zijn die kleren nu gescheurd na dat zitje?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:43 schreef Karina het volgende:
Die kleren kunnen ECHT niet.
Geweldig juist.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:43 schreef Karina het volgende:
Die kleren kunnen ECHT niet.
Nigelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, dit had ik echt niet verwacht! Ik dacht echt dat ze zich zou overschreeuwen.
Wat mij betreft finale Nigel-Nathalie.
misschien moet je je voet van de kat afhalenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:44 schreef W-A het volgende:
Niet om aan te horen, kattengejank.
Dan krijg je dus dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Geef die mensen een groter huis!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
misschien moet je je voet van de kat afhalen
Nikki is niet mijn type, Charlene is saai en Pauline is eruit gestemd. Dan blijven er nog maar twee over hequote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Tot nu toe:
1. Nathalie
2. Nikki
3. Charlene
4. Nigel
Ja maar wacht even tot ze zometeen Tina Turner gaat zingen, dan lijkt het weer op Tina Turnerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef J-net het volgende:
Geweldig gezongen, maar wel een beetje Soundmixniveau want die stemmen lijken enorm op elkaar van haar en Bassey dat is wel jammer en niet echt iets heel eigens van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |