Dat vraag ik me ook wel af eigenlijk. Maar misschien is Maaroufi beter op de plek waar El Ahmadi speelt.quote:
Zolang ze maar winnen vind ik het eigenlijk helemaal niet zo erg met wie ze waar spelen. Desnoods zetten ze Boschker linksbuiten. Als ze maar winnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af eigenlijk. Maar misschien is Maaroufi beter op de plek waar El Ahmadi speelt.
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel roldequote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef Dos37 het volgende:
of verlies, Roda uit is traditioneel lastig.
Ook vandaag viel de nederlaag te wijten aan blunders, zo las ik op o.a. Vi.nl. Jammer, maar helaas. Volgende week tegen AZ maar knallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel rolde
Je bedoeld de wedstrijd waarin ons behoud in Eredivisie (zonder nacompetitie of rechtstreekse degradatie) werd veiliggesteld?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel rolde
viel nog wel mee vond ik. denneboom verspeelde dom de bal, net als braafheid bij de 1-0quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef DarkShine het volgende:
Maar Boschker![]()
Wat is die slecht in vergelijking met een paar jaar terug, vooral de 2-0 was een flater die men nog niet op een flater dvd durft te zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |