Neh....geen trek.. ..but thnx anyway.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bier iemandddd?
Dat het beyond hilarisch is.quote:
quote:Maar anders dan dat......glad you do mop...![]()
...had het alleen al zo'n tijd niet gezien dat ik begon te twijfelen.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef Calimero_31 het volgende:
JIj weet heus wel dat ik bij de buren meer dan genoeg normale posts heb geplaatst.![]()
Behalve in de voetbaltopics, dat weiger ik echt categorisch!
Okeeequote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh....geen trek.. ..but thnx anyway.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?![]()
De laatste keer dat ik keek werd er gemiddeld 1x per week iets gepost...
Kun jij ze niet ontslaan ofzo, daar ben je toch zo goed in?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef Calimero_31 het volgende:
Nee, de bejaarden hebben daar definitief de macht gegrepen.
Uhuhquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dat het beyond hilarisch is.![]()
[..]
JIj weet heus wel dat ik bij de buren meer dan genoeg normale posts heb geplaatst.![]()
Behalve in de voetbaltopics, dat weiger ik echt categorisch!
Nope...kunnen we Manu uitlachen dan ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef APK het volgende:
Zit je trouwens naar ManU-Liverpool te kijken Jaapie?
Outplacement lijkt me meer van toepassing, maar ik heb mijn admin aspiraties opgegeven nu ik van dichtbij heb gezien wat het met mensen doet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij ze niet ontslaan ofzo, daar ben je toch zo goed in?
Neuh, leek mij leuk om samen even een flinke boom over voetbal op te steken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:27 schreef Jappie het volgende:
Nope...kunnen we Manu uitlachen dan ?
Je kent Yvonne buiten het forum om ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Outplacement lijkt me meer van toepassing, maar ik heb mijn admin aspiraties opgegeven nu ik van dichtbij heb gezien wat het met mensen doet.
Van dichtbij?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Calimero_31 het volgende:
Outplacement lijkt me meer van toepassing, maar ik heb mijn admin aspiraties opgegeven nu ik van dichtbij heb gezien wat het met mensen doet.
Niks ontgaat jou ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kent Yvonne buiten het forum om ?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, leek mij leuk om samen even een flinke boom over voetbal op te steken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Van dichtbij?
Ben je Gert aan het stalken?
Lijkt mij trouwens een teringsaaie job om Gert te stalken.quote:
Ze heeft iid wel stijl ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef Jappie het volgende:
Ik word soft als ik Cali zie binnenwandelen en mis tevens levensgrote voorzetten dat het een lieve lust is.
Negeer die man!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Djeez..ik ben echt moe denk ik![]()
Ik word soft als ik Cali zie binnenwandelen en mis tevens levensgrote voorzetten dat het een lieve lust is.
qua voorspelbaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij trouwens een teringsaaie job om Gert te stalken.
Ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah toe....mag ik met um buitenspelen...hij zegt net nog dat ie van je houd?
Ik kan er niet mee lachen hoor...quote:
Zag jij een vraagteken aan het einde van de zinquote:
Uhuh...heb jij nooit geknikkerd ? ...Zo'n keizersbonk is een hele grote bonk....die is 10 keer zo veel waard als een gewone bonk en een gewone bonk is al goed voor 100 eentjes..quote:
Wij noemden die grote knikkers altijd 'Bakkers'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef Jappie het volgende:
Uhuh...heb jij nooit geknikkerd ? ...Zo'n keizersbonk is een hele grote bonk....die is 10 keer zo veel waard als een gewone bonk en een gewone bonk is al goed voor 100 eentjes..![]()
Neuh...kijk maar...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Wij noemden die grote knikkers altijd 'Bakkers'![]()
Of is een bonk een speltechnische manoeuvre?
Wij noemden ze bolkers.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Een bonk noemden wij anders, volgens mij. Een huh huh ... (bolder of zo?)
Oh jee, daar ga ik weer.
En dan had je ook katjang (?) knikkers.
Knikkeren was cool!
Verneuk de lay out effe.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:58 schreef Copycat het volgende:
Bolders en Katjoek!
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fq%3Dknikkeren+bolders%26sourceid%3Dnavclient-ff%26ie%3DUTF-8%26rlz%3D1B3GGGL_nlNL255NL255&url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/speelgoed-buitenspeelgoed/147048993-350-knikkers-bolders-grote-katjoekbolders.html%3Fxref%3D1
Koop een betere lay out!quote:
Die is dus echt enorm. Dat is meer voor het knikkeren met de vuist.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:04 schreef APK het volgende:
Maar euh, zo'n megabonk...
Is dat een soort Glazen voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |