Dropshotquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:38 schreef Yavido het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
* Yavido zit aan de Martini colaOf is dit een Huub drankje
Je bent helemaal geen wijf man, wat kan mij dat rottenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef Yavido het volgende:
Ofnee, laat ik de vraag dan zo stellenBriantilliaans Hoe oud kom ik over
Ik niet, he b er nooit om gelogenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen vanwegen je leeftijd
Ik denk dat je jong genoeg bent om mijn zoon te kunnen zijn, of iig bijnaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben danen lurken is van alle leeftijden
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet, he b er nooit om gelogenIemand anders wel. en wilde mij van allerlei dingen beschuldigen, gelukkig had Kurt haar op tijd door! FF serieus, tegen mij letterlijk zeggen en posten dat je over de 50 bent, hoe ziek ben je dan
Tja dit houdt nooit meer opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus... het was gezellig maar het gezeik begint weer......... is Gert naar bed ofzo??
Ik ben er iig weg van...... toedeledokie
En dan niet meer fokken zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar ff recappituleren.. Blurk zegt tegen mij da<t ze 56 is, en tegen een mannelijke user 26, dat zet te denken. des te meer dat zij mij met foto´s en PM´S meende te moeten overtuigen..en daarna de ´man´ in kwestie wil overtuigen van mijn ´gekte´ .Get a life!
Echt wel. mijn lappie leeft nogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef PC eend het volgende:
Ik mag wel flink doordrinken, dit haal ik nooit meer in
Bodyshots zijn voor mij duidelijk de grensquote:
She said..I don´t carequote:
Nu al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus... het was gezellig maar het gezeik begint weer......... is Gert naar bed ofzo??
Ik ben er iig weg van...... toedeledokie
Wacht ff ik gooi er nog ff snel 1 achteroverquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
She said..I don´t careMaar imo ben je pas een wijf als je je fouten durft toe te geven. En niet de zielige soul loopt uit te hangen, na de leugens die je zelf verspreidt hebt
Kut.... een vlek op de muurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht ff ik gooi er nog ff snel 1 achterover
Wat wil en moet je nou? Denk je nou echt dat het me boeit ..Zal ff niet voor andere spreken. Blurk is een lieve en leuke user.. Zoals velen hier .. Wat kan mij de leeftijd nou verotten. Lekker belangrijk Plus dit is oud nieuws (bijna zo oud als ik zelf ben) Tief es op met je gezeik .. En je kut posts .......Jij bent geen leuke user ondanks dat je prachtig mooi, jong en super geil bent ..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar ff recappituleren.. Blurk zegt tegen mij da<t ze 56 is, en tegen een mannelijke user 26, dat zet te denken. des te meer dat zij mij met foto´s en PM´S meende te moeten overtuigen..en daarna de ´man´ in kwestie wil overtuigen van mijn ´gekte´ .Get a life!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |