abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56769435
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef De.Kromme het volgende:
Dan zal van Geel wel volgen, lijkt me.
In polonaise het stadion uit... carnaval is al voorbij
pi_56769457
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

In polonaise het stadion uit... carnaval is al voorbij
Zullen Rommedahl, Luque, Colin, Delorge, Urzaiz en Kennedy aansluiten?
pi_56769488
Kan Rommedahl nou echt geen fatsoenlijke bal voorgeven. Wat een prutser zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56769508
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een man een man, een woord een woord!

Fontein

Respect voor hem dat hij het zich aantrekt, terwijl bij lange na niet de zwakste schakel was.
Het is wel frappant dat de commercieel directeur vertrekt, terwijl dat ongeveer het enige vlak is waarop we het goed doen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:30:18 #125
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56769538
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:25 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zullen Rommedahl, Luque, Colin, Delorge, Urzaiz en Kennedy aansluiten?
Vraag het Delorge, die heeft er vast nog een mooie weddenschap voor je denk ik
pi_56769545
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het is wel frappant dat de commercieel directeur vertrekt, terwijl dat ongeveer het enige vlak is waarop we het goed doen.
Hij was algemeen directeur, en hij moest juist commercieel directeur zijn. Dat is misschien de fout geweest. Hij ging op een gegeven moment overleggen over spelers met Van Geel, en bij een gewonnen wedstrijd op het veld staan. Dat moet niet.
pi_56769546
quote:

[..]

Mijn gedachte ja. Hij deed het niet eens zo slecht volgens mij. Als Jaakke en Van Geel blijven zitten schiet je nog niet veel op.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:32:01 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56769571
In het home gebleven, was stadion nog wat?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56769581
Koud.
pi_56769591
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij was algemeen directeur, en hij moest juist commercieel directeur zijn. Dat is misschien de fout geweest. Hij ging op een gegeven moment overleggen over spelers met Van Geel, en bij een gewonnen wedstrijd op het veld staan. Dat moet niet.
Klopt ook wel.

Willen we een frisse nieuwe start maken dan mag het niet bij 1 persoon blijven, dan moeten ze mijns inziens (bijna) allemaal vertrekken.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:32:56 #131
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56769593
quote:

[..]

Dat bedacht ik me ook net ja. Volgens mij heeft Ajax nog nooit zo'n winst gemaakt als in zijn periode.

Maar daartegenover hebben ze ook nog nooit zo weinig prijzen gewonnen als onder de huidige technische staf. Dit vertrek is alleen nuttig geweest als er meerdere mensen opstappen nu.

Sterker nog : ik denk dat als dat niet gebeurd, Fontijns vertrek eerder nadelig dan positief is voor Ajax.
pi_56769688
quote:
Willen we een frisse nieuwe start maken dan mag het niet bij 1 persoon blijven, dan moeten ze mijns inziens (bijna) allemaal vertrekken.
Als het hier bij blijft zul je over een jaar weer hetzelfde gemor krijgen. Immers ziet het er niet gunstig uit als je kijkt naar de mogelijk transfers van Heitinga, KJH en Stekelenburg.

De club moet door bekwame mensen geherstructureerd worden en de jeugdopleiding moet weer centraal komen te staan. Bovendien is er geld genoeg op dit moment om een en ander te veranderen. Maar we zullen zien...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_56769691
Ja okee maar wat hebben we met die winst gedaan? We zijn een subtopper geworden.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:40:14 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56769722
Nu nog van de beurs af !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:41:53 #135
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56769754
Morgen van Geel.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56769766
Ik had liever Jaakke zien gaan.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:50:06 #137
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56769883
Als Fontein al weg wordt getrapt, dan zullen de rest ook wel volgen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56769904
Voorlopig zit die er nog:
quote:
RvC Ajax vraagt Fontein op te stappen
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft algemeen directeur Maarten Fontein gevraagd per direct op te stappen. Fontein geeft vooralsnog geen gehoor aan het verzoek van de RvC.

De verstoorde relatie tussen Fontein en Ajax is het gevolg van de conclusie uit het rapport van de Commissie Coronel. Die leverde keiharde kritiek op het technische beleid van de Amsterdamse club.

De RvC kan Fontein ook dwingen zijn functie neer te leggen.
pi_56769934
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:50 schreef Houniet het volgende:
Als Fontein al weg wordt getrapt, dan zullen de rest ook wel volgen.
Ik denk dat het van Van Geel afhangt. Want als hij opstapt dan moét Jaakke haast wel mee opstappen want ze vallen beiden onder zijn verantwoordellijkheid. Bovendien schijnt ie niet zo heel goed bij de supporters te liggen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_56770700
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Kan Rommedahl nou echt geen fatsoenlijke bal voorgeven. Wat een prutser zeg.
Niet te geloven inderdaad. Die hapsnurk is zo verschrikkelijk onrustig aan de bal
pi_56770773
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:02 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Als assistent ja. Net zoals dat Chelsea, omdat ze een 10 keer grotere club zijn, jullie hoofdtrainer ook als assistent wou.
Chelsea is geen grotere club
pi_56770804
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Die schwalbe van hem in de tweede helft !
pi_56771187
Vraag me af waarom de de minst slecht(Fontein) eruit gooien. Maar we weten natuurlijk ook niet alles
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56771208
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:15 schreef Triptamine het volgende:
Vraag me af waarom de de minst slecht(Fontein) eruit gooien. Maar we weten natuurlijk ook niet alles
Tis ook niet zeker dat de rest blijft.
pi_56771344
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Tis ook niet zeker dat de rest blijft.
Ik denk dat Fontein de verantwoordelijkheid op zich neemt en dat Jakkes en VG gewoon kunnen blijven zitten
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56771434
Van buitenaf leek onze aardappel toch geen slecht werk te doen, veel goede contact met o.a. Aegon in de wacht gesleept.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56771472
quote:
Fontein moet weg bij Ajax

AMSTERDAM - De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft Maarten Fontein verzocht terug te treden als algemeen directeur van de Amsterdamse voetbalclub.
ANP

Dat meldt zaterdag de website van Voetbal International. Fontein heeft het verzoek vooralsnog naast zich neergelegd.

Rapport

De breuk tussen Fontein en Ajax is een direct gevolg van de conclusies uit het rapport van de onderzoekscommissie die het algemene en technische beleid van de laatste tien jaar bij de Amsterdamse club heeft doorgelicht.

Die commissie, onder leiding van erelid Uri Coronel, levert keiharde kritiek op algemeen directeur Fontein en technisch directeur Martin van Geel.

Persconferentie

Een woordvoerder van Ajax wilde zaterdag niet ingaan op de kwestie. Ajax heeft voor zondagmiddag een persconferentie belegd. Coronel zal dan de resultaten van het onderzoek uitgebreid toelichten.

Vrijdag lekte al uit dat de commissie pleit voor een algemeen directeur met veel affiniteit voor voetbal. Het advies van Coronel en de zeven overige commissieleden is overigens niet bindend.

RvC

De RvC kan Fontein wel wegsturen, maar bood zaterdag Fontein de gelegenheid de eer aan zichzelf te houden. De directeur weigert vooralsnog uit zichzelf op te stappen.

Fontein trad op 1 november 2005 als opvolger van Arie van Eijden in dienst de Amsterdamse club. Hij maakte daarvoor carrière als marketeer bij Unilever, waarvoor hij werkte in Azië, Australië en Afrika.

Ervaring

Fontein had geen ervaring in het betaalde voetbal. Hij sloot in oktober wel een lucratieve deal met Aegon, dat vanaf 1 juli voor een periode van zeven jaar de nieuwe hoofdsponsor van Ajax is.

Aegon betaalt Ajax maximaal 12 miljoen euro per jaar voor het sponsorschap. Slechts acht Europese topclubs ontvangen jaarlijks meer geld van de hoofdsponsor.
(c) ANP
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:41:49 #148
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_56771609
en heeft er al iemand opvolgers bedacht??Iedereen roept maar dat ze allemaal moeten oprotten maar de continuiteit van ajax hangt vooral af van bestuur op de lange termijn.. Leuk en aardig allemaal dat er voor de zoveelste keer bestuursleden opstappen maar bestuursleden hebben toch een aantal jaren nodig om hun plannen uit te voeren. En wat gebeurt er met Keizer? Echte ajacied die zomaar aan de kant is geschoven.En waarom is het mogelijk dat een bestuur waarvan het voortbestaan niet zeker is toch een coach kan aanstellen.Krijg je absoluut ook weer gezeik mee.
#FreeHat
pi_56771630
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
en heeft er al iemand opvolgers bedacht??Iedereen roept maar dat ze allemaal moeten oprotten maar de continuiteit van ajax hangt vooral af van bestuur op de lange termijn.. Leuk en aardig allemaal dat er voor de zoveelste keer bestuursleden opstappen maar bestuursleden hebben toch een aantal jaren nodig om hun plannen uit te voeren. En wat gebeurt er met Keizer? Echte ajacied die zomaar aan de kant is geschoven.En waarom is het mogelijk dat een bestuur waarvan het voortbestaan niet zeker is toch een coach kan aanstellen.Krijg je absoluut ook weer gezeik mee.
Volgens het rapport moest Keizer ook weg.
pi_56771844
Ik las in de krant vandaag dat van Basten al zo goed als rond was en ook al gelijk zijn eisen en wensen voor transfers voor komend seizoen al heeft aangeboden aan de directie.
Van Geel heeft nu meer dan genoeg tijd om de selectie voor volgend seizoen klaar te maken mits hij blijft. Hij weet al wie er weggaan dus kan hij er vanaf nu al op inspringen om vervangers te halen.

Huntelaar heeft ook weer een mooi punt met het veld want het zag er niet uit, maar kunstgras liever nooit in het stadion van Ajax. Dus dan maar dat dak eraf slopen of ervoor zorgen dat het veld het stadion uit kan worden gereden of wat dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')