En Jaap kan mooi op dat kussen plaats nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat kussen MOET een paar minuten stevig aangedrukt worden
Ohhhquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt, heb het ook gehoord.
Maar ze zegt net dat ze ongesteld is geworden vandaag en dus buikpijn heeft.
Ja, hij zit zich heerlijk op te fokken, gaat een mooie stream nacht wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Brian is niet blij.
Juist, hij wordt al para bij de gedachte, me likequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het feit dat Rat zich nu al para maakt over vannacht is al een eerste stap in de goede richting.
Chips op schoot, glaasje wijn voor mijn neus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hij zit zich heerlijk op te fokken, gaat een mooie stream nacht worden
Ik hoop het wel maar ik durf het bijna niet te geloven. Ik denk dat ze Brian nog wel in bescherming gaan nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wordt een latertje idd!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen muziek kunnen draaien he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Brian wil met Amanda naar de Chill, Raspoetin neemt alvast plaats. Dat zal vast de bedoeling niet zijn van Brian.
Nope, Lieke en de zwarte heks waren beide aanwezig op het knalfuifje in het huis van Kenneth.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:17 schreef Disana het volgende:
Oh, dus Natasia was niet bij het eten en Lieke wel. Kan dus zijn dat die twee elkaar hebben gemist.
hebben ze iets in de koffiedrab geschreven?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef diedirk het volgende:
Huub krijgt weer eens info van achter bij de buren? !
Wat is dat toch elke keer een ongelijke strijd.
krijgt hij weer een goeie snuif coke en krijgtr alle ideeen toegespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |