Ze waren behoorlijk aan het prutsen idd.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen want Tele2/Sport1 zend op de beide kanalen Feyenoord-Vitesse uit
onee ze komen er nu achter en zijn nu net overgeschakeld naar AZ
Nee ze switchen weer terug naar feyenoord
Ik ook. Waterman eindelijk uit de basis ... kijken of die Romero eindelijk laat zien wat voor talent het is.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga voor Groningen-AZ.
Ik vond het een behoorlijke prutser in de wedstrijden dat ik hem zag keepen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik ook. Waterman eindelijk uit de basis ... kijken of die Romero eindelijk laat zien wat voor talent het is.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond het een behoorlijke prutser in de wedstrijden dat ik hem zag keepen.
Niet om vergelijkingen te maken ofzo, maar ik kan me ook nog wel een Braziliaan herinneren die in zijn eerste wedstrijden ook stond te stuntelen op doel. Inmiddels is hij wel vaste keeper en steunpilaar bij PSV.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond het een behoorlijke prutser in de wedstrijden dat ik hem zag keepen.
Eén open in Exployer, ander in WMPquote:Op zondag 17 februari 2008 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord - Vitesse of Groningen - AZ?
Ik weet het niet!.
Throo.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Niet om vergelijkingen te maken ofzo, maar ik kan me ook nog wel een Braziliaan herinneren die in zijn eerste wedstrijden ook stond te stuntelen op doel. Inmiddels is hij wel vaste keeper en steunpilaar bij PSV.
Maar het is nog maar de 1e helft?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord begint goed, redelijk tempo en Vitesse is nog niet eens aan de bal geweest volgens mij.
Ja, weet niet. Misschien komt door het middagzonnetje.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar het is nog maar de 1e helft?Zijn ze gek geworden ofzow bij Feyenoord?
En Rood voor Cornelissequote:Op zondag 17 februari 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
Pingel VVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |