Precies, daar gaat de zender van die snol al ........ komop FEBO, jullie kunnen hetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef STAP01 het volgende:
Ze willen zo snel mogelijk onder de dekens om alle informatie te bespreken!
Was het maar zo'n feest! Dat zijn de grootste klojo'squote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, daar gaat de zender van die snol al ........ komop FEBO, jullie kunnen het
Yep, here we go. Amanda gaf het net al aan, ze wil vanalles vertellen maar niet on stream.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef STAP01 het volgende:
zo ze zijn nu bezig om de microfoons te ontwijken!
Ik ging al aan mezelf twijfelenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
ahhhnee, issie der echt aan het vingeren?
Ik snap nog steeds niet, dat de FEBO met niets beters kan komen, dan met ditquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
Wat is dat toch voor onzin, die Russen die de halve dag op dat bed bivakkeren.
dat kussen MOET een paar minuten stevig aangedrukt wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
Stil liggen met een kussen voor je gezicht in de hoop dat de camera de interesse verliest.
Ach, een kinderhand (die van Brian en Amanda) is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet, dat de FEBO met niets beters kan komen, dan met dit
nep-aristocratische pauper-trash .... etiquette, ja geloof het zelf, stelletje sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |