Goh wat zijn ze hier dan saai zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens onder de favorietjes staanEn NIEMAND roept daar "SECURITY"
Dat was een plan van Brian om er voor te zorgen dat niemand ze wakker kon houden, kussens in bed leggen en een paar van Amanda's matten op de kussens zodat iedereen zou denken dat ze in bed lagen, ondertussen zouden zij dan in een tentje buiten gaan slapen zodat ze door konden slapen, hij had alleeen het weerbericht niet bekeken, het wordt -7 en bij windkracht 3 komt dat neer op een gevoelstemperatuur van -9,2, welterusten Brian.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef ruby het volgende:
Hoezo moeten die kwezels kamperen? Is dat weer zo'n spannend script van de "schim"?
Wat dat betreft is het echt een zielig kutkind (heb ik al eens eerder ergens gelezen vandaag, van Leandra?)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En toch is het een triest verhaal, dat Mamanda en haar zussen niet op de jaardag van Amanda komen. Dit zag je natuurlijk weken vantevoren al aankomen, de manier hoe Amanda telkens liep aan te dringen bij haar zus dat ze de jaardag moest regelen en dat daar weinig reactie op kwam. Het zal je gezin maar zijn.
De broer van Amanda is waarschijnlijk het enige familielid dat komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda's jaardag morgen...: Super dat je moeder en je broer komt...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het echt een zielig kutkind (heb ik al eens eerder ergens gelezen vandaag, van Leandra?)
Helemaal mee eens, Amanda is een kutkind eerste klas, maar het is en blijft triest.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het echt een zielig kutkind (heb ik al eens eerder ergens gelezen vandaag, van Leandra?)
Wat voor werk doet haar zusje Daniëlle eigenlijk waardoor ze zonodig op Amanda haar jaardag moet werken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En toch is het een triest verhaal, dat Mamanda en haar zussen niet op de jaardag van Amanda komen. Dit zag je natuurlijk weken vantevoren al aankomen, de manier hoe Amanda telkens liep aan te dringen bij haar zus dat ze de jaardag moest regelen en dat daar weinig reactie op kwam. Het zal je gezin maar zijn.
ja he. Ik genoot echt van die gevechten.quote:
Nou, valt eigenlijk nog wel mee, het spul ligt nu in ieder geval niet naar een film te kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:48 schreef tho_Omas het volgende:
Wat is het saai.
waar Brian weer de psycholoog denkt uit te hangenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef blomst het volgende:
Het is wel weer de Brian en Amanda show vanavond
Schoonbroer danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef Dark het volgende:
[..]
De broer van Amanda is waarschijnlijk het enige familielid dat komt
prima.... laat de finale maar beginnenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef Leandra het volgende:
En nog een keer de 4 hoofdrolspelers... wat gaat het worden voor DGK?? Body or Brains??
[ afbeelding ]
Toen keek ik nog niet naar de streamsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, valt eigenlijk nog wel mee, het spul ligt nu in ieder geval niet naar een film te kijken.
werkt in een winkel, geloof ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat voor werk doet haar zusje Daniëlle eigenlijk waardoor ze zonodig op Amanda haar jaardag moet werken?
Vreemd verhaal hoor.
Da's niet onbegrijpelijk. Hij had nog net geen baard laten staan en een tulband om zijn koppie geknoopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee die zegt gewoon dat ie zelfmoord wil plegen... wat hem meteen z'n vlieglessen kostte.
Was dat niet in een juicebar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat voor werk doet haar zusje Daniëlle eigenlijk waardoor ze zonodig op Amanda haar jaardag moet werken?
Vreemd verhaal hoor.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Da's niet onbegrijpelijk. Hij had nog net geen baard laten staan en een tulband om zijn koppie geknoopt.
Brian AhkbarEn daar ging ie dan, met zijn vliegtuig in het Talpagabouw wat grenst aan het gebouw van RTL op het mediapark
Maargoed, streams zijn saai vanavond. Eric had het zostraks over een plannetje tegen Claire. Ben benieuwd of ie dat nog gaat uitvoeren. Maar aangezien B & A in een tentje gaan slapen?
*Wwwwwwooooooooeeeeeeeesssssjjjjjjjjjjjjjjjj*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was een plan van Brian om er voor te zorgen dat niemand ze wakker kon houden, kussens in bed leggen en een paar van Amanda's matten op de kussens zodat iedereen zou denken dat ze in bed lagen, ondertussen zouden zij dan in een tentje buiten gaan slapen zodat ze door konden slapen, hij had alleeen het weerbericht niet bekeken, het wordt -7 en bij windkracht 3 komt dat neer op een gevoelstemperatuur van -9,2, welterusten Brian.
Ja, die gesprekjes tussen die tweequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet naar de streams![]()
Maar die domme dialogen van Brian en Amanda hangen me echt de keel uit. En Huub en Jaap zitten helemaal niks te doen.
Een hele verhandeling met "dieptriest kind" als conclusie was idd van mij... dat "kutkind" was de reactie van EricaHysterica daaropquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat dacht je echt? Dan hoop ik dat er een camera mee moet, ik wil wel zien hoe ze daar liggen te vernikkelen, ik vermoed dat ze wel naar een hotel mogen en dat ze dan morgen aan het ontbijt komen en zeggen dat ze heerlijk hebben geslapen in de tent.
Hij durftt gewoon niet en probeert zo een longontsteking te kweken!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef ruby het volgende:
[..]
*Wwwwwwooooooooeeeeeeeesssssjjjjjjjjjjjjjjjj*![]()
Daaaaaaaaaaag Brian.
Frostbitequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef ruby het volgende:
[..]
*Wwwwwwooooooooeeeeeeeesssssjjjjjjjjjjjjjjjj*![]()
Daaaaaaaaaaag Brian.
Ook leuk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
De cameraman is zich inmiddels aan het voorzien van 3 lagen thermo ondergoed en een skipak
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frostbite(zwarte teentjes en zo
![]()
![]()
)
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat dacht je echt? Dan hoop ik dat er een camera mee moet, ik wil wel zien hoe ze daar liggen te vernikkelen, ik vermoed dat ze wel naar een hotel mogen en dat ze dan morgen aan het ontbijt komen en zeggen dat ze heerlijk hebben geslapen in de tent.
Alles bij elkaar vind ik het voor dat kind een droevig verhaal, ongeacht wat voor streken ze uit probeert te halen in opdracht van die MAF. Ze weet niet beter en ik vind dat ze er niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hele verhandeling met "dieptriest kind" als conclusie was idd van mij... dat "kutkind" was de reactie van EricaHysterica daarop
Kan ik niet zeggen dat ik me in die verhandeling die tot "dieptriest" leidde erg complimenteus had uitgelaten...
Ach, die gast zegt wel vaker iets. Woord bij daad voegen. Beter gezegd, als het voor Huub beter uitkomt om niet te blokken, doet ie dit echt niet. Je kent Huub inmiddels toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek Huub en Jaap op kantoor ...... zolang Huub een uitgaansverbod
heeft, zal hij iedere stemming blokken ......... maar ik moet het eerst nog zien
Volgens mij geen geintje maar het kan volgens mij echt niet zonder van die mummy slaapzakken en thermo-ondergoed, ze mogen het om mij wel proberen, graag zelfs maar een gevoelstemperatuur vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah bah!![]()
Maar ze gaan nu echt in een tentje? Dat was geen grapje?
Ja, precies dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, die gast zegt wel vaker iets. Woord bij daad voegen. Beter gezegd, als het voor Huub
beter uitkomt om niet te blokken, doet ie dit echt niet. Je kent Huub inmiddels toch?
Och, ze hoeft niet te schelden als een viswijf tegen Claire, ze had ook best een beetje coulanter kunnen zijn bij bepaalde stemmingen, ik ben voor de uitspraak:'What goes around, comes around.'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles bij elkaar vind ik het voor dat kind een droevig verhaal, ongeacht wat voor streken ze uit probeert te halen in opdracht van die MAF. Ze weet niet beter en ik vind dat ze er niks aan kan doen.
Er is niemand die Huubje zal tegenhouden als hij de poort uit wil wandelen. Dag Huubjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef Dark het volgende:
Huub wil voortaan altijd alle stemmingen blokken, totdat zijn uitgaansverbod wordt opgeheven.
Jaap - Wel leuk als er een echte vrouwenstemming komt, voor Claire en Amanda!
Huub - Fok Claire, er gaat geen een stemming meer de deur uit, als ik de deur niet uit mag!
Dat is de pest met die profeten. Die zien echt honderden jaren vooruit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef 2live het volgende:
Vlgs Mike staat er in de koran dat vrouwen geen auto mogen rijden.
Hij bedoeld dat vrouwen geen kameel mogen rijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef 2live het volgende:
Nou inderdaad zeg, wat je zegt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was dat niet in een juicebar?
Ze is dan onmisbaar, stel je voor dat half winkelend Amsterdam zonder versgeperste juice zit omdat ze zonodig bij Amanda moet zijn. Dat kan natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef 2live het volgende:
Wollah, warum jai so doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat vrouwen geen kameel mogen rijden
quote:
Wacht maar tot Brian en Amanda erbij komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
Een inhoudelijk gesprek/discussie aan de tafel....... heerlijk wat een verademing het heeft nivo
Wat is dat met dat tentje.... buiten in deze kou?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Da's niet onbegrijpelijk. Hij had nog net geen baard laten staan en een tulband om zijn koppie geknoopt.
Brian AhkbarEn daar ging ie dan, met zijn vliegtuig in het Talpagabouw wat grenst aan het gebouw van RTL op het mediapark
Maargoed, streams zijn saai vanavond. Eric had het zostraks over een plannetje tegen Claire. Ben benieuwd of ie dat nog gaat uitvoeren. Maar aangezien B & A in een tentje gaan slapen?
Amanda modus hedenochtend:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles bij elkaar vind ik het voor dat kind een droevig verhaal, ongeacht wat voor streken ze uit probeert te halen in opdracht van die MAF. Ze weet niet beter en ik vind dat ze er niks aan kan doen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, ze hoeft niet te schelden als een viswijf tegen Claire, ze had ook best een beetje coulanter kunnen zijn bij bepaalde stemmingen, ik ben voor de uitspraak:'What goes around, comes around.'
Niet beter weten zeg je imho over kinderen, zij is een volwassen vrouw, misschien niet in daden maar wel in jaren, laat het haar maar voelen, anders leert ze het nooit.
Doe maar niet! Voor je het weet is Brian idolaat van de islam, en kan Amanda in een Burqa rondlopenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Wacht maar tot Brian en Amanda erbij komen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat is dat met dat tentje.... buiten in deze kou?
Dat dus, hopelijk gaan ze het echt doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was een plan van Brian om er voor te zorgen dat niemand ze wakker kon houden, kussens in bed leggen en een paar van Amanda's matten op de kussens zodat iedereen zou denken dat ze in bed lagen, ondertussen zouden zij dan in een tentje buiten gaan slapen zodat ze door konden slapen, hij had alleeen het weerbericht niet bekeken, het wordt -7 en bij windkracht 3 komt dat neer op een gevoelstemperatuur van -9,2, welterusten Brian.
Alhoewel, goed idee! Zijn we voorgoed van dat geschreeuw verlostquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef Yavido het volgende:
[..]
Voor je het weet is Brian idolaat van de islam, en kan Amanda in een Burqa rondlopen![]()
Zie mjn laatste post, daar komt die ongelofelijke vuile bek ook vandaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda modus hedenochtend:
GADVERDAMME, WAT EEN HOER!, WAT EEN PIJPSLET, GADVERDAMME........CLAIRE IS EEN HOER!
WE HEBBEN EEN HUISHOER, WIE WIL ER OVERHEEN? HOER, HOER, HOER, SLET, SLET.....OH WACHT, IK MAAK EEN FOTO VAN DE HOER, GADVERDAMME, WAT EEN GIGANTISCHE SLET!
Op een gegeven moment vind ik dat iemand die 20 is een beetje geleerd moet hebben van haar eigen fouten en van haar omgeving, dat excuus gaat maar beperkt op vind ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In jaren! Dat is nou juist wat voor haar niet telt. Het groepje waar ze mee is opgegroeid is daar schuld aan
Daar heeft Zeurlene wel een punt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Selene: Ze hebben boven dus een gesprek over politiek, he. Ik hoor ineens over Geert Wilders, fucking boring.
Back to Victoria Beckham dan maar.
Ben geen fan van haar hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vind ik dat iemand die 20 is een beetje geleerd moet hebben van haar eigen fouten en van haar omgeving, dat excuus gaat maar beperkt op vind ik.
Arme Amanda, zou ze last hebben van Gilles de la Tourette?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda modus hedenochtend:
GADVERDAMME, WAT EEN HOER!, WAT EEN PIJPSLET, GADVERDAMME........CLAIRE IS EEN HOER!
WE HEBBEN EEN HUISHOER, WIE WIL ER OVERHEEN? HOER, HOER, HOER, SLET, SLET.....OH WACHT, IK MAAK EEN FOTO VAN DE HOER, GADVERDAMME, WAT EEN GIGANTISCHE SLET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |