Recapituleee. lieve Fietsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens lief doen tegen Soury

Doen ze anders nooit?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg jij er anders wat van, naar jou luisteren ze wel

Wie danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Iemand doet zich hier voor als nieuwe user

Tis een openbaar forum.. En we zijn allemaal niet zo eerlijk als jij.. Bedoel ben in het echt geen muis en ik heet geen Soury. Het was ff goed vertoeven hier weer. Maar ja dat kutgedrag van je maakt het niet makkelijk. We hadden zelfs de strijdbijl erbijn neergelegd. Maar jij pakt het weer op.. Top van jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat moet ji nou met je grote schmoel, liegen is een pré

quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Blijkt dat ze loopt te geilen met anderen en verteld dat ze 26 is

Nou weet ik het welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Zij verteld mij dat ze 56 is, ondersteund met foto´s via PM en telefonisch contact

Neem het gemiddelde in deze zaak en dan valt het allemaal wel meequote:

Nee te oudquote:

Nog een paar dropshotjes verwijdert van een banquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ga geen afscheid nemen en je Heintje moment nemen..als je onberoerde kut naar meer verlangt

Zo zie ik het ook, dat is het triestequote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het is net als een soap, als je er eenmaal inrolt, zit je erin. Ben je eruit, mis je niets.

quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog een paar dropshotjes verwijdert van een ban
 Ik scheld niet
  Ik scheld niet  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |