Maar die hebben een live feed naar de idols uitzendingquote:
Ah fock.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar die hebben een live feed naar de idols uitzending
Jij hebt ook al zo'n geweldige avatarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar zo iemand bestaat echt en is beroemd, maar ik weet niet meer wie.
Gewoon effe uitmelken met de Nigystemmen en daarna het bekende nekschot.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:18 schreef Zhenar het volgende:
Die kutwijven die door Jerney heen liepen te blêren![]()
!!!
Toch geen private dancer moves met dat slipje van net he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:19 schreef Karina het volgende:
Je kon er op wachten, Nathalie als Tina Turner.
roflquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die tante van Will in The Fresh Prince Of Bell Air?
Nu nog een CD met John Legend repertoire en ik koop hem. Die CD dan, hequote:
Hij deed aan American Idol 4 of 5 mee, was m'n favoriet vooral na zijn briljante Bohemian Rhapsody maar daarna ging het 'downhill'. Volgens mij is hij 6e geworden en nu treedt hij wel eens op op bingo-avonden en op lingerie-afdelingen van warenhuizen in middle America. Ik zou willen dat ik loog, maar 't is echt zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik ken hem helemaal niet, heeft met Idols meegedaan zo te zien. Is ie goed?
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:19 schreef Karina het volgende:
Je kon er op wachten, Nathalie als Tina Turner.
eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:20 schreef Treezz het volgende:
ik hoop stiekem dat charlene eruit gaat, ze is goed!!, ik mag d'r wel, maar ze een b'tje.. saai
Joh, hij heeft die zeven hoerenstemmen niet nodig. Gewoon meteen dat nekschotquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon effe uitmelken met de Nigystemmen en daarna het bekende nekschot.
Type floortjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:20 schreef Treezz het volgende:
ik hoop stiekem dat charlene eruit gaat, ze is goed!!, ik mag d'r wel, maar ze een b'tje.. saai
hij heeft een myspacequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij deed aan American Idol 4 of 5 mee, was m'n favoriet vooral na zijn briljante Bohemian Rhapsody maar daarna ging het 'downhill'. Volgens mij is hij 6e geworden en nu treedt hij wel eens op op bingo-avonden en op lingerie-afdelingen van warenhuizen in middle America. Ik zou willen dat ik loog, maar 't is echt zo.
Me tooquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:22 schreef Promiss het volgende:
Ben benieuwd wat Nath. er van maakt. Tina is wel erg voorspelbaar maar verwacht dat t goed gaat worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |