Ze is altijd zo trots op woorden met twee lettergrepenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
hoevaak zegt ze wel niet "SUPERKOEL" ?
Ik zet er 100 in op dat die met een gebroken neus thuis komtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik wed bij deze even 100 cp dat Brian morgen gaat winnen
Lieke verandert wel vaker van standpunt. Vandaag is ze samen met Natasja gezellig op bezoek geweest bij Delquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke heeft Natasia ook gezien ?
Of was Lieke alleen bij het etentje,
Lieke wilde Natasia en Huub nooit meer zien na DGK.
Ik doe mee maar ik denk niet dat hij ongeschonden uit de strijd komt, dat zou wel heel erg vreemd zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik wed bij deze even 100 cp dat Brian morgen gaat winnen
Aman regelt de hele boel daar..zoveel is me langzamerhand wel duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Amanda dat ze het wel kan regelen dat Zeur weer gastspeler kan worden......tsja.
idd, dat is wel duidelijk. En ze legt ook zo lekker vaak de nadruk op dat ze maar 5 minuten heeft gestreamdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Erg ongeloofwaardig verhaal dat Amanda 10 minuten heeft gestreamd en dan nèt precies het belangrijkste heeft meegekregen....
Die Conjo familie heeft alles gewoon doorgespeelt.
ik denk dat ze 5 minuten gestreamd heeft en de rest gehoord van degenen die op haar jaardag waren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
Brian laat zij para brotha broek zien en zegt tegen Amanda dat hij die bijna de hele dag heeft aangehad.
Amanda: Supermooi schatje, ik heb maar 5 minuten gestreamd daarom heb ik heb ik 'm niet gezien.
Mijn conclusie and correct me if I'm wrong: Amanda heeft veel gestreamd of heeft de info van het hokje.
En zo kotselijk, wat een vreselijke mensen.quote:
Nee, en d'r neef spreekt alleen maar poep .... Tuig van de richel, niets meer of minderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef STAP01 het volgende:
De zus van die rus zegt echt werkelijk niets he.
DGK-Tegengas zei het al: Wat een verschil tussen de streams.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen boven: er wordt gezellig gekeuveld over het eten dat ze aan het klaar maken zijn, en er hangt een ontspannen sfeer in de keuken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:46 schreef Marieke_B het volgende:
Slene zegt dat als Brian en Aman winnen dat ze dan in ieder geval met stijl winnen.
Goeie zetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, de rest blijft gewoon zitten eten
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
Eric, Jaap Claire en Huub zijn gewoon schoften. Huub zegt net...ja daag denk je da tik van tafel ga voor een gast speler..... moeten ze zometeen ook bij het afscheit van Eric doen.
Precies, daar gaat de zender van die snol al ........ komop FEBO, jullie kunnen hetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef STAP01 het volgende:
Ze willen zo snel mogelijk onder de dekens om alle informatie te bespreken!
Was het maar zo'n feest! Dat zijn de grootste klojo'squote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, daar gaat de zender van die snol al ........ komop FEBO, jullie kunnen het
Yep, here we go. Amanda gaf het net al aan, ze wil vanalles vertellen maar niet on stream.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef STAP01 het volgende:
zo ze zijn nu bezig om de microfoons te ontwijken!
Ik ging al aan mezelf twijfelenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
ahhhnee, issie der echt aan het vingeren?
Ik snap nog steeds niet, dat de FEBO met niets beters kan komen, dan met ditquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
Wat is dat toch voor onzin, die Russen die de halve dag op dat bed bivakkeren.
dat kussen MOET een paar minuten stevig aangedrukt wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
Stil liggen met een kussen voor je gezicht in de hoop dat de camera de interesse verliest.
Ach, een kinderhand (die van Brian en Amanda) is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet, dat de FEBO met niets beters kan komen, dan met dit
nep-aristocratische pauper-trash .... etiquette, ja geloof het zelf, stelletje sukkels
Aan het voelen of ze echt ongesteld is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Leek er wel ff op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Daarnet kwam er een close-up, toen lag zij stil met haar ogen dicht, en toen zag je haar heen en weer gaan.quote:
Moet ie eens aan zijn vingers ruiken..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Rat: Ik ruik alcohol, goh.![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik schaam me haast dat ik het weet. Maar gisteren zei ze tegen hem. Skattie ik heb de pil toch maar weer geslikt, want ik wil morgen niet ongesteld zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Leek er wel ff op.
Die hand zat wel in die richting en Amanda reageerde er op....terwijl ze d'r ogen dicht had "schatje".
Ook zat er wat beweging in het dekbed. Maar misschien wreef hij alleen wat over d'r buik. Lijkt me waarschijnlijker, zeker omdat ze net aan geeft dat ze ongesteld is en buikpijn heeft.
Fish for dinner???quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ie eens aan zijn vingers ruiken..
owkeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarnet kwam er een close-up, toen lag zij stil met haar ogen dicht, en toen zag je haar heen en weer gaan.
Tenzij ze een vibrerend bed hebben, wordt ze door een kracht buiten haar zelf ritmisch op en neer bewogen.
Klopt, heb het ook gehoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik schaam me haast dat ik het weet. Maar gisteren zei ze tegen hem. Skattie ik heb de pil toch maar weer geslikt, want ik wil morgen niet ongesteld zijn
Gaat ze dreigen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Amanda over vanavond: Dat wordt knokken.
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ie eens aan zijn vingers ruiken..
Ze zei net dat ze vandaag haar eerste dag ongesteldheid had, en hevige buikpijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik schaam me haast dat ik het weet. Maar gisteren zei ze tegen hem. Skattie ik heb de pil toch maar weer geslikt, want ik wil morgen niet ongesteld zijn
En Jaap kan mooi op dat kussen plaats nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat kussen MOET een paar minuten stevig aangedrukt worden
Ohhhquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt, heb het ook gehoord.
Maar ze zegt net dat ze ongesteld is geworden vandaag en dus buikpijn heeft.
Ja, hij zit zich heerlijk op te fokken, gaat een mooie stream nacht wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Brian is niet blij.
Juist, hij wordt al para bij de gedachte, me likequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het feit dat Rat zich nu al para maakt over vannacht is al een eerste stap in de goede richting.
Chips op schoot, glaasje wijn voor mijn neus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hij zit zich heerlijk op te fokken, gaat een mooie stream nacht worden
Ik hoop het wel maar ik durf het bijna niet te geloven. Ik denk dat ze Brian nog wel in bescherming gaan nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wordt een latertje idd!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen muziek kunnen draaien he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Brian wil met Amanda naar de Chill, Raspoetin neemt alvast plaats. Dat zal vast de bedoeling niet zijn van Brian.
Nope, Lieke en de zwarte heks waren beide aanwezig op het knalfuifje in het huis van Kenneth.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:17 schreef Disana het volgende:
Oh, dus Natasia was niet bij het eten en Lieke wel. Kan dus zijn dat die twee elkaar hebben gemist.
hebben ze iets in de koffiedrab geschreven?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef diedirk het volgende:
Huub krijgt weer eens info van achter bij de buren? !
Wat is dat toch elke keer een ongelijke strijd.
krijgt hij weer een goeie snuif coke en krijgtr alle ideeen toegespeeld
Echt een familieweerzien ook he: Melissa, Ricardo, Lieke, Quintin, Natasia, Nadia... ze heeft haar 8 uur goed besteed.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Lieke en de zwarte heks waren beide aanwezig op het knalfuifje in het huis van Kenneth.
Wil je onze huistrol niet zo hard confronteren met de werkelijkheidquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
hebben ze iets in de koffiedrab geschreven?
Hij staat namelijk koffie in te schenken
Voor die lui had ze de Kooi niet uit gehoeven, behalve Natasia dan..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een familieweerzien ook he: Melissa, Ricardo, Lieke, Quintin, Natasia, Nadia... ze heeft haar 8 uur goed besteed.
Ik probeer me er een voorstelling van te maken maar het lukt me echt niet, de combinatie Lieke en Natasja.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een familieweerzien ook he: Melissa, Ricardo, Lieke, Quintin, Natasia, Nadia... ze heeft haar 8 uur goed besteed.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef pullup het volgende:
Wil je onze huistrol niet zo hard confronteren met de werkelijkheidHet is haast onbeleefd
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
hebben ze iets in de koffiedrab geschreven?
Hij staat namelijk koffie in te schenken
Helemaal in de lijn der verwachtingenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:28 schreef STAP01 het volgende:
Zelfs de moeder van Nadia was er! FOCKING HELL! Dr eigen moeder was er dus echt waar niet! Tis echt bijna niet te geloven!
tuurlijk was mannies moeder erquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:28 schreef STAP01 het volgende:
Zelfs de moeder van Nadia was er! FOCKING HELL! Dr eigen moeder was er dus echt waar niet! Tis echt bijna niet te geloven!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Wil je onze huistrol niet zo hard confronteren met de werkelijkheidHet is haast onbeleefd
Ze denkt vast dat het dat harde spul is dat kan gaan roestenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef STAP01 het volgende:
Huh! Amanda heeft een nieuw woord geleerd?! Mentaal! Zou ze weten wat het precies betekent?
waarschijnlijk denkt Amanda: 'mannentaal 'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef STAP01 het volgende:
Huh! Amanda heeft een nieuw woord geleerd?! Mentaal! Zou ze weten wat het precies betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |