Streng hoor.quote:
Tis meer onkundequote:
O dear.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis meer onkunde![]()
Ik kan er niet mee omgaan
Is dit een verkapt SC topique?quote:
Als je geen kwaliteitstopic meer kan herkennen blijf dan gewoon in het rek staanquote:
Ja !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is dit een verkapt SC topique?
Niet zolang die kutpuber van mij ook regelmatig de muziek doet... hoewel hij wel een brede muzieksmaak heeft en er vast af en toe een Boudewijn de Groot doorheen gooit...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even en ze zitten er kruidenthee nippend naar Bach te luisteren.
Het juiste nummertje is ook weer een probleem??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja !
Ik sluit net de andere.
Zal het wat minder verkapt maken, om allerlei vervelende verwarring te voorkomen.
Ja baasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je geen kwaliteitstopic meer kan herkennen blijf dan gewoon in het rek staan![]()
Rooibosquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zolang die kutpuber van mij ook regelmatig de muziek doet... hoewel hij wel een brede muzieksmaak heeft en er vast af en toe een Boudewijn de Groot doorheen gooit...
Die kruidenthee is de bloody limit, als dat gebeurt dan vraag ik een omgangsverbod voor m'n moeder aan, want van mij zal hij dat niet hebben
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het juiste nummertje is ook weer een probleem??![]()
Het moet # 604 zijn
Grutjes!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het juiste nummertje is ook weer een probleem??![]()
Het moet # 604 zijn
Mij een beetje voor fietsenmaker uitschelden ook nogquote:
Ik heb de rugnummers allemaal opgeschrevenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef Lobasca het volgende:
hEERLIJK DAT COMMENTAARfIETS, NOTEER JE HET?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij een beetje voor fietsenmaker uitschelden ook nog
Veredelde WC eendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij een beetje voor fietsenmaker uitschelden ook nog
iK msn JE NOG WEL OVER DE DETAILS..onder wiskundequote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb de rugnummers allemaal opgeschreven
Wij van PC eend adviseren PC eendquote:
Maandag heb ik weer wiskundequote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iK msn JE NOG WEL OVER DE DETAILS..onder wiskunde![]()
Ja euh sorryquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kolere Eend, want ben jij een heerlijke droogkloot![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij van PC eend adviseren PC eend
You be'll minequote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maandag heb ik weer wiskunde[ afbeelding ]
Je bent van harte welkom!quote:
Maritni mixen??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:38 schreef Yavido het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
* Yavido zit aan de Martini colaOf is dit een Huub drankje
Hoe oud denk je dat ik ben danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom!Leef je uit, maar doe je niet jonger of ouder voor dan dat je bent, schept nogal verwarring! vooral bij de poster zelf, die moet zich in allerlei onmogelijke bochten wringen
![]()
Yavidoo! Fresh blood!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom!Leef je uit, maar doe je niet jonger of ouder voor dan dat je bent, schept nogal verwarring! vooral bij de poster zelf, die moet zich in allerlei onmogelijke bochten wringen
![]()
Yavidoo! Fresh blood!
Dropshotquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:38 schreef Yavido het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
* Yavido zit aan de Martini colaOf is dit een Huub drankje
Je bent helemaal geen wijf man, wat kan mij dat rottenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef Yavido het volgende:
Ofnee, laat ik de vraag dan zo stellenBriantilliaans Hoe oud kom ik over
Ik niet, he b er nooit om gelogenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen vanwegen je leeftijd
Ik denk dat je jong genoeg bent om mijn zoon te kunnen zijn, of iig bijnaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben danen lurken is van alle leeftijden
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet, he b er nooit om gelogenIemand anders wel. en wilde mij van allerlei dingen beschuldigen, gelukkig had Kurt haar op tijd door! FF serieus, tegen mij letterlijk zeggen en posten dat je over de 50 bent, hoe ziek ben je dan
Tja dit houdt nooit meer opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus... het was gezellig maar het gezeik begint weer......... is Gert naar bed ofzo??
Ik ben er iig weg van...... toedeledokie
En dan niet meer fokken zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar ff recappituleren.. Blurk zegt tegen mij da<t ze 56 is, en tegen een mannelijke user 26, dat zet te denken. des te meer dat zij mij met foto´s en PM´S meende te moeten overtuigen..en daarna de ´man´ in kwestie wil overtuigen van mijn ´gekte´ .Get a life!
Echt wel. mijn lappie leeft nogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef PC eend het volgende:
Ik mag wel flink doordrinken, dit haal ik nooit meer in
Bodyshots zijn voor mij duidelijk de grensquote:
She said..I don´t carequote:
Nu al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus... het was gezellig maar het gezeik begint weer......... is Gert naar bed ofzo??
Wacht ff ik gooi er nog ff snel 1 achteroverquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
She said..I don´t careMaar imo ben je pas een wijf als je je fouten durft toe te geven. En niet de zielige soul loopt uit te hangen, na de leugens die je zelf verspreidt hebt
Kut.... een vlek op de muurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht ff ik gooi er nog ff snel 1 achterover
Wat wil en moet je nou? Denk je nou echt dat het me boeit ..Zal ff niet voor andere spreken. Blurk is een lieve en leuke user.. Zoals velen hier .. Wat kan mij de leeftijd nou verotten. Lekker belangrijk Plus dit is oud nieuws (bijna zo oud als ik zelf ben) Tief es op met je gezeik .. En je kut posts .......Jij bent geen leuke user ondanks dat je prachtig mooi, jong en super geil bent ..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar ff recappituleren.. Blurk zegt tegen mij da<t ze 56 is, en tegen een mannelijke user 26, dat zet te denken. des te meer dat zij mij met foto´s en PM´S meende te moeten overtuigen..en daarna de ´man´ in kwestie wil overtuigen van mijn ´gekte´ .Get a life!
Gert wacht op mij.. wie op jouquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
Dat komt mooi uit, ik ben al jaren 34quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
EENDF IK HEB JOUW LIEF!caplocks for te win
Ik wou maar even zeggenquote:
Daar wil ik wel een uitzondering voor maken. Beter een kut user, dan een user zonder kutquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent geen leuke user ondanks dat je prachtig mooi, jong en super geil bent ..
Het is natuurlijk wél zo, dat Lobasca een onfris kunstje is geflikt door Blurk. Ik bedoel niet het liegen over de leeftijd, da's niet eens zo erg, maar het suggereren dat Lobásca zou liegen over wat Blurk tegen haar gezegd had, omdat ze jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil en moet je nou? Denk je nou echt dat het me boeit ..Zal ff niet voor andere spreken. Blurk is een lieve en leuke user.. Zoals velen hier .. Wat kan mij de leeftijd nou verotten.
Oh ja ook dat nog !! je helpt een goede sfeer in je uppie compleet in het negatieve.. Moet je nageven errug knap.quote:
Wie? EENDF zeker.quote:
En hij moest andersom.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een uitzondering voor maken. Beter een kut user, dan een user zonder kut![]()
![]()
quote:
Denk niet dat persoonlijke dingen (PM gedoe) iemand iets aan gaat .. Dat zieken/zoeken ze zelf maar uit het gaat me ook over het gedrag wat hier getollereerd word ..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wél zo, dat Lobasca een onfris kunstje is geflikt door Blurk. Ik bedoel niet het liegen over de leeftijd, da's niet eens zo erg, maar het suggereren dat Lobásca zou liegen over wat Blurk tegen haar gezegd had, omdat ze jaloers zou zijn.
En aangezien Blurk vanavond weer even in de SC kwam posten en er naar schatting anderhalve fles dropshot doorheen is, krijgen we dit weer.
En nu is het weer mooi geweest. Lobasca, doe je TT eer aan: kappen.
Ik denk het gaat lekker, ff de boel opstokenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wél zo, dat Lobasca een onfris kunstje is geflikt door Blurk. Ik bedoel niet het liegen over de leeftijd, da's niet eens zo erg, maar het suggereren dat Lobásca zou liegen over wat Blurk tegen haar gezegd had, omdat ze jaloers zou zijn.
En aangezien Blurk vanavond weer even in de SC kwam posten en er naar schatting anderhalve fles dropshot doorheen is, krijgen we dit weer.
En nu is het weer mooi geweest. Lobasca, doe je TT eer aan: kappen.
Zeg jij er anders wat van, naar jou luisteren ze welquote:
Doe eens lief doen tegen Souryquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat moet ji nou met je grote schmoel, liegen is een pré
En niet over het ziekelijke gedrag van Blurk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat persoonlijke dingen (PM gedoe) iemand iets aan gaat .. Dat zieken/zoeken ze zelf maar uit het gaat me ook over het gedrag wat hier getollereerd word ..
Wie dan, Lobasca?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]Nou eh.... ik kruip nu toch echt naast m'n vriendin als je het niet erg vindt. En anders ook.
![]()
Truste all.![]()
Recapituleee. lieve Fietsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens lief doen tegen Soury
Doen ze anders nooit?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg jij er anders wat van, naar jou luisteren ze wel
Wie danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Iemand doet zich hier voor als nieuwe user
Tis een openbaar forum.. En we zijn allemaal niet zo eerlijk als jij.. Bedoel ben in het echt geen muis en ik heet geen Soury. Het was ff goed vertoeven hier weer. Maar ja dat kutgedrag van je maakt het niet makkelijk. We hadden zelfs de strijdbijl erbijn neergelegd. Maar jij pakt het weer op.. Top van jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat moet ji nou met je grote schmoel, liegen is een pré
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Blijkt dat ze loopt te geilen met anderen en verteld dat ze 26 is
Nou weet ik het welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Zij verteld mij dat ze 56 is, ondersteund met foto´s via PM en telefonisch contact
Neem het gemiddelde in deze zaak en dan valt het allemaal wel meequote:
Nee te oudquote:
Nog een paar dropshotjes verwijdert van een banquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ga geen afscheid nemen en je Heintje moment nemen..als je onberoerde kut naar meer verlangt![]()
![]()
Zo zie ik het ook, dat is het triestequote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het is net als een soap, als je er eenmaal inrolt, zit je erin. Ben je eruit, mis je niets.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog een paar dropshotjes verwijdert van een ban
Ik heb toch geen idee waar het over gaat, dus waarom niet laten voor wat het is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, dat is het trieste
Jouw SC is gesloten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee waar het over gaat, dus waarom niet laten voor wat het is.
Ja laten we het daar es over hebbenquote:
Eiieeewww je bent wel kaal zo hoor.. Ff wennenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja laten we het daar es over hebben![]()
Als ik hem was zou ik een flinke rel in FB veroorzaken
Hij heeft nog 3 posts tegoed
Maar ik ben Lobascaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja laten we het daar es over hebben![]()
Als ik hem was zou ik een flinke rel in FB veroorzaken
Hij heeft nog 3 posts tegoed
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:45 schreef FuTilE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yoIjrbQ3KmE
'Onberoerde kutten' van mede users is heel poetisch, iid niks niet buiten de policyquote:
Vuile ramptoeristquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:45 schreef FuTilE het volgende:
Maar in deze heb je geen meningquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Eiieeewww je bent wel kaal zo hoor.. Ff wennen
Heb het 5 seconden vol gehoudenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:45 schreef FuTilE het volgende:
Huh ?quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:50 schreef Lobasca het volgende:
~Dan ben ik voortaan 16!
Spreek NZ er maar op aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Eiieeewww je bent wel kaal zo hoor.. Ff wennen
Best beetje jonger denk ik .. 12/13 ofzo dat past beterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:50 schreef Lobasca het volgende:
~Dan ben ik voortaan 16!
Kut das illegaalquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:50 schreef Lobasca het volgende:
~Dan ben ik voortaan 16!
Blurk zdt mij telefonisch en per Pm, dat ze 56 is, maar huichelt daarover tegen anderfen:quote:
1 |
1 2 3 | ?> |
Scriptkiddiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurk zdt mij telefonisch en per Pm, dat ze 56 is, maar huichelt daarover tegen anderfen:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Het bewijs is boven waterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurk zdt mij telefonisch en per Pm, dat ze 56 is, maar huichelt daarover tegen anderfen:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Zet je capslock aan en ga uit je dakquote:
Sommigen schijnen zelfs over hun leeftijd te liegenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mooi, sta ik dus toch in de goede kijkfile...
Wat een drama hier
Dat je je de pleuris schrikt op een minimeetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:59 schreef Yavido het volgende:
Als iemand over zijn leeftijd liegt, okMaar wat is er wat het zo ondragelijk maakte dan in dit verhaal probeer me er een beetje in te verdiepen
![]()
Ik ben nog steeds verslaafd aan deze combinatie... (Tegelijk afspelen):quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verslaafd aan deze combinatie... (Tegelijk afspelen):
http://www.youtube.com/watch?v=FmKYQxttHAE
http://www.youtube.com/watch?v=Fmwe_cBU2-I
Denk niet dat die op komen dagenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je je de pleuris schrikt op een minimeet
OMG DJ FUTILE, met youtube als DJsetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verslaafd aan deze combinatie... (Tegelijk afspelen):
http://www.youtube.com/watch?v=FmKYQxttHAE
http://www.youtube.com/watch?v=Fmwe_cBU2-I
Dus er is een minimeet geweest waarbij er een grijsaard kwam opdagen, zoiets?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je je de pleuris schrikt op een minimeet
Dat is het ergste wat ik me kan bedenken, voor de rest snap ik er ook geen reet vanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:16 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dus er is een minimeet geweest waarbij er een grijsaard kwam opdagen, zoiets?
Maak jij het ff nog ingewikkelderderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:19 schreef CarOnline het volgende:
En al net zo lang geleden als dat B zei dat ze was. Of niet was.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak jij het ff nog ingewikkelderder
Nou dan ga ik ook maar slapenquote:
Kan jij die TT niet ff laten veranderenquote:
Kom ik eindelijk een beetje op haar level.... id ze wegquote:
agoschquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom ik eindelijk een beetje op haar level.... id ze weg
Ja knekties he, knektiesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij die TT niet ff laten veranderen
Jij bent daar goed in heb ik vernomen
OK afgesproken danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja knekties he, knekties![]()
Alleen slapen ze al geloof ik.. zal morgen ff kijken wat ik voor je kan doen
Ik ga ook maar even te bedde dan
Bagger um vol ..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK afgesproken dan![]()
Want ik vind dit maar een kut TT
Maar eh, ben jij 50 dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:54 schreef PC eend het volgende:
Neemt niet weg dat ik natuurlijk van caro eis dat ie sowieso nog gewijzigd gaat worden![]()
Al was het maar dat ik haar daar heel lang mee wil achtervolgen
Nou ik bagger graag met je maar tis een lange weg te gaanquote:
Lange weg....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik bagger graag met je maar tis een lange weg te gaan
Das een goeie ....quote:
Meer zwak een excuus om overal te laat te komenquote:
Omdat je teletijdmachine het laat afweten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meer zwak een excuus om overal te laat te komen
Nee hoor ik ben al een tijdje 21 .. Meerderjarig dusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meer zwak een excuus om overal te laat te komen
BIERquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:09 schreef Yavido het volgende:
Iemand nog in Vlaanderen geweest de afgelopen tijd?
Alleen als ie damocles heetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:05 schreef Yavido het volgende:
[..]
Top![]()
Maar je moet wel oppassen voor een man met zwaard?
http://www.imdb.com/title/tt0091203/
Hééééééee Je bent weer een eendquote:
omgquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:11 schreef PC eend het volgende:
Waar zijjn de admins en mods voor eventuele calamiteiten
http://nl.youtube.com/watch?v=-XxMDXUkMcc
Dan zal ik wel iets goed gedaan hebbenquote:
quote:
Déjà vu.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets goed gedaan hebben![]()
Wie zei dat karma een bitch was
Wie is karma nou weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets goed gedaan hebben![]()
Wie zei dat karma een bitch was
Ik zit ff in een mannen van de radio kick, superdroog, lig in een deuk, vooral als ik wat op hebquote:
Ik eet die nieuwe broodjes van met rare namen van de mac voor breakfast..... als ik flink gezopen hebquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
OhDus je bent niet bang voor Connor MacLeod?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik eet die nieuwe broodjes van met rare namen van de mac voor breakfast..... als ik flink gezopen heb
Dat is de enige manier om die troep weg te krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zal lekker smaken dan, met drank op.
Niet eten ook een optie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om die troep weg te krijgen
Dan word het shoarma en stink ik 3 dagen uit me giegelquote:
Gewoon nooit mod worden is mijn reddingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:35 schreef Downer het volgende:
[..]
![]()
sorry eendje, kutfora ook, begin er alsjeblief nooit aan![]()
oh wacht...
Ja we kunnen ook wat gaan eten en dan braken en het er dan over hebben en zo een kut TT volkotsenquote:
wollah, wel met knoflooksaus iesjj lekker weeetjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan word het shoarma en stink ik 3 dagen uit me giegel
Had jij ook iets met leeftijd enzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook wat gaan eten en dan braken en het er dan over hebben en zo een kut TT volkotsen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:35 schreef Downer het volgende:
[..]
sorry eendje, kutfora ook, begin er alsjeblief nooit aan![]()
oh wacht...
De mijne ook, dacht ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon nooit mod worden is mijn redding
Welnee hoe kom je daar nou bij.. Ben van de bagger brigadequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Had jij ook iets met leeftijd enzo?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=g8DhTc2UKf0quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
wollah, wel met knoflooksaus iesjj lekker weeetje![]()
Zie je welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee hoe kom je daar nou bij.. Ben van de bagger brigade
Jiskefetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=g8DhTc2UKf0![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zie je wel
Ach, wat maakt het ook uit. Dozen van 50+ of 36- Als je het maar gezellig hebt samen![]()
Zei ik dit echt?![]()
Dit is discriminatie van de tussenliggende dozenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zie je wel
Ach, wat maakt het ook uit. Dozen van 50+ of 36- Als je het maar gezellig hebt samen![]()
Zei ik dit echt?![]()
Deze doos peert um.. Word te persoonlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is discriminatie van de tussenliggende dozen
Ach, zo gaat dat. Leg dit probleem maar bij de politiek neerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is discriminatie van de tussenliggende dozen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze doos peert um.. Word te persoonlijk![]()
Loop maar weer weg...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:46 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:46 schreef Soury het volgende:
[..]
PVDTLDquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Leg dit probleem maar bij de politiek neer
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:49 schreef Downer het volgende:
[..]
Loop maar weer weg...![]()
Trusten all
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:49 schreef Downer het volgende:
[..]
Loop maar weer weg...![]()
Trusten all
Flikker op met die reality checksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
We zitten al over de 240 heen, nog 59
Daar heb ik echt wat aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:05 schreef Yavido het volgende:
Ik zet nog even een clip op
http://www.youtube.com/watch?v=X3dPJeVcOi4
Speciaal voor Gert, APK, debuurvrouw en Jappie
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op met die reality checks
Goed dat je het er ff bijzetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9omYfqfZrOU
'is this real, what you feel'
Vertel ff van wie jij een kloon bentquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oke, doe eens een suggestie dan.....
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel ff van wie jij een kloon bent![]()
Dus na zo een beetje een jaar haak jij aan bij fok dgkquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus na zo een beetje een jaar haak jij aan bij fok dgk
En durft je ook nog nota bene in het incestueze infantiele kliekje der SC te begeven?![]()
![]()
Dat heb ik meer gehoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja
Eerst meelurken, dan aanhaken en meedoen.
Tja ach, ik zit ook niet zo heel vaak in SC. Als het even niet gezellig is in COS, duik ik hier even in. Ben vanavond dan even wat langer blijven hangen, juist omdat het hier gezellig was. En later ook op de COS weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gehoord
Dat liep niet goed af
idd, ik wil zeggen. Het para virus heeft ook jou getroffen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:16 schreef PC eend het volgende:
Gelukkig doet mijn toepasselijke ava het nog net op tijd
COSquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja ach, ik zit ook niet zo heel vaak in SC. Als het even niet gezellig is in COS, duik ik hier even in. Ben vanavond dan even wat langer blijven hangen, juist omdat het hier gezellig was. En later ook op de COS weer.
Zei ik iets gevaarlijks?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
COS![]()
Lees ik nog wel es, als ik me kut voel.... krijg een stijve lul van hoe ver ik daar boven sta
Als ze die nou eens bundelen zou het een hoop schelen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:19 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zei ik iets gevaarlijks?
Ach, gewoon een beetje om de fanposts heenlezen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:19 schreef PC eend het volgende:
Als ik arrogant word moet je het maar ff zeggen hoor
Leuk klusje voor jou dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze die nou eens bundelen zou het een hoop schelen ja
En het valt wel mee hoor wat ik over de cos denk, voel alleen wel wat voor een internet diploma voor je het net op mag en krijg een beetje mijn bedenkingen bij democratie in het algemeen, maar voor de rest val het wel meequote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
Ik snap dat het niet altijd makkelijk is om de COS te lezenIk irriteer me er soms ook aan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het valt wel mee hoor wat ik over de cos denk, voel alleen wel wat voor een internet diploma voor je het net op mag en krijg een beetje mijn bedenkingen bij democratie in het algemeen, maar voor de rest val het wel mee
Godverdegodver.... waar is ian als je hem nodig hebquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
35 ofzo, red je wel in je eentje toch?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oke, ik wens jou ook een goede nachtrust toe. Ben er weg van.
en laat dit topic niet té oud worden. Hoe ouder, hoe meer discussieFlauw....
Lobasca
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hihi! je wint het van me..met vroeg opstaan!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Sta tegenwoordig altijd vroeg op
Zag ik jou onlangs aan de pokertafel ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Sta tegenwoordig altijd vroeg op
Zou kunnen, zat net ook aan de pokertafelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zag ik jou onlangs aan de pokertafel ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou kunnen, zat net ook aan de pokertafel
Met dezelfde nick ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou kunnen, zat net ook aan de pokertafel
Ik heb nog een vraagje voor jou, maar dat doe ik later vandaag wel even.quote:
Doe het maar via PM, heb mijn buik een beetje vol van jouw 'vraagjes'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje voor jou, maar dat doe ik later vandaag wel even.
Neuh, zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt heb ik jou geblocked en het heeft betrekking op iets dat jij in de SC gepost hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:57 schreef Lobasca het volgende:
Doe het maar via PM, heb mijn buik een beetje vol van jouw 'vraagjes'
Ik heb ook nog een vraagje voor jou.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe het maar via PM, heb mijn buik een beetje vol van jouw 'vraagjes'
nee, heb ik niet gemerkt. vertel..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt heb ik jou geblocked en het heeft betrekking op iets dat jij in de SC gepost hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een vraagje voor jou.![]()
Je had gisteren beloofd dat je er over op zou houden. Echt beloofd. Ik ga naar m'n nest en je gaat nog driie pagina's door.![]()
Volgende keer maar een preventief bannetje zodra ik ga slapen.![]()
Jammer dat ik die knop niet zelf heb.
Kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, heb ik niet gemerkt. vertel..
De spanning is nú al om te snijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt heb ik jou geblocked en het heeft betrekking op iets dat jij in de SC gepost hebt.
Like I care.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De spanning is nú al om te snijden.![]()
Het is toch niet iets van "is blauw écht jouw favoriete kleur" of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |