Dan drinken ze weer Breezer, zoals het hoort. Het stemmen op talent laten ze maar aan normale mensen over.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Nigel eruit gaat, maar ja, dan hebben de BrEzAh sletjes niets meer om op te stemmen.
Zij (of Nat) zou(den) het misschien nog een hit kunnen scoren in de UK?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik een NL versie beter vind, maar Nikki kan zich echt wel meten met de beste AI deelnemers
Heb je die school gezien?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef livelink het volgende:
Nathalie heeft dus in Nederland al op een lagere school gezeten? Waarom spreekt ze dan nog zo slecht Nederlands?
Maar hij heeft geen lang haarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
In de huidige American Idol zit weer een rocker, die deed ook Bohemian Rhapsody en is een Australiër en veeeeuuuul meer![]()
![]()
dan Constantine! yummie
And your point is..???!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef W-A het volgende:
Dat kind is toch ongeschoold ???!
ze lette niet op, of verstond het niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef livelink het volgende:
Nathalie heeft dus in Nederland al op een lagere school gezeten? Waarom spreekt ze dan nog zo slecht Nederlands?
Ze lijkt me gewoon dom. Heeft niks met opleiding te makenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef W-A het volgende:
Dat kind is toch ongeschoold ???!
Dat verbaasde mij ook, ik dacht dat ze in Kongo op school zou hebben gezeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |