mochten ze wel verliezen dan hebben jullie er een conurrent bij..quote:
Ik zie AZ nog niet als concurrent hoor, alhoewel hun programma op papier ook niet makkelijk is.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mochten ze wel verliezen dan hebben jullie er een conurrent bij..
Is het natuurlijk ook niet, daarvoor hebben ze veel teveel kwaliteiit..quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie AZ nog niet als concurrent hoor, alhoewel hun programma op papier ook niet makkelijk is.
Uhm 2008 hebben ze aardig wat minder punten gehaald dan jullie hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie AZ nog niet als concurrent hoor, alhoewel hun programma op papier ook niet makkelijk is.
Zou Vitesse kijken, denk dat ik dat ook ga doen. Misschien dat ze voor een verrassing kunnen zorgen, zijn natuurlijk wel FC Wisselvalligquote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijd ik moet kijken.
Maar ze hebben nog wel aardig wat punten meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm 2008 hebben ze aardig wat minder punten gehaald dan jullie hoor.
Hup Vitessequote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hup Feyenoord!
Hup Utrecht!
Hup NAC!
Ik kan niet kiezen want Tele2/Sport1 zend op de beide kanalen Feyenoord-Vitesse uitquote:Op zondag 17 februari 2008 14:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou Vitesse kijken, denk dat ik dat ook ga doen. Misschien dat ze voor een verrassing kunnen zorgen, zijn natuurlijk wel FC Wisselvallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |