Neh....geen trek.. ..but thnx anyway.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bier iemandddd?
Dat het beyond hilarisch is.quote:
quote:Maar anders dan dat......glad you do mop...![]()
...had het alleen al zo'n tijd niet gezien dat ik begon te twijfelen.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef Calimero_31 het volgende:
JIj weet heus wel dat ik bij de buren meer dan genoeg normale posts heb geplaatst.![]()
Behalve in de voetbaltopics, dat weiger ik echt categorisch!
Okeeequote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh....geen trek.. ..but thnx anyway.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?![]()
De laatste keer dat ik keek werd er gemiddeld 1x per week iets gepost...
Kun jij ze niet ontslaan ofzo, daar ben je toch zo goed in?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef Calimero_31 het volgende:
Nee, de bejaarden hebben daar definitief de macht gegrepen.
Uhuhquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dat het beyond hilarisch is.![]()
[..]
JIj weet heus wel dat ik bij de buren meer dan genoeg normale posts heb geplaatst.![]()
Behalve in de voetbaltopics, dat weiger ik echt categorisch!
Nope...kunnen we Manu uitlachen dan ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef APK het volgende:
Zit je trouwens naar ManU-Liverpool te kijken Jaapie?
Outplacement lijkt me meer van toepassing, maar ik heb mijn admin aspiraties opgegeven nu ik van dichtbij heb gezien wat het met mensen doet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij ze niet ontslaan ofzo, daar ben je toch zo goed in?
Neuh, leek mij leuk om samen even een flinke boom over voetbal op te steken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:27 schreef Jappie het volgende:
Nope...kunnen we Manu uitlachen dan ?
Je kent Yvonne buiten het forum om ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Outplacement lijkt me meer van toepassing, maar ik heb mijn admin aspiraties opgegeven nu ik van dichtbij heb gezien wat het met mensen doet.
Van dichtbij?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Calimero_31 het volgende:
Outplacement lijkt me meer van toepassing, maar ik heb mijn admin aspiraties opgegeven nu ik van dichtbij heb gezien wat het met mensen doet.
Niks ontgaat jou ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kent Yvonne buiten het forum om ?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, leek mij leuk om samen even een flinke boom over voetbal op te steken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Van dichtbij?
Ben je Gert aan het stalken?
Lijkt mij trouwens een teringsaaie job om Gert te stalken.quote:
Ze heeft iid wel stijl ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef Jappie het volgende:
Ik word soft als ik Cali zie binnenwandelen en mis tevens levensgrote voorzetten dat het een lieve lust is.
Negeer die man!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Djeez..ik ben echt moe denk ik![]()
Ik word soft als ik Cali zie binnenwandelen en mis tevens levensgrote voorzetten dat het een lieve lust is.
qua voorspelbaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij trouwens een teringsaaie job om Gert te stalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |