Geen broekzakmateriaal dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:05 schreef noekje het volgende:
Die is dus echt enorm. Dat is meer voor het knikkeren met de vuist.
Tenzij je gaat voor een Rene Froger kruis, dan kun je er nog wel een Natasja mee scoren bij het knikkerputje.quote:
toch wel...formaat pingpong bal denk ik...en meestal had je er toch nooit meer dan 2 of 3 bij je...en dat nog slechts als je gewonnen had.quote:
Nu ben ik toch benieuwd naar Rene's kruis...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Tenzij je gaat voor een Rene Froger kruis, dan kun je er nog wel een Natasja mee scoren bij het knikkerputje.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
Tenzij je gaat voor een Rene Froger kruis, dan kun je er nog wel een Natasja mee scoren bij het knikkerputje.
Alsof daar een ontkomen aan is. Er was een tijd dat ik met mijn ogen dicht een karretje bij de C1000 greep omdat ik anders recht in zijn kruis keek. Ook op tv, dan is zijn kruis ontzettend in your face. Voel me altijd vies en gebruikt als hij weer op tv is zoals gisteravond bij de Lama's.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd naar Rene's kruis...![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof daar een ontkomen aan is. Er was een tijd dat ik met mijn ogen dicht een karretje bij de C1000 greep omdat ik anders recht in zijn kruis keek. Ook op tv, dan is zijn kruis ontzettend in your face. Voel me altijd vies en gebruikt als hij weer op tv is zoals gisteravond bij de Lama's.
We hebben Cali al weggepest hoor, no need to talk about football.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef Jappie het volgende:
Zo...ff koffie pakken en dan kijken hoe Willem II de eredivisie weer spannend gaat maken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef Jappie het volgende:
Zo...ff koffie pakken en dan kijken hoe Willem II de eredivisie weer spannend gaat maken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben Cali al weggepest hoor, no need to talk about football.
Dat was wel een geslaagde actie ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben Cali al weggepest hoor, no need to talk about football.
Een bal is altijd aangeschoten, gaat er om of je er voordeel uit haalt.quote:
...wild!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een bal is altijd aangeschoten, gaat er om of je er voordeel uit haalt.
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
GATVERDAMME!![]()
René Froger.. Puh-lease
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:
Heb er in ieder geval genoeg kont voorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
Dansje?
http://nl.youtube.com/watch?v=xwTkwyBa__U
Het kan vast nog erger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
HEY Litha!quote:
Hoi buufje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
HEY Litha!![]()
![]()
Daar twijfel ik niet aan![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buufje.![]()
Die eerste comment op dat Frogernummer:
ben een franstalige huisvrouw maar begrijp wel heel goed nederlands en dit vindt ik een prachtig lied fantastisch goed
Hij zingt toch in het engels?
Mwah, ik vind hem niet echt slecht zingen. Gerard Joling hoor ik dan nog minder graag.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo goed had ik niet gekeken...
Geeft wel ongeveer het niveau aan van de gemiddelde Frogerfan ben ik bang...
Wanneer ga jij nou eens zingenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet echt slecht zingen. Gerard Joling hoor ik dan nog minder graag.
Daar noem je er een.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet echt slecht zingen. Gerard Joling hoor ik dan nog minder graag.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Copycat het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bNYi6W3v0io
Hey Soury!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
N'avond gezellig hier ..Was net bij me zussie en had dit op d'r mp3 Lekker nummer ..
http://www.youtube.com/watch?v=0tlU-1u1JC8
Had het al vaker gehoor maar wist niet van wie het was.. Tja daar ben je dan zussen voor he? Die troela wist het welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Soury!![]()
![]()
absoluut een lekker nummer!
Peteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Besaid is okay oleeeeee oleeeeeeeeee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |