Geen broekzakmateriaal dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:05 schreef noekje het volgende:
Die is dus echt enorm. Dat is meer voor het knikkeren met de vuist.
Tenzij je gaat voor een Rene Froger kruis, dan kun je er nog wel een Natasja mee scoren bij het knikkerputje.quote:
toch wel...formaat pingpong bal denk ik...en meestal had je er toch nooit meer dan 2 of 3 bij je...en dat nog slechts als je gewonnen had.quote:
Nu ben ik toch benieuwd naar Rene's kruis...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Tenzij je gaat voor een Rene Froger kruis, dan kun je er nog wel een Natasja mee scoren bij het knikkerputje.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
Tenzij je gaat voor een Rene Froger kruis, dan kun je er nog wel een Natasja mee scoren bij het knikkerputje.
Alsof daar een ontkomen aan is. Er was een tijd dat ik met mijn ogen dicht een karretje bij de C1000 greep omdat ik anders recht in zijn kruis keek. Ook op tv, dan is zijn kruis ontzettend in your face. Voel me altijd vies en gebruikt als hij weer op tv is zoals gisteravond bij de Lama's.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd naar Rene's kruis...![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof daar een ontkomen aan is. Er was een tijd dat ik met mijn ogen dicht een karretje bij de C1000 greep omdat ik anders recht in zijn kruis keek. Ook op tv, dan is zijn kruis ontzettend in your face. Voel me altijd vies en gebruikt als hij weer op tv is zoals gisteravond bij de Lama's.
We hebben Cali al weggepest hoor, no need to talk about football.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef Jappie het volgende:
Zo...ff koffie pakken en dan kijken hoe Willem II de eredivisie weer spannend gaat maken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef Jappie het volgende:
Zo...ff koffie pakken en dan kijken hoe Willem II de eredivisie weer spannend gaat maken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben Cali al weggepest hoor, no need to talk about football.
Dat was wel een geslaagde actie ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben Cali al weggepest hoor, no need to talk about football.
Een bal is altijd aangeschoten, gaat er om of je er voordeel uit haalt.quote:
...wild!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een bal is altijd aangeschoten, gaat er om of je er voordeel uit haalt.
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
GATVERDAMME!![]()
René Froger.. Puh-lease
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:
Heb er in ieder geval genoeg kont voorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
Dansje?
http://nl.youtube.com/watch?v=xwTkwyBa__U
Het kan vast nog erger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
HEY Litha!quote:
Hoi buufje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
HEY Litha!![]()
![]()
Daar twijfel ik niet aan![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buufje.![]()
Die eerste comment op dat Frogernummer:
ben een franstalige huisvrouw maar begrijp wel heel goed nederlands en dit vindt ik een prachtig lied fantastisch goed
Hij zingt toch in het engels?
Mwah, ik vind hem niet echt slecht zingen. Gerard Joling hoor ik dan nog minder graag.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo goed had ik niet gekeken...
Geeft wel ongeveer het niveau aan van de gemiddelde Frogerfan ben ik bang...
Wanneer ga jij nou eens zingenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet echt slecht zingen. Gerard Joling hoor ik dan nog minder graag.
Daar noem je er een.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet echt slecht zingen. Gerard Joling hoor ik dan nog minder graag.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Copycat het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bNYi6W3v0io
Hey Soury!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
N'avond gezellig hier ..Was net bij me zussie en had dit op d'r mp3 Lekker nummer ..
http://www.youtube.com/watch?v=0tlU-1u1JC8
Had het al vaker gehoor maar wist niet van wie het was.. Tja daar ben je dan zussen voor he? Die troela wist het welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Soury!![]()
![]()
absoluut een lekker nummer!
Peteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Besaid is okay oleeeeee oleeeeeeeeee![]()
![]()
Slecht, hopelijk met jou beter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Hoe is het?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slecht, hopelijk met jou beter.
Maar ik ben ff friet halen, anders haal ik de uitslag van Idols niet.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een lekkere versie van nobody's wife KZ!![]()
WAAR ????quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slecht, hopelijk met jou beter.
Maar ik ben ff friet halen, anders haal ik de uitslag van Idols niet.![]()
quote:
quote:
Ja, normaal zet een iemand : dank aan smilie van kz in een sig of zo, maar PEETquote:
CaLLLI kcomm Je Nog TeruG ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:54 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dat was wel een geslaagde actie ja!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen...
quote:
Hey! buurvrouwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen...
Gaan we dan samen huiswerk maken op mijn kamer?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je wiskunde ?
Zucht![]()
Zo GEIL![]()
Ik had een 10, zal ik je helpen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
alleen als je met kleine letters schrijft
NEE !!!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gaan we dan samen huiswerk maken op mijn kamer?![]()
quote:
wanneer kwam je nou schoonmaken?quote:
Morgen om 10 uur sta ik voor je deurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wanneer kwam je nou schoonmaken?
wat ben jij streng zeg.quote:
Oepsquote:
Jij + ik = Wijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeps![]()
Joh !
A kwadraat is B kwadraat = C kwadraat![]()
Meer heb ik niet in de aanbieding![]()
![]()
![]()
En bedankt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=klazBglS93Y
En dan nog is het niet goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeps![]()
Joh !
A kwadraat is B kwadraat = C kwadraat![]()
Meer heb ik niet in de aanbieding![]()
![]()
![]()
Weet je, weet je, weet jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=klazBglS93Y
Vrouwen deden vroeger de huishoudschoolquote:
ah, verklaart een hoopquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwen deden vroeger de huishoudschool
Tering, da's wel erg vroeg...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen om 10 uur sta ik voor je deur
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tering, da's wel erg vroeg...
FF wakker worden lieve blauwequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwen deden vroeger de huishoudschool
JAquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben niet minderjarig![]()
Loop ik hier nu een blauwtje?
het is morgen zondag hè...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
Sjemig, Pytagoorasquote:
Het is weer onnavolgbaar, om maar eens een understatement te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF wakker worden lieve blauwe![]()
Jij bent jij
Ik ben ik
Wij samen op FOK!
is een geschenk
Maar een = samen
kan puur online, zichtbaar voor een allen![]()
Daar ik niet met ( virtuele) lekkertjes ga die minder jarig zijn en mij prive bevlekken![]()
ps. Was ik maar 18 en ongebonden
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar toch heerlijk dat alle kuikens weer op het nest zijn...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar toch heerlijk dat alle kuikens weer op het nest zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |